Чо можна у гольф ІІІ заливати 92 бензин із заправки Укрнафта? (на роботі пропонують) Я заправляю завжди на окко 95 бензин.
Я вже й забув що існує *95 тий бензин, завжди лию *92 ий. Ніякої різниці не відчуваю, заправляюся на усіх заправках без виключення, навіть на поганих.
Двічі чоловік написав по-нашому питання "ЧО?" Невже не зрозуміло? А всі відповідають кудипапала. Єдино правильна відповідь: "тому що!" ПиСи. Ну, зара знов почнеться...
На власному досвіді переконалася, що у нас дійсно немає різниці між 92-м і 95-м бензином....Нажаль.Платимо більше, а лиють ту саму бензу. І у свого Гольфаціо ІІІ лию 92-й на Лукойлі і стверджую, що він набагато кращий ніж навіть той самий 95-й на Окко.Там не заправляюся принципово - на їжній мочі машинка їхати не хоче...
так, можна. ба навіть краще лити 92й. нє, ну але на норм заправках. на "ноу нейм" не ризикую... якось за жовквою заправився на пальоній заправці (бо вже червона лампа казала шо зараз станемо) - то розхід майже вдвічі збільшився і пропав холостий хід. можливо збіг обставин, але фільтра одразу міняв
Лию у 80% випадках 95 на АNP. Розхід менший ніж на 92 АNР, 92 ОККО, 92 ЛУКОЙЛ. В середньому 6,5-6,7 л на 100км (70% траса і 30% місто). Машина Гольф 2, RF 1595 см.куб., карб 2Е2. Стиль їзди - динамічний. Мій власний досвід говорить заправлятись 95 ! Тому, що 92 йде більше, і машина тупіше. Наприклад 92 ЛукОйл гірше чим 95 АNP. Це все мої ОСОБИСТІ враження і заміри.
А чи враховуєш як закидує форсунки автомобілів при заправці *95 в кого є інжектор? Після *92 вони майже чисті. Мова йже про Українські заправки звісно.
А що значить "закидує форсунки". І чому 95 їх "закидує", а 92 - ні. Мав інж. В3 і інж. ТАЗ 09. На 92 розхід більше, машина тупіше. На 95 все навпаки. Зараз маю Г2 карбовий, з бензою картина ідентична.
Ще добавлю. Був період, що на ЛукОЙЛІ 92 був краще 95 АNР (тоді ще ТНК). Машина їхала на тому 92 як ракета. Для експерименту залив 95 лукойлу - думав, що взлечу. Але це було давно. Але розхід 92 все рівно більше, як на 95.
Коли на інжекторних знімаєш форсунки на промивку після довгої їзди на *95, вона майже не цвиркає і наліт на ній нагадує наліт як в чайнику після поганої води. Їздивши 40 000 на *92 і знявши на промивку подібної картини не наблюдав, майстер сказав що зря промиваю форсунку. Присадки які добавляють несовісні люди в *95 роблять таку картину. Повторюся, мова йде тільки про паливо на Україні.
Та то ясно, що в нас вимучують з тим палівом все що хочуть ! До речі, хочу зазначити, що на ОККО стабільно хреновий 95. Чи то мені так "везе" ? Хз. Але що не заправлю свого корча - то ужас. Навіть заглохнути може.
Пмтання в тему. Навіщо на даний сучасний час існує таких близьких по октановому числу бензини *92 та *95? Нафік нада? Різниці майже немає. Раніше був великий різнобій за Совєтські часи: *72 / *76 / *93 / *102 для лімузинів та військової техніки імпортний.
Самому цікаво. 92 і 95. Хто може доступно пояснити різницю ? Поясніть будь-ласка. Думаю багатьом буде цікаво.
Що пояснюють ці цифри - це анти детонаційна стійкість(октанове число). А що таке анти детонаційна стійкість? - це стійкість пального до самовільного запалення. Тепер детальніше: в бензинового двигуна паливо-повітряна суміш загоряється від іскри свічки запалення, і в ідеалі на гарному бензині ми маємо рівномірний фронт вогню від свічки до поршня (в ідеалі ніби диск), який зновуж рівномірно давить на поршень з гори до низу (ну й звісно на стінки циліндрів), в такому випадку двигун працює ідеально з максимальним КПД. Під час "детонації" паливо-повітряна суміш від стиску (в авто з високою ступінню стиску ) самозагоряється, причому це відбувається не по центру поршня (як від іскри) а десь з боку(маємо шаровидний фронт вогню), всередині об"єма паливо-повітряної суміші камери згоряння, а тут ще й від іскри йде загоряння суміші тай детонаційних загорянь може бути багато, і всі ці мікро взриви зустрічаються і фронт іхнього вогню направлений не тільки на поршень а й на стінки (представте силу цих ударів якщо ми іх чуємо ніби молотком гепають по металу тільки молотка там немає). В такому випадку тиск на поршень не рівномірний, його починає викручувати, він в свою чергу б"є по гільзі цорапаючи її та ще й удари передає на колінвал, вкладиші і т.д. що звісно зменшує строк експлуатації двигуна. Це так теорія, а на практиці це віднімає в двигуна відсотків 30 його життя. Я на Г2 впрасковом заливав завжди 92, правда було пару місяців катався на 95 (розхід менший), але на той двигун потрібно лити мінімум 91. Зараз на ренохі тільки 95(хоча рекомендація 95-98) маю розхід 6,7 в змішаному циклі, заливши 92 отримав тупезну машину(датчик детонації прикручував все що можливо) нездатну обігнати таврію, і отримав розхід в 10л на 100км, оттака економія. Якщо ви використовуєте "драйвову" манеру їзди, і ваш двигун немає датчиків детонації (вони збережуть двигун) і ви хочете довго і надійно експлуатувати ваш двигун то заливайте якісне пальне (на 95му розхід менший що покриває вартість пального). Якщо ж манера їзди спокійна і ви некрутете двигун до максимальних обертів а перемикаєте передачу на 3000-3500 то спокійно лийте 92, розхід буде ідентичний з 95тим.
Питання трохи не в тему а появився в нас у Львові 98 бензин? Я лию постійно 92 на АНП жодної різниці з 95 не відчуваю, різницю чутно тільки якщо залити пульс або в-павер. А на кришці бензобака написано мін 98. Лямбди нема, датчик детонації є.
хоч нормального бензину поїдь заправся у польщу або в білорусію а то поки бензин доїде до заправки з 80 він чудним дивом перетворюється на 92 і 95