Чому бреше MFA?

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем MARTINI, 30 бер 2008.

  1. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Тепер я вже точно знаю, що він бреше. Особливо, якщо їздити тільки по місту. Довший час взяв собі за правило заправляти щоразу повний бак. Тому маю можливість заміряти розхід. Останній раз проїхав по місту 120 км. Серце моє здавлювала жаба, коли дивився на показники комп"ютера: середній розхід - 26 літрів на 100. Я остаточно запідозрив щось нездорове з МФА бо стрілка показника рівня бензину явно не показувала, що я спалив 30 літрів. Відтак, я заїхав на заправку, давши команду заправити під завязку. В бак увійшло трохи більше 16 літрів...

    Отже насправді за тих 120 км середній розхід не перевищив 14 літрів на 100, що для міста дуже навіть непоганий показник.

    Але постає питання - чому так сильно бреше МФА? Які можуть бути на то причини і як це можна вилікувати?
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    він рахує на холостих 99,9 літрів на 100 км а потім додає то до середнього арифметичного.
     
  3. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    Німець не такий дурний. У такому випадку навпаки комп мав би показувати менше. Адже 99,9 для нього це межа, а реальний розхід, якщо довго стояти на холостих, може бути і більший. Наприклад якщо я буду 10 хвилин гріти мотор, а потім проїду 100 метрів, то комп покаже 99,9 літрів, хоча насправді в такому режимі (10 хвилин стою, 100 метрів їду) розхід буде явно більший ніж 99,9 літра. Втім, я навіть сумніваюся, що комп рахує 99,9. Просто ця цифра обмежена розмірами дисплея, тому її і показує. А "в мозгах" МФА собі там рахує реальні дані і оперує ними при підрахунку середньої витрати палива.

    Очевидно причина помилки зарита в чомусь іншому
     
  4. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    Мартіні не парся просто невір йому, конкретно в тебе МФА рахує беручи показники з вакуума і километрів, а з таких показників добитись точності дуже важко.
    От інше діло додаткові, або нові бортові компютори вони беруть покази з часу відкривання форсунки і з кількості форсунок, (пропускна здатність в них закладена), а також з кілометражу і швидкості і вони можуть з точністю до +- 2літри оприділяти на баку бензини.
     
  5. elvic

    elvic Початківець

    Авто:
    VW Golf III 1.4 1993
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    Згоден в теорії, сам колись цікавився і бачив таблиці розходу пального для різних форсунок за 1 мілісекунду.
    А що, якщо бензонасос не видає повного тиску, або форсунка забруднилася? Тоді за час відкриття буде проходити менше палива. Але мабуть таке трапляється рідко, бо я не чув щоб хтось на то дуже скаржився...
    Або пристрій додатково калібрується від датчика палива.
     
  6. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    До речі, це варіант... Можливо є така можливість?
     
  7. elvic

    elvic Початківець

    Авто:
    VW Golf III 1.4 1993
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    Хоч не зовсім в тему, але виявляється продуктивність насосу також залежить і від напруги живлення на бензонасосі (ну це логічно)
    http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_faq05#5.9.4
     
  8. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    Моя версія на основі досліджень:
    Коли в мому Скірокко відключити лямду зонд, то машина їде дуже тупо, зато розхід палива дещо менший ніж при вімкненому зонді, а МФА показує на 30-50% більше від фактичного розходу. Причому в місті бреше на процентів 50, а позамістом - 30%. При ввімкненому лямда зонді показує з точністю майже 100%. Заміри проводи щонайменше разів по 5 в кожному випадку.
    Висновок: МФА може брехати тоді коли зонд втомлений, цебто від старості (або від дурості) він вже не правильно аналізує вихлопні гази і відповідно не вірну дає інформацію на комп'ютер.
    PoI, що скажеш?:-D
     
  9. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    в принципі може бути, але
    такого не спостерігав...
     
  10. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    так таке теж можливо я десь кидав на форум про лямбду статейку там було детальног описано про лямбду, а от чи має твій МФА звязок з лямбдою? чи з мозгами? незнаю невпевнений, а от шо без вакуума МФА неробить то точно. Тобіж вакуум то точно а от решту (комп, лямбда, батчик палива, датчик швидкості) то я не впевнений. Датчик палива відпадає зразу без пояснень.
     
  11. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    А може ти просто не знаєш як має їхати?;) Мається наувазі, що після усунення ймовірної поломки поїде ще краще.

    Додано через 1 хвилину
    в мому Скірокко є такий звязок.
     
  12. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    нема ні разу. З МФА. А мозгів в твому Сірку нема взагалі, тільки блок керування запалюванням і маленька коробочка, яка управляє ХХ. Лямбда дає сигнал тільки на тактовий клапан, який стоїть на дозаторі, який завертає в обратку більше або менше бєнзи залежно від її показів; а МФА взагалі побарабану шо там робиться. МФА читає:
    -розрідження в впускному коллекторі (якшо трубка не герметична-буде показувати більший розхід)
    -пробіг згідно датчика Холла в спідометрі (який зчитує кількість обертів валу в спідометрі)
     
  13. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    А тут ти не правий. Читай мат часть: При идеальном соотношении воздуха (кислорода) и бензина в рабочей смеси в характеристике лямбда-зонда возникает резкий перепад, по нему блок управления и ориентируется, обогащать или обеднять смесь.
    далі про KA-Jetronic читай тут: http://www.scirocco.ru/forum/viewtopic.php?t=2142
    А мого Сірка прошу не ображати, що мовляв безмозглий ;-)

    Додано через 17 хвилин
    [​IMG]
    1. Лямбда-зонд
    2. Блок управления
    3. Частотный клапан
    4. Дозатор-распределитель
    5. Нижние камеры дифференциальных клапанов
    6. Дозирующие отверстия в гильзе
    7. Дроссели (фиксированные сужения отверстий)
    8. Вход топлива
    9. Выход топлива (обратка)
     
  14. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    Ти бачив той "блок управлєния"? Це девайс, який змнінюючи опір в залежності від того, 0.1 чи 0.7 В на лямбді керує частотним клапаном шляхом зміни струму, який подається на його біметалічну пластину. О тобі і всі "мозги". І ЖОДНОГО зв*язку з МФА той жалкий блочок немає. Ти можеш його нафік виключити, той моск, а машина нормально заведеться, поїде, і покази МФА не поміняюця. Мій ПЛ з КЕшкою має набагато складніше керування, хоча я його також вважаю "безмозглим". Повноцінні мозги стоять на машинах з електронним вприском, які бачать КВ, ВМТ, темп. повітря і його кількість, такти двигуна і т.д.
    І матчасть мені читати не треба, в мене сірко з таким самим мотором і грьобаним КАжоптроніком (самим неудачним мех. вприском) стоїть в гаражі і я його пару раз розбирав/збирав для експерименту. І чомусь мені здається шо про мех. вприск я тобі більше можу розказати ніж ти мені
     
  15. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    Бачив, а що тут такого?



    Ти впевнений? Покажи пліз де це написано?


    Пробував, стало все ненормально....!


    Будь-який блок управління умовно називають мозгами, в сучасних автомобілях це вже цілий комп'ютер.


    Гордий?;-):-D
     
  16. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    Візьми електросхему до своєї машини і сам побачиш або просто подивись куди ідуть дроти від твого "блока управлєнія". Один керує клапаном лямбди, другий-запалюванням, все МФА знаходиться в приборці, дроти з якої до цих блоків фізично не підходять, а ідуть на :
    темп. масла;
    темп. за бортом;
    бабіну;
    +шланг на впускн. колектор
    Почитай матчасть по МФА, зрозумій як воно працює, і в тебе не будуть виникати такі питання. Такого ніде не написано бо це елементарно ясно зі схеми, ніде ж в мануалах не написано шо в лівого заднього колеса немає зв*язку з датчиком Холла в трамблері.
    От розпіновка МФА, на німецькій мові правда, але і так ясно.
    Подключаем в MFA к двух разъемной приборке.
    Разъем белого цвета (распиновка):
    1 Blinker
    2 frei
    3 Klemme 58
    4 Kьhlmitteltemperatur
    5 Kraftstoffvorrat
    6 Masse
    7 MFA-Masse
    8 Klemme 1
    9 MFA-Mode
    10 Klemme 30
    11 Aussentemperaturgeber (MFA)
    12 Цltemperaturgeber (MFA)
    13 Klemme 56 A
    14 frei


    Мы подключаемся к контактам:
    N7 соединяем с массой
    N9 От переключалки MFA (на подрулевом) БЕЛЫЙ провод
    N11 тянем под капот и соединяем с датчиком температуры наружного воздуха
    N12 тянем под капот и соединяем с датчиком температуры масла

    Далее черный разъем:
    1 Klemme 15
    2 Gurt-Anlage
    3 LED frei
    4 LED frei
    5 Handbremse
    6 Klemme 61
    7 Цldruck 0,3 bar
    8 Цldruck 1,8/1,4 bar
    9 Choke
    10 Vorglьh-Anlage
    11 Hallgeber
    12 MFA-Speicher
    13 MFA-Reset
    14 frei


    Используем разъемы:
    N12 к переключалке MFA провод ЧЕРНЫЙ (или черно-белый)
    N13 к переключалке MFA провод КРАСНЫЙ (или красно-белый)


    Реле з опором на вентилятор пічки знач також мозги? А терморелє пускової форсунки це цілі мозгіщщі...
    Пояснюю популярно: блок керування тактовим клапаном лямбди керує тільки ним і все (його функція перетворити імпульсний сигнал лямбди в стабільний для зміни струму, який подається на біметалічну пластину клапана), з нього виходять два дрота на фішку клапана, на МФА з нього не йде жодний дріт, розмір того блочку трохи більший за коробку сірників. Це по твоємо мозги? В такому випадку трамблер з датчиком Холла це взагалі штучний інтелект. Вприск КАджетронік НЕ МАЄ блоку управління, який зчитував би інфу датчиків, керував би сумішшю в залежності від температуних режимів, подачею пального, ХХ, прогрівом і т.д. і т.п. Цим всім керує регулятор тиску і дозатор шляхом зміни управляючого тиску, форсунки відкриваються від тиску, все механіка. Єдиний серйозний блок упраління стоїть на керуванні запалюванням. Мозги-це девайс, який має програму, яка керує відкр./закр. форсунок, здатні обробляти інфу з датчиків темп., об*єму повітря, бачить положення КВ і кількість обертів, суміш, нагрузку і забезпечує двосторонній зв*язок з автомобілем, порівнюючи покази датчиків на певному режимі з алгоритмом, в ньому закладеним, і коректує по ньому роботу двигуна.
    При відключенні блоку керування тактовим клапаном стається невелике падіння упр. тиску, коректується підбиранням середнього опору і підключенням його на клапан або коректується підставлянням шайб в регулятор тиску для мех. збільшення упр. тиску. А ше можна поставити дозатор від простої Кшки, і ту всю лабуду з лямдою, клапаном і блоком керування викинути, їхати тільки краще від того буде машина.
    Ні. Просто не треба писати то, чого не знаєш і переконувати в цьому інших на форумі, ше й рекомендувати вчити матчасть незнаючи її.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    Марк якийсь злющий. Може даремно я гілку створив :)
     
  18. rocker

    rocker Початківець

    Авто:
    Skoda fabia new 1.4
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    Та чого злющий? він на 100% правий, бо кажетронік не має мозгів як таких. Навіть відєднавши розєм кажетроніка машина всерівно заведеться.
    На то він і механічний )
     
  19. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    Ага. Далі краще мовчатиму.

    БУ - це мозги, бо слідуючи теорії Марка можна прийти до висновку, що мозги є тільки у людини, а у всіх інших живих істотах мозгів нема і вся наука зоологія коту під хвіст.

    Добре, щоб не злити більше Марка, як фізик та інженер-оптик, котрий 6 років навчався в київському національному ім. Шевченка Т.Г. і не захистив кандидатську дисертацію в області оптичної електроніки прошу цю суперечку більше не продовжувати. Крапка.
     
  20. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Чому бреше MFA?

    В мене нема ніякої теорії. Я навів факти для того шоб було зрозуміло шо як працює. Є тех. будова автомобіля і її особливості. До чого тут живі істоти і зоологія...но комментс.
    пи.си я не злий, але давайте відповідально ставитись до того шо пишем, на форумі, шоб з нього була якась користь.
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)