Беремо спортивний фільтр (стоковий знімаєм) в ньому вмонтовуєм моторчик з пропелером , або якийсь мінімальний компресор який би забиспечував карб'юратор повітрям з мінімальним тиском ! Чи дасть це якийсь ефект при розгоні машини ?
Відповідь: Чи реально зробити такий проект ? я знаю такий проект коли мужик взяв турбу від дізиля поставив його на карб.. казав шо їхала скоріше але так шоб дуже то небуло такого ефекту.. тому моторчик думаю недасть нічого.. якшо хочеш шоб їхала швидше то лий більше октанове число, облегшуй кузов - ключі, сідушки, тьолки ) а ше ліпше і то і то
Відповідь: Чи реально зробити такий проект ? лий 95+98.. але не саму 98 бо кольца погорять.. принаймні так кажуть )
Відповідь: Чи реально зробити такий проект ? а то шо шанс дитонації збільшется, якшо машина настроєна тільки на 95, або 92
Відповідь: Чи реально зробити такий проект ? можна, но є нюанс, моторчик повинен бути на 380вольт 3 фази 5 Квт, а пропелер, то повинен бути як мінімум чотирьохрядна турбінка. найкращий спосіб хоть якогось ефекту добитись то шланга + воронка для прийому повітря відносно руху машини.то тобі і буде мінімальний. но не слід забувати про те що якщо потік повітря буде занадто великим, а бензи занадто мало то суміш збіднена і толку мало.
Відповідь: Чи реально зробити такий проект ? Афігєть, мене дивують такі теми. Той моторчик навіть буде заважати нормальному атмосферному наповненню циліндрів, створюючи перешкоду у впуску. А допис про то, шо від 98 буде детонація на моторі, розрахованому на 95, це взагалі вершина. Від 76 буде, і від 92 може, а від бєнзи з вищим октановим числом детонації небуде полюбе, може бутт хіба шо перегрів камери згорання/клапанів (на древніх моторах з низьким ступенем стиску), а взагалі гірше не буде (тим більше, шо в нас 98го реального нема). Якшо хочеш збільшити ефективність впускної системи, роби як Пол писав ситему динамічного наддуву. І побався з охолодженням повітря/корпусу пов. фільтра, тоді буде ефект, хоча ти його навряд відчуєш.