Чи варто брати такий Country?

Тема у розділі 'Флеш', створена користувачем Shpuganich, 1 вер 2016.

  1. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
  2. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    На фото в гарному стані, але як на 1989 рік - думаю ціна на паро $ могла б бути нижчою.

    Тут @Sasa може більше порадити з практичної точки зору :good2:
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    1.6 дізель трохи заслабий. Кантрік тяжчий за гольфа....
     
  4. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Якщо суто для дачі, бульбу возити то мабуть варто, але при умові що грошей не шкода. Я останнім часом правда по цінам на двойки не дуже, але по машині скажу тако:
    - Чувак з Заліщиків ізвєсний кантрі колхозник :) Десь бере ті рами і ліпить на звичайні Г2 чи на сінкри.
    - Машина від кантрі має тільки раму, і стойки (якщо не колхожені з пасата чи чогось іншого) все решта - звичайний Г2 сінкро.
    - Багажник в півтора рази чи на чверть менший ніж на звичайному Г2, багато бульби не влізе якщо не розкладати сідухи і полку не знімати.
    - Піддон найнижча частина машини, оскільки нема оригінального обвісу то і кантрівського захисту двигуна теж нема. Піддон буде постійно торчати з-під бампера як "здрастє". Якщо очі не муляє - то можна забити.
    - Якщо з машини робити реальний кантрі, то брати не варто, бо замахаєшся обвіси шукати.
    - По ціні, нормальний кантрік починається певно десь з 6.5 к. (свій ціню в 10к :haha: )

    Карочє я б не брав, вона мені нідочого, навіть якби не мав своєї і хотів кантрік.

    Оооо, щойно побачив вихлопні виведені заднім пасажирам в двері :) Романтіка. З цього я так поняв що це не сінкра а звичайний Г2, тому багажник буде великий, але запаски повнорозмірної не буде, що чрєвато для сінкри. А нормальний глушак туда не вкарячиш бо місця нема. Хош калхоз - бери, нехош - не бери.
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
  7. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Я готуюсь жити там зимою, а не картоплю возити))). І мене цікавить повний привід щоб було легше виїхати, оскільки є два виїзда і кожен має підйом. Я на своєму взагалі-то проблем зимою не мав ніде, хороша гума і поміняв пружини і стойки щоб забезпечити достатній дорожній просвіт але по любому якось стремаюсь)))).
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ну тоді май на увазі що в половини кантріків повний привід не працює і відключений. Слабкі місця:
    - Віскомуфта
    - Еластични муфта
    - Задній редуктор

    Я б на твому місці подивився в сторону крокодила з повним приводом.
    По-перше має жорсткий повний привід, а не ту геморну віскомуфту
    По-друге є блокування заднього диференціалу!!! - з цим виїдеш з любого болота і по любому снігу. Коли гребуть 3 - це набагато круче ніж коли гребуть 2.
    По-третє більше бульби влізе, та й ціна мала б бути менша за кантріковську, бо нема рам, обвісів і тд.
    По-четверте якщо крокодил занадто спартанський для тебе то ауді - те що треба. Все буде те саме, тіко люкс класу :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Крокодилів дньом с огнем не найдеш живих))) якщо взяти то проблематично шукати деталі хіба поляка під донора притягнути. На рахунок ауді 100, щось лякають мене ті їхні механічні інжектори, а якщо брати новіші 2.3 і 2.8 все на газу.
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Як на рахунок 80/B4 а не сотки з 1.8 чи 2.0?
     
  11. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Висота кліренсу основний з критеріїв)))). Дорога трохи в ямах)))))
     
  12. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
  13. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    не подумайте що не фанат вв але якщо просто їздити по горбаках бери ниву
     
  14. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    Якщо саме висота кліренсу найбільше потрібна, а не привід 4х4 - то Пассат Б3 і Б4 - ідеальні для нерівних доріг (якщо говорити про бюджетний варіант).
    Підняти Пассати можна на потрібну висоту без проблем + по ямах Пассати дуже м'які (особливо Б3 на масляних стійках)
     
  15. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Добре напишу так щоб було зрозуміло основний критерій вибору 4*4 і висота кліренсу.
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Який бюджет хоть?

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  17. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Доречі 80ки є і кватри з 2 літрами.але тим не менше кажи бюджет. Як не хош ниву то можна дивитися на старий спортейдж або вітару.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  18. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    5000 долярів.
     
  19. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Направду варто звернути увагу на пасат Б-3 Синкро
     
  20. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    100ку С4 бери. 2.8 + гбо і матимещ щастя. З примусовим блокуванням заднього дифу їдеш де бачиш... Кантрік з віскомуфтою там і близько не стояв))
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)