Чо можна у гольф ІІІ заливати 92 бензин?

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем Король, 15 вер 2012.

  1. Король

    Король Початківець

    Авто:
    Фольксваген гольф 3
    Чо можна у гольф ІІІ заливати 92 бензин із заправки Укрнафта? (на роботі пропонують) Я заправляю завжди на окко 95 бензин.
     
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Можна. .......
     
  3. chokolapka

    chokolapka Active Member

    Авто:
    Golf 3
    вже пару місяців їжджу на 92, різниці не відчуваю
     
  4. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    у нас 95 це тойже 92 тільки з присадками іноді він гірший для двигуна чим 92
     
  5. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Я вже й забув що існує *95 тий бензин, завжди лию *92 ий.
    Ніякої різниці не відчуваю, заправляюся на усіх заправках без виключення, навіть на поганих.
     
  6. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Двічі чоловік написав по-нашому питання "ЧО?" Невже не зрозуміло? А всі відповідають кудипапала.
    Єдино правильна відповідь: "тому що!"

    ПиСи. Ну, зара знов почнеться...
     
  7. Elza

    Elza Місцевий

    Авто:
    VW Golf III
    На власному досвіді переконалася, що у нас дійсно немає різниці між 92-м і 95-м бензином....Нажаль.Платимо більше, а лиють ту саму бензу. І у свого Гольфаціо ІІІ лию 92-й на Лукойлі і стверджую, що він набагато кращий ніж навіть той самий 95-й на Окко.Там не заправляюся принципово - на їжній мочі машинка їхати не хоче...
     
    Останнє редагування: 15 вер 2012
  8. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    так, можна. ба навіть краще лити 92й.

    нє, ну але на норм заправках. на "ноу нейм" не ризикую...
    якось за жовквою заправився на пальоній заправці (бо вже червона лампа казала шо зараз станемо) - то розхід майже вдвічі збільшився і пропав холостий хід. можливо збіг обставин, але фільтра одразу міняв
     
  9. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Лию у 80% випадках 95 на АNP. Розхід менший ніж на 92 АNР, 92 ОККО, 92 ЛУКОЙЛ.
    В середньому 6,5-6,7 л на 100км (70% траса і 30% місто).
    Машина Гольф 2, RF 1595 см.куб., карб 2Е2. Стиль їзди - динамічний.
    Мій власний досвід говорить заправлятись 95 ! Тому, що 92 йде більше, і машина тупіше.
    Наприклад 92 ЛукОйл гірше чим 95 АNP.
    Це все мої ОСОБИСТІ враження і заміри.
     
  10. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    неменш важливий аспект залежить від заправки на якій заправляєшся
     
  11. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    А чи враховуєш як закидує форсунки автомобілів при заправці *95 в кого є інжектор?
    Після *92 вони майже чисті. Мова йже про Українські заправки звісно.
     
  12. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    А що значить "закидує форсунки". І чому 95 їх "закидує", а 92 - ні.
    Мав інж. В3 і інж. ТАЗ 09. На 92 розхід більше, машина тупіше. На 95 все навпаки.
    Зараз маю Г2 карбовий, з бензою картина ідентична.
     
  13. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Ще добавлю. Був період, що на ЛукОЙЛІ 92 був краще 95 АNР (тоді ще ТНК). Машина їхала на тому 92 як ракета. Для експерименту залив 95 лукойлу - думав, що взлечу. Але це було давно.
    Але розхід 92 все рівно більше, як на 95.
     
    Останнє редагування: 15 вер 2012
  14. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Коли на інжекторних знімаєш форсунки на промивку після довгої їзди на *95, вона майже не цвиркає і наліт на ній нагадує наліт як в чайнику після поганої води. Їздивши 40 000 на *92 і знявши на промивку подібної картини не наблюдав, майстер сказав що зря промиваю форсунку.
    Присадки які добавляють несовісні люди в *95 роблять таку картину.
    Повторюся, мова йде тільки про паливо на Україні.
     
  15. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Та то ясно, що в нас вимучують з тим палівом все що хочуть !
    До речі, хочу зазначити, що на ОККО стабільно хреновий 95. Чи то мені так "везе" ? Хз. Але що не заправлю свого корча - то ужас. Навіть заглохнути може.
     
  16. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Пмтання в тему.
    Навіщо на даний сучасний час існує таких близьких по октановому числу бензини *92 та *95? Нафік нада? Різниці майже немає.
    Раніше був великий різнобій за Совєтські часи: *72 / *76 / *93 / *102 для лімузинів та військової техніки імпортний.
     
  17. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Самому цікаво. 92 і 95. Хто може доступно пояснити різницю ?
    Поясніть будь-ласка. Думаю багатьом буде цікаво.
     
  18. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Що пояснюють ці цифри - це анти детонаційна стійкість(октанове число). А що таке анти детонаційна стійкість? - це стійкість пального до самовільного запалення. Тепер детальніше: в бензинового двигуна паливо-повітряна суміш загоряється від іскри свічки запалення, і в ідеалі на гарному бензині ми маємо рівномірний фронт вогню від свічки до поршня (в ідеалі ніби диск), який зновуж рівномірно давить на поршень з гори до низу (ну й звісно на стінки циліндрів), в такому випадку двигун працює ідеально з максимальним КПД.
    Під час "детонації" паливо-повітряна суміш від стиску (в авто з високою ступінню стиску ) самозагоряється, причому це відбувається не по центру поршня (як від іскри) а десь з боку(маємо шаровидний фронт вогню), всередині об"єма паливо-повітряної суміші камери згоряння, а тут ще й від іскри йде загоряння суміші тай детонаційних загорянь може бути багато, і всі ці мікро взриви зустрічаються і фронт іхнього вогню направлений не тільки на поршень а й на стінки (представте силу цих ударів якщо ми іх чуємо ніби молотком гепають по металу тільки молотка там немає). В такому випадку тиск на поршень не рівномірний, його починає викручувати, він в свою чергу б"є по гільзі цорапаючи її та ще й удари передає на колінвал, вкладиші і т.д. що звісно зменшує строк експлуатації двигуна. Це так теорія, а на практиці це віднімає в двигуна відсотків 30 його життя. Я на Г2 впрасковом заливав завжди 92, правда було пару місяців катався на 95 (розхід менший), але на той двигун потрібно лити мінімум 91. Зараз на ренохі тільки 95(хоча рекомендація 95-98) маю розхід 6,7 в змішаному циклі, заливши 92 отримав тупезну машину(датчик детонації прикручував все що можливо) нездатну обігнати таврію, і отримав розхід в 10л на 100км, оттака економія.
    Якщо ви використовуєте "драйвову" манеру їзди, і ваш двигун немає датчиків детонації (вони збережуть двигун) і ви хочете довго і надійно експлуатувати ваш двигун то заливайте якісне пальне (на 95му розхід менший що покриває вартість пального). Якщо ж манера їзди спокійна і ви некрутете двигун до максимальних обертів а перемикаєте передачу на 3000-3500 то спокійно лийте 92, розхід буде ідентичний з 95тим.
     
    Останнє редагування: 16 вер 2012
    • Подобається Подобається x 1
  19. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Питання трохи не в тему а появився в нас у Львові 98 бензин? Я лию постійно 92 на АНП жодної різниці з 95 не відчуваю, різницю чутно тільки якщо залити пульс або в-павер. А на кришці бензобака написано мін 98. Лямбди нема, датчик детонації є.
     
  20. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    хоч нормального бензину поїдь заправся у польщу або в білорусію а то поки бензин доїде до заправки з 80 він чудним дивом перетворюється на 92 і 95
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)