чим приклеїти скло до фари ?

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем serg9, 8 чер 2009.

  1. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Склалася така ситуація, що у ПТФ на Пасаті В4 треба приклеїти скло до корпуса фари (пластик). Не порадите, чим для такого випадку можна скористатися, який герметик вибрати?
    Старий герметик акуратно вичищений і поверхня обезжирена. Скло нове. Чим це склеїти, щоб воно надійно трималося, не пропускало вологу і витримувало високу температуру? Хтось має досвід в цьому питанні? Скло має триматися на герменику, защолок і болтів немає.

    Вчора ходив в Епіцентр, то побачив "Герметик для акваріумів" прозорий (32 грн.), такий як силікон в тубі, який треба видавлювати пістолетом. Думаю він би мав тримати, але старий герметик був таким ніби резиновим, еластичним, а цей боюся шо задубіє намертво. Чи це не страшно?

    Буду дуже вдячний за поради.
     
    Останнє редагування: 8 чер 2009
  2. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    задубеет - не страшно.
    я у себя фару жыдкими гвоздями клеил, герметик который был до этого был твёрдым
     
  3. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Є хороший клей "Терасон". В основному його можна знайти на авторинках або магазинах, що торгують автофарбою. Ціна +/- 70грн, він також на пістолет. Щодо міцності, то ним навіть спойлера на кузов клеять.
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Спокійно можеш клеїти звичайним силіконом - тримає намертво, невидимий, герметизує від вологи а також амортизує при ударах, зберігаючи скло від розбивання.
     
  5. Foma

    Foma Active Member

    Авто:
    Passat B5.5 1.8T 2002 AWT (АКПП)FEV
    Найбільш правильна порада, а ще можеш взяти будь який силікон в тюбику як зубна паста чорний, білий, чи прозорий. Колір вибирай який до вподоби, його ітак не буде видно і це не вплине на якість.
     
  6. Lyubomyr

    Lyubomyr Active Member

    Авто:
    VW Passat B7; Barkas B1000-1 1989 1.3 MH
    як щодо скла фари такого розміру як на Г2, буде нормально тримати, на ямі не випаде?
     
  7. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Є досвід у використанні його на практиці? Звичайний силікон - це що, це те що продається в тубах в будівельних магазинах?
    Якщо так, то у мене навіть вдома є такий, правда білий. Але шось чесно кажучи, його міцність у мене викликає сумніви. Аби стікляшку потом не загубити :pardon:
    А той, що був на фарі, то я ледве скло віддер від нього. А з 1 сторони скло чомусь було відстало.
     
  8. @ndriy

    @ndriy Active Member

    Авто:
    VW Т4
    В мене на суперклеї за 2 грн скло тримається вже півроку!
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Клеїв білим непрозорим авто герметиком - перший що під руку попався. Фара не потіла 4 роки потім я її зняв бо міняв фари на нові Весеми.
     
  10. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Щоб не сумніватися проекспериментуй - приклей а потім за добу попробуй віддери :) Нігті пообломуєш :)

    Ні, він дуже добре прилипає до гладких поверхонь, на нього цілі унітази ставлять :) Головне не переборщити з шаром, він не повинен бути дуже широким.

    так

    Категорично не раджу. Суперклей на основі ціанідів є хоч і слабо але розчинним у воді. Раджу перевірити міцність.
     
  11. @ndriy

    @ndriy Active Member

    Авто:
    VW Т4
    scirocco дякую шо сказав! треба то скло переклеїти!
     
  12. DEMO

    DEMO Місцевий

    Авто:
    Kia Cerato 2.0 EX АКПП
    Клубна карта:
    000045
    Силікон за кольором відрізняється своїми характеристиками і кожен колір призначений для різних типів поверхні (то в них на пачках написано).
    Чорний то здається для шкіри тканини і тд словом для еластичних поверхонь,
    прозорий для скла заліза дерева, білий ще для чогось не памятаю вже.
    Силікон не можна приміняти до участків які будуть нагріватись бо розплавиться і все повідстає (маю гіркий досвід) бо для того шоби на силікон посадити треба його розігріти.
    Сказане вище стосується силіконових стержнів тих шо в пістолет вставляються.
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Друже, здається ти щось плутаєш.. Рекомендована температура використання силікону - від +3 до +45
     
  14. DEMO

    DEMO Місцевий

    Авто:
    Kia Cerato 2.0 EX АКПП
    Клубна карта:
    000045
    Можливо, але ти ж не заперечиш два факти:
    1. Клеєвий пістолет розігріває стержень для того щоби перевести його в рідкий стан.
    2. Скло фари може нагріватись до 45 градусів і більше ну якщо то не ксенон.

    Маю досвід коли приклеїв решітку на передній лижі чорним стержневим клеєм і літом коли радіатор розігрівся + жара була на вулиці решітка відпала бо клей став мякий :blush:
    Тому і кажу шо не варто його використовувати для поверхонь які можуть нагріватись :pardon:
     
  15. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Можна заклеїти віконним з активатором і грунтом, але потім врозі чого невідірвеш, а без активатора і грунту тримати не буде (добре)
     
  16. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Уже 15 дописів, а однозначної поради так і нема.
    Звичайно, мені простіше всього приклеїти та той силікон, який у мене уже є, білий, фірми Ceresit, і не шукати нічого іншого.
    Це силікон у такому собі пастоподібному стані, який при висиханні стає таким ніби резина. Для нанесення його треба просто видавити пістолетом з туби, нагріваючого пістолета не потрібно.

    питання до scirocco - ти саме такий силікон мав на увазі ?
    якщо так і маєш досвід в його використанні саме для цих цілей - приклеювання скла фари, то мабуть і я ним скористаюсь.
     
  17. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Взагалі існують спеціальні "стекольні" клеї, якими клеять шиби в автомобілях, їх найкраще використати, в мене десь ше навіть є залишки "Done-Deal" америкосовського, за 50 грн колись купував тюбик. Якщо такого немає, я б використав кузовний поліуретановий герметик, він теж буде тримати добре. Стосовно сантехнічних герметиків...наскільки мені відомо, їх функція герметизація а не адгезія, тому в добрій фіксації я не впевнений.
     
  18. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    Собі минулого року також клеїв скло на гологенці. Купив в Чернівцях на калинці спеціальний герметик для автоскла в голубому тюбику. Як називається не памятаю, так як позичив дружбану, а він ше не віддав. Скло тримається до тепер навіть при умові що воно тріснуте посередині і цим же герметиком 2 частини склеєні докупи.
     
  19. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    сьогодні взяв пласмасову кружку, обезжирив ацетоном і наніс на неї шар силіконового герметика, який у мене є. Зав тра попробую його відривати. Але маю підозри що це має відбутися дуууже легенько. Хоча побачимо.

    І мабуть ще треба буде заглянути на авторинок, шо там скажуть про спец. герметики для автоскла.
     
  20. Foma

    Foma Active Member

    Авто:
    Passat B5.5 1.8T 2002 AWT (АКПП)FEV
    оце і є правильна відповідь і не слухай фантазій

    ці стержні аж ніяк не є силіконові. хоча бачу що спеців тут по силіконах багато назбиралось і чим більше фантастичних порад, тим важче тому чоловікові розібратись.
     
    Останнє редагування модератором: 9 чер 2009

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)