Чіп тюнінг є???

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем Genyk, 1 бер 2010.

  1. Genyk

    Genyk Початківець

    Авто:
    VW GOLF3 1.4 93
    Підскажіть будь ласка, чи є у Львові контора де можна зробити чіп-тюнінг???
     
  2. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    позвольте питання, а шо це таке?
     
  3. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    прочіпувати двигун на предмет збільшення потужності та динаміки авто. Коштує таке задоволення порядка 300 у.о. в залежності від авто та двигуна.
    Я робив такий апгрейд біля Г-23 на Цитадель.
     
  4. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
  5. Genyk

    Genyk Початківець

    Авто:
    VW GOLF3 1.4 93
    І як задоволений результатом? Як машинка після того стала їздити? І що мається на увазі біля Г-23?
     
  6. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    Розхід не збільшився, бортовий показує те саме, що й до чіпування, з 93 к.с. стало 104, хоча максималка залишилась 190, більше не йду навіть при влюченій ESP, боюсь, бо авто має лише 1100кг і при великому вітрі можна злетіти. Сказали мені так - ефект по збільшенню швидкості чіпування дає лише для двигунів більше 1,6 і більше чим 8-ми клапанникам. Зате сильно піднялась динаміка, збільшився обертовий момент (розгін, старт, реакція на передачі)
     
  7. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    На Цитадель є "G 23", хлопці мають два чи три гаражі, де займаються всяким -різним, в іншому гаражу по сусідству є люди, котрі займаються чіпуванням.
     
  8. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Як видно що з 93 стало 104 вони мають якийсь стенд і обладнання яким можна зробити заміри до чіпу і після?
     
  9. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    саме так, обладнання, щось подібне до "стенду" на якому прошивають БК, підключали через діагностичний роз'єм. А взагалі дана процедура в них зайняла в районі 45 хв., хоча потім взнавав що могли інші зробити і за 220 - 250 доларів, але треба було залишити авто на 30 хв, піти погуляти і прийти забрати прочіповане авто, щось наподобі, як роблять в "Г-23"
    П.С. результати такої процедури я тобі розказував на з'їзді
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ти не зрозумів питання. Як знаєш що тепер в тебе стало 104 коня а не 105 чи 95 чи 140?
     
  11. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    до чіпування на дисплеї в інфі про мотор вибивала цифра - 70 кіловат, після чіпування, коли знову завів двигун цифра була уже 78 кіловат. Знаючи, що 1 кіловат орієнтовно дорівнює 1,34 к.с., таким чином, нескладно провести розрахунки множення і віднімання, щоб знати реальну на даний момент потужність!
     
  12. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    я думаю, що орієнтуватися на покази якогось дисплея, який невідомо звідки бере ті дані, то трохи некоректно. Стенду для замірів моменту і потужності у Львові нема. В таких умовах єдиний варіант це покладатися на власні відчуття. Хоча є психологічний такий ефект, коли вивалюєш за шось бабло, то підсвідомо переконуєш себе що це дало результат :) Тобто навіть відчуття що стало краще, можуть бути хибними. Тому саме краще було б посадити когось біля себе з секундоміром і заміряти розгін до чіпування і потім після нього. От тоді від цифр вже нікуди не втечеш і можна з впевненістю казати про результат. Наприклад якщо ти проїзжав 402 метри за 22 секунди, а став проїзжати за 20, то явно можна казати, що десяток коників прибавилося під капотом.
     
  13. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    на паркані також пише - то шо з того.
    Щоб взнати реальний приріст після чіповки треба було замірятись на стенді до і після чіповки. А то шо там на дисплеї писало - то є паспортні дані твого мотора (тобто 70кВт) і не факт що на момент чіпування твої реальні дані відповідали паспортним. 78 кВт то є прогнозований приріст після чіповки.
    А щоб стверджувати про зростання потужності мотору потрібно як мінімум показати графіки замірів на стенді до і після чіповки. Типу вот таких
    Якось так...
     
  14. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    Мартіні, можливо ти і правий, але на цьому авто їздили рідні, котрі не були в курсі, що я чіпував, і одразу питались - що я зробив з авто, що так підскочила динаміка, розгін та потужність. Так що думаю, що тим цифрам можна орієнтуватись.
    Ще два роки назад мій товариш, котрий душі не чаїть в ПК, вже мав проги на ноутбук, котрий підключав до авто і йому вибивало всю інфу по двигуну!
     
  15. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    Приріст після чіповки ніколи в житті не буде прогнозовано +8. У кожного авто цей показник РІЗНИЙ ЗАВЖДИ (хіба одинакові модифікації). Немаю ніяких підстав не довіряти даним людям, так як в них робили авто досить багато моїх знайомих і ще ніхто не показув пальцем чи говорив щось погане
     
  16. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    Для того, щоб писати і все заперечувати багато розуму не потрібно, я не такий фанат, щоб робити графіки, різниця відчутна і мені цього хватає, особисто вважаю, що воно вартувало тих грошей, котрі я на це потратив!
     
  17. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    - це немає жодного відношення до стенду заміру потужності.

    Тобі тут люди стараються пояснити як правильно вимірюється потужність двигуна, але то видно тобі не дуже цікаво.

    щось я тут не побачив жодного посту з запереченням зростання чи падіння потужності твого двигуна після чіповки.

    графіки робляться не для фанатизму, а щоб побачити реальну картину до і після внесення якихось змін в механічну чи програмну частину двигуна.
     
  18. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    в постах вище і не йшла мова про стенди, і мова не йде про падіння потужності, я вдячний всім хто пояснив пояснив про потужність, але ще раз повторюю-не буду бавитись з замірами потужності - мене повністю влаштовує надана мені інформація щодо потужності. Щодо замірів - до чіпування розгін до 100 в мене складав 14 сек., пілся - 9,5 сек. Як ти вважаєш? Потрбіно будувати графіки і та робити інші заміри, щоб зрозуміти що чіпування дало той ефект на який я очікував?!!!
     
  19. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    Блін ти так і не поняв. Попробуєм іншими словами. Саме головне що ти відчув ефект від тої процедури і бабло потрачено не на вітер!!!
    Але тоді так і пиши що після чіповки машина почала їхати краще, покращилась динаміка опираючись на свої відчуття та відчуття рідних, а не вказувати конкретну кількість сил
    не підкріпивши дані цифри замірами. А то без замірів ці цифри якось не дуже серйозно сприймаються.
    Повір, жодним постом не хочу тебе образити. Посуди сам, зараз хтось напише що замінив супер модні свічки в моторі і цим добився приросту в 4 коники (по конику на свічку) і жодних замірів не предявить - якось не серйозно прозвучить, чи не так?

    І на кінець - саме основне що ти задоволений отриманим результатом!!!
     
  20. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Скажу вам так. Кожна машина від виробника виходить з налашуваннями середніми (по замовчуваню) тобто вся ідея в тих налаштуваннях ресурс двигуна, ну і звісно щоб була більш менш якась динаміка\економія. Підключивши до розєму ноут можна міняти ці параметри тобто подати більше повітря (змінити циферку) або в той чи інший момент збільшити вприск палива ітд. Ну це як еквалайзар на мафоні регулювати:music:
    І я не проти зробити таке в своєму авто, але лазити по живій прошивці не знімаючи компа з машини, міняти деякі параметри і називати це чіп-тюнінгом і брати за це, якщо не помиляюсь 300 баксів!, вибачте..
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)