Чи такий поганий VR6?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Rules, 12 чер 2009.

  1. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Цікавить наскільки складний і дорогий в обслуговуванні, ремонті і витраті палива VR6. Десь читав шо він бє по кишені, але цікавлять конкретні факти а не міфи і стереотипи.хтось має якусь конкретну інформацію?
     
  2. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    конкретна інфа шо дуже дорогий при капіталці..
    май наувазі що їх є 2 шт 2,8 і 2,9 другий їсть лише 98 бензин і має 190 коней

    в понеділок мене катав чювак на гольфі 3 з таким мотором.. тяговитий з 2 можна на 5 переключатись :)
     
  3. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Як на свій великий об"єм і дороговизну його потужність непропорційно мала. 190 коней на майже 3 літра трохи малувато, такий табун знімаютьт із в 2 рази менших об"ємів. То й що 2.8 взагалі має 174 к/с - несерйозно. А грошей з ним попадаєш багато і при ТО і постановці на облік, не кажучи вже про дорогий ремонт. Та й попробуй ще майстра толкового найти, який не злякається коли капот відкриєш.

    PS У переключенні із 2 на 5 - нічого особливого, походу, так може будь-який двигун. Стандартно на 2 розганяєшся до 80, а там вже в самий раз 5 втикати.
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    ВРШ хоч і дорожчий, але не так вже і дуже, наприклад, там використовуються ті ж шатуни, поршні, та кільця що і на 2,0, відповідно коштують так само плюс два циліндри.
    Одного разу в мене злетіла куліса і я на 5-й передачі проїхав 50 км до столиці а потім ще півкиєва через центр - рушав з 5-ї та розганявся на ній. Єдиний дискомфорт це повільний розгон, але звикнути можна :) Так що я би не сказав, що 1,2,5 це показник тяговитості :)
     
  5. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    MARTINI сорі за офф, але мені від твого аватару чомусь погано робиться :wacko1:
     
  6. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    а як на рахунок витрати палього, масла? Ше там вроді ланцюг стоїть для приводу грм, це добре чи не дуже? І комплектації фольців з вр6 вроді жирні завжди ішли
     
  7. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    ось це вже плюс врш.
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Зато великий ресурс має) В мене на 1.8 всього 75 коней. Всі решта фольцовські двигуни такого об"єму мають не менше 90 коней! Німцями свідомо зменшена потужність для більшого ресурсу! І тяговитість двигуна прибавляється. Не знаю як в ВРШ, але в мене діаметр циліндра менший за хід поршня, відповідно в рази більша тяга. Соляріс правду каже про тягучість. Рушити і розігнати можна на 5й і з 1ї на 5ту тоже на 80ти, але мій на 4й витягує на гвардійську при швидкості 30-35км.
     
  9. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    шо хто не казав би але 2,9 має високий максимальний обертовий момент
    а якшо на нього ше запхати муфту VVT(муфта зміщення фаз газорозподілу) то це взагалі буде бомба
    тоді буде майже на всіх обертах максимальний обертовий момент
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Ше вичитав в вікіпедії, шо з 1997р був ше урізаний варіант вр6 - вр5 обємом 2.3л, потужністю 150к.с. на пять циліндрів. А з 1999 24клапанний 2.8 на 204 сили
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    хто тобі таке сказав що через це в рази більша тяга ?
    в хонди інтегри B18C TypeR тоже так само.. і це не заважає максимум потужності аж на 8500.. ну і максимальну тягу аж на 4200.
     
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Причому тут хто казав це логічно! Більш довгохідний двигун буде видавати менші максимальну потужність, але в свою чергу більший максимальний обертовий момент! Відповідно короткохідний досягає своєї макс. потужності при більш високих обертах і при тому самому об"ємі можуть видати більшу потужність, але це супроводжується меншим обертовим моментом на низьких обертах. Тому відповідно тяга на довгохідному двигуні буде більшою і також можливо старт буде швидшим ніж в короткохідного.
     
  13. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Шег ти трохи не так пишеш.. то що ти хочеш видати за перевагу було би нею якби було 2 мотори з одинаковою кількістю коней але різним обертовим моментом наприклад як БМВ мотори М50 2.5 і М52 2.8 мають обидва по 192 коняки але в 2.8 більший обертовий момент зарахунок обєму тому він є більш еластичніший - ліпше тягне на низах..
    доречі 328 беха на квотері VR6 гольф обїжає не напрягаючись при тому шо там вага на порядок вища.. доречі чув вовка зараз на 1.6 обїжає 328 беху :preved: РЕСПЕКТ ЧЮВАК :i-m_so_happy:
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я шось не дуже поняв))) Звичайно що якшо кількість коней однакова, а обертовий момент різний тоді все залежить від ходу поршня в двигуні і його діаметру.

    Та й не в тому справа, я говорив шо така будова двигуна просто дає більший моторесурс і те що всеодно це більший оертовий момент і відповідно тяга в низькій зоні обертів. Їздив на 1.8 90коней моторі на пассаті, то він на гвардійську на низьких оберах іде туго. І на старті на квотері програє, при розгоді до 60-70км, потім в 90сильного короткохідного двигуна розвивається максимальна потужність і він мене вставляє, а в мене нема сенмсу крутити мотор вище 4000обертів, далі він потужності не набирає, але навпаки краще схопить вже на вищій передачі ніж докручувати цю...
     
  15. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    логічно то воно логічно, але якби ти порівнював два одинакові мотори (з однаковими головами, распредвалами, системами вприску, вихлопу і т.п., не говорю про машину в цілому в якій може бути різна маса, різні коробки передач).
    а ти рівняєш між собою зовсім різні машини а увагу акцентуєш тільки на геометрії.

    так, в довгохідного максимальний момент буде на нижчих оборотах, а в короткохідного на вищих (тут ще питання наскільки будуть відрізнятися обороти.. ). але цифра того моменту все одно буде приблизно однакова при прочих рівних так сказати. суттєву різницю я думаю буде тяжко замітити.

    а на рахунок довговічності теж спірне питання.
    короткоходні двіжки менше насилують колінвал і мають менше тертя, і спокійно можуть працювати на вищих оборотах. вазівські 1.1 з геометрію 76х60.6 мали ресурс побільше чим 1.3 з геометрією 76х71, незважаючи на то шо їх треба було постійно крутити як мінімум в 4000 щоб воно хоч якось їхало )))
     
  16. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    ВРШ поганий на Г3 тим, що морда дуже тяжка зад - пустий, у вiражах треба ловити машину. На прямих - йому нема рiвних.
     
  17. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Для кращого розуміння порівняю ВР6 з Аудівською В6-2.8.
    У Ауді для зменшення маси двигуна застосували алюміній(верх), недолік- зєднання чугун-алюміній мають різний коеф. термічного розширення і можуть зустрітися підтікання масла (правда я ще такого не зустрічав ні на одній машині яку оглядав з цікавості, але кажуть буває), ВР6 повністю чугун.
    Але в Ауді 2 блока цил і відповідно два грм вала, в вр6 спарена конструкція з одним валом( якщо не помиляюсь).
    В Ауді стоять резинові паси колінвала і грм, які потребують заміни за допомогою спец обладнання( лінійка), в ВР6 стоїть мет ланцюг який довговічніший але також не вічний і для його заміни треба розбирати мотор,що дорожче.
    Але сама затратна деталь то БЕНЗИН, оскільки хавають її всі 6 дармоєдів(циліндрів) з апетитом, особливо коли авто-жоповозка.
    Реальний розхід по місті 14-15 літрів, правда пуляє класно, а недоліком ВР6 на Г3 є проблема реалізації обертового моменту, тут треба шукати Сінкру( ще не зустрічав).

    По темі а хто продає Г3 з ВР6? У Львові бачив тільки одного, чорного 92року.
    І додам, ВВ ВР6 ставилися на МБ Віто, як називались не пригадую.
     
  18. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    наскільки я знаю то в ауді тоже ланцюг і не два блока а дві голови :D
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Уточнюю на прикладі ААН- блок (як корпус) один, але самі ціліндри "V" подібно рознесені під 90 град по 3 цил на сторону, голови дві ( ріспект Солярісу, зауважив :yes:) і вони алюмінієві, між головами запхали впускний колектор.
    Щодо пасів, то Ауді (ААН) не ланцюг а два паса.
    1- Зубчатий ремінь, колінвал- 2 розпред.вала-помпа.
    2- Поліклиновий(ручейковий), колінвал-генератор-гідропідсилювач-кондюк .
    [​IMG]

    В ААА циліндри не рознесені окремо, а об"єднані одним блоком , і уточнив по ЕТЦІ, розподільчих вала не 1 а 2.
    [​IMG]

    На патона за банком стоїть чорний Пассат 3 седан з ВР6, без номерів, потихенько в землю вростає, може кого цікавить, шкода авто.Власника не знаю, проходжу біля Пасіка коли йду з гаража, Пасік безвиїзно там стоїть більше року.
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. TELESYK

    TELESYK Active Member

    Авто:
    Vento4ka 2.8і ААА
    Dodge Ram Van 2.4і
    Dodge Grand Caravan 3.8і V6
    BMW E46 320і
    Vectra C 3.2 V6
    CLK 2.0 kompressor
    Прочитав я тему і не зрозумів чи поганий ВР6, який реальний розхід. Хочу запитати конкретно: цікавить який реальний розхід буде якщо двигун стоїть на В3 пасаті універсалі і на що звертати увагу при купівлі. Можливо є хтось, хто розбирається в тому двигуні або мав з ним справу???
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)