Привіт всім хочу для дачі кантрі хто може підказати чи брати такий? http://auto.lvivport.com/auto_volkswagen_golf-ii_18061228.html
На фото в гарному стані, але як на 1989 рік - думаю ціна на паро $ могла б бути нижчою. Тут @Sasa може більше порадити з практичної точки зору
Вже питав Олега M це не оригінал Знайшов оригінал http://auto.lvivport.com/auto_volks...utm_medium=whitelabel_id&utm_campaign=cobrand
Якщо суто для дачі, бульбу возити то мабуть варто, але при умові що грошей не шкода. Я останнім часом правда по цінам на двойки не дуже, але по машині скажу тако: - Чувак з Заліщиків ізвєсний кантрі колхозник Десь бере ті рами і ліпить на звичайні Г2 чи на сінкри. - Машина від кантрі має тільки раму, і стойки (якщо не колхожені з пасата чи чогось іншого) все решта - звичайний Г2 сінкро. - Багажник в півтора рази чи на чверть менший ніж на звичайному Г2, багато бульби не влізе якщо не розкладати сідухи і полку не знімати. - Піддон найнижча частина машини, оскільки нема оригінального обвісу то і кантрівського захисту двигуна теж нема. Піддон буде постійно торчати з-під бампера як "здрастє". Якщо очі не муляє - то можна забити. - Якщо з машини робити реальний кантрі, то брати не варто, бо замахаєшся обвіси шукати. - По ціні, нормальний кантрік починається певно десь з 6.5 к. (свій ціню в 10к ) Карочє я б не брав, вона мені нідочого, навіть якби не мав своєї і хотів кантрік. Оооо, щойно побачив вихлопні виведені заднім пасажирам в двері Романтіка. З цього я так поняв що це не сінкра а звичайний Г2, тому багажник буде великий, але запаски повнорозмірної не буде, що чрєвато для сінкри. А нормальний глушак туда не вкарячиш бо місця нема. Хош калхоз - бери, нехош - не бери.
Я готуюсь жити там зимою, а не картоплю возити))). І мене цікавить повний привід щоб було легше виїхати, оскільки є два виїзда і кожен має підйом. Я на своєму взагалі-то проблем зимою не мав ніде, хороша гума і поміняв пружини і стойки щоб забезпечити достатній дорожній просвіт але по любому якось стремаюсь)))).
Ну тоді май на увазі що в половини кантріків повний привід не працює і відключений. Слабкі місця: - Віскомуфта - Еластични муфта - Задній редуктор Я б на твому місці подивився в сторону крокодила з повним приводом. По-перше має жорсткий повний привід, а не ту геморну віскомуфту По-друге є блокування заднього диференціалу!!! - з цим виїдеш з любого болота і по любому снігу. Коли гребуть 3 - це набагато круче ніж коли гребуть 2. По-третє більше бульби влізе, та й ціна мала б бути менша за кантріковську, бо нема рам, обвісів і тд. По-четверте якщо крокодил занадто спартанський для тебе то ауді - те що треба. Все буде те саме, тіко люкс класу
Крокодилів дньом с огнем не найдеш живих))) якщо взяти то проблематично шукати деталі хіба поляка під донора притягнути. На рахунок ауді 100, щось лякають мене ті їхні механічні інжектори, а якщо брати новіші 2.3 і 2.8 все на газу.
Якщо саме висота кліренсу найбільше потрібна, а не привід 4х4 - то Пассат Б3 і Б4 - ідеальні для нерівних доріг (якщо говорити про бюджетний варіант). Підняти Пассати можна на потрібну висоту без проблем + по ямах Пассати дуже м'які (особливо Б3 на масляних стійках)
Доречі 80ки є і кватри з 2 літрами.але тим не менше кажи бюджет. Як не хош ниву то можна дивитися на старий спортейдж або вітару. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
100ку С4 бери. 2.8 + гбо і матимещ щастя. З примусовим блокуванням заднього дифу їдеш де бачиш... Кантрік з віскомуфтою там і близько не стояв))