Відповідь: chip tuning я цікавився але шкіра неварта за виправу особливо для мотора 1.4 якщо 1.8-2.0 то можна думати. Крім того дуже мало хто вже навчився чіпувати Мотроніки, Мономотроніки, і Магнеті марелі.
Відповідь: chip tuning турбовані мотори чіпувати гут, атмосферні-гроші на вітер. З 150 сильного атмосферника без системи зміни фаз газорозприділення чіпом зняти можна реально 2-3 сили. Якшо в якійсь канторі кажуть шо більше-100% розвод і кантора не серйозна. Просіть в них графіки з реальними моторами і їх замірами на динамометрії до і після, і таких в них НЕ буде! З турбованого 1.8 т 150 сильного зняти 190 сил і більше-цілком реально, так само ефективно чіпувати ТДІшні мотори нового зразка з коммон реілом. Для атмосфеника-вали, допрацювання ГБЦ, збільшення степ. стиску і вищий октан і ін., про шо я вже не раз писав. Нарахунок чіпа турби-шукайте VTG, в Києві є представництво, на мою думку єдина нормальна професійна кантора на укр. ринку, решта - лахатрон.
Відповідь: chip tuning Тут е приклади моторiв до i пiсля чiпа... Iнодi це варто робити - iнодi нi... http://www.unitronic.ca/uni/content/view/37/33/
Відповідь: chip tuning Ну от нехотів Юлік на форумі зявлятись то Кора рішила змінити власника. 2 кори в одному районі то на шастя.