Чіптюнінг

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Донецкий, 13 гру 2010.

  1. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Справа такого роду - закінчую паяти новий програматор для чіптюнінга, яким можна в дуже широких межах змінювати настройки ЕБУ а також АКПП, і таким чином змінювати потужність, розхід, динаміку і т.п.
    Мені цікаво, чи цікава данна тема учасникам данного форуму і чи є бажаючи на таку процедуру:morning1:
     
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Звичайно що цікава! Залежно від вартості, я бажаючий зразу на двох авто :)
     
  3. player777

    player777 Active Member

    Авто:
    Golf 3 1.8 ADD 1996 Тушкан
     
  4. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    А вразі чого до заводських настройок можна буде вернутись?
     
  5. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Можна буде вернутись, але не думаю що потрібно буде...
    По ціні від 400 грн
     
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    з гольфом шо можна зробити?
     
  7. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    і з ауді? якісь графіки, чи цифри, який приріст ну і тд?
     
  8. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Записуюсь в клієнти )! Скажеш коли будеш готовий прошивати!
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так і тут пішли розмови про чіповку. Для початку раджу прочитати дискусію на шкода форумі
    http://www.skoda-club.org.ua/forum/showthread.php?tid=36799&page=1

    Підтримую позицію що можна пробувати чіпувати тільки турбовані мотори і то тільки міняти параметри наддуву і вдповідно під то кути запалень і паливні карти. і то це треба робити дуже обережно бо кінчиться викиненням турбіни або двигуна ...або обох разом. все решта то фактично розвод з психологічним ефектом ... то є як пігулка з глюкози, яку обізвали сильним лікарством випив і вроді помогло.....:D
     
  10. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Я вкурсі:D, а може людина запропонує якісь нові рішення...
     
  11. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Не хочу вас розчаровувати, але все таки можна поліпшити характеристики авто завдяки прошивці. Якщо ви в курсі то зараз на сучасних двигунах почали приміняти так званий двоступеневий вприск - це економічно і потужно)))))) За допомогою зміни прошивки можна таке зробити і на більш старших моторах... Також можна змінити параметри запалювання і зробити щось типу плазмового... Чіптюнінг - це комплекс робіт, які при правильному проведенні дають позитивний результат у 90%.
    Просте перешивання ЕБУ не дае результату,тому що дамп памяті, в якому зашита програма (так називаеме ПЗУ) механічно захищено))))) А ми витираемо тільки так-звану пользовательскую зону, і думаем шо афігенні)))))) За місяць часу настройки повертаються до заводських...
    Метод, яким користуюся я полягае в заміні деяких мікросхем в ЕБУ. Коротко - змінюю обем робочої памяті і частоту шини і заливаю іншу прошивку. Міняються деякі датчики на двигуні...Метод суттево відрізняеться від відомих вимагає хороших знань і практики, і тому не по душі любітелям легкої наживи і всяким там чіптюнерам)))))


    І ще одне, займаюся я цим виключно для себе, а не для когось, і половину обладнання сам розробляю, а не купую і довіряю своїм отриманим результатам, а не якійсь пізд...жі на інших форумах. ...
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    А мені на рокко акпп та JH чіпанеш? :morning1:
     
  13. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Нє, таком металолому тільки "лампанути" або "транзисторнути" можна.
     
  14. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    А перевести мех. інжектор на електронний типу "Январь" та MS і налаштувати є досвід? Цікавить більше налаштування та побудова паливних карт.
     
  15. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    От нінада ля-ля!
    Тиж сам бачив які чуда поляки витворяють1 :)
     
  16. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    На старому сірокко? Якщо так, то ні, тому що там нема що чіпувати...
     
  17. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    А ти подумай...
    Всі млін герої шось ваяти з чогось, а попробуй з нічого зробити шось! Шо слабо?
     
  18. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Не, не слабо, просто те що можна зробити не буде називатися чіптюнінгом, скоріше модернізаціею)))
     
  19. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    І ше маленька деталька, всі розробки потребуюлть бабла, з ідеями я готов, а ви з баблом?
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не хочу знову вдаватись в дискусію про любителький чіп тюнінг, але є деякі речі які мушу сказати. На форумі є багато програмістів які зрозуміють що я говорю.
    Перше міняти мікросхему діло не хитре одну випаяв другу впаяв, якщо є паяльна станція. Але коли повертається ключ запалювання то запускається операційна система яка в дальнішому управляє бортовим компютером... те саме як на звичайному компютері кнопка вкл. дає команду на загрузку біосу потім біос загружає ядро ...і т.д. Так само на автомобільному компютері тільки ОС дуже маленька і своя. Так от щоб збільшити память і щоб ОС її обробила треба знати адресацію памяті і чи ОС обробить лишню память. Щоб це знати потрібно сформувати правильний запит і перехопити потік байтів а потім їх розшифрувати. Можна зняти весь дамп памяті, а це буде взагалі безформний потік байтів, який в принципі не можливо розшифрувати. Його можна дуже просто розшифрувати, якщо б сперти з VW чи іншого виробника структуру даних...але це на жаль комерційна таємниця за сімома печатками. Так що заміна мікросхеми виведе з ладу бортовий компютер і на тому все скінчиться, бо є ще інші мікросхеми які мають свою адресацію.... і т.д. Важливо при чіптюнінгу не міняти мікросхему а поміняти програму яка управляє виконавчими механізмами. Я колись докладно вивчав цю тему і прийшов до парадоксального висновку..... сама програма примітивно проста... немає ніяких складних математичних моделей роботи двигуна. Оказалось що створити математичну модель роботи двигуна майже не можливо..... вірніше можливо але модель получиться настільки складна і громіздка що з неї толку не буде. автовиробники пішли другим шляхом. робиться простенька управляюча програма (ОС) потім ставлять двигун на стенд і ганаючи в різних режимах знімають константи по всіх показниках.... так називаємі карти чи таблиці. На сучасних дигунах є до 700-800 таких карт таблиць. Так от робота бортового компютера заключається в тому що отримавши вхідні дані вибрати відповідні карти відповідно до режиму роботи двигуна... все вроді до смішного просто. Але вся складнісь в тому що всі ці карти є комерційною таємницею і щоб їх отримати то тре або вкрасти, або зробити стенд поставити туди двигун і проробити ту роботу що вже була пророблена автовиробником. Так що всі ці розмови про заміну мікросхеми виглядають трохи смішно.
    В неті гуляють (не безплатно) різні прошивки (т.т набори карт)... можливо їх вкрали в виробників можливо хтось розшифрував дампи.... все можливо. А ще більше можливо просто туфта... їх можна провірити тільки експериментально.
    Існує інший метод коли під виглядом тюнінгу просто міняють базові установки і машина трохи інакше їде...
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)