Чорні свічки - мотор 1.8 JH

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Олег М., 3 лют 2009.

  1. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Дякую. Лямбда підключена була майже на другий день. Зонд робочий. Кут запалення виставлений, СО в межах норми, цебто 1. А свічки чомусь чорні, не знаю чому.
     
  2. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    СО в межах норми і чорні свічки - несумісні поняття. Як СО міряли, на ХХ чи на підвищених обертах також? На прогрітому двигуні треба міряти шо лямбда показує, на ХХ і при нагрузці. Має бути 0,1 - 0,9 В (мінятись в цих межах раз в півсекунди), тоді норм.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    І на ХХ і на підвищених в межах 1, цебто внормі





    Все саме так!
    Справа в тому, що той майстер, що мені міряв, не хоче братись за К-джетронік, а до Андрія на "китайську стіну" не горю бажанням їхати.
    В чому ще може бути трабл?
     
  4. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Який розхід? Робота двигуна в цілому (заведення на холодно, прогрівочні оберти, ХХ, динаміка)? Свічки треба дивитись після поїздки по трасі або по місту без пробок і простоїв на ХХ, на прогрітому моторі. Як тобі їх перевіряли? Чорні з бархатистим нальотом, включно з ізолятором, чи чорні з білим на електродах і чистим ізолятором? Який СН? Свічки для твого типу двигуна?
    Трабл може бути багато в чому, треба знати суть трабла.
     
  5. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    При дуже акуратній їзді то на трасі не менше 7,5-8л., при динамічній всі 10-11


    без проблем, але холодна їхати не хоче - глохне


    малуваті - в межах 900-1000


    при прогрітому двигуни - нормальна, але оцінити важко бо АКПП

    дивився в після різних обставин - завжди чорні


    саме так!

    Не знаю, забув майстрові сказати, щоб перевірив


    Так. Правда недавно поставив 4-х "контактні" БОШ, котрі по каталогу теж до JH
     
  6. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Markell, ти де?
     
  7. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Чорні свічі - то ллє багато бензину. Перевіряй СО, настроюй якість бензосуміщі. Перевір запалення. Прогрівочні замалі. Повинні бути не менше 1200-1400. Може не працює регулятор тиску?
     
  8. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Попробуй для початку шестигранником проти годинникової стрілки зменшити кількість бєнзи в суміші. Регулювання болтом в дірці між дозатором і напорним диском на корпусі розходоміру. Крути по пів-оберта (і пробуй їздити) і запам*ятай як було, шоб потім вернути назад в разі чого. Подивись чи при прогазовці на прогрітому двигуні немає чорного диму.
    Перевір чи тактовий клапан лямбди стрекоче при вкл. запалювання.
    А по-правильному треба дивитись манометром управляючий тиск (різницю між верхньою і нижньою камерами) на прогрітій машині, потім на холодній (якшо на гарячій правильний) і його зміну по ходу прогріву. За це відповідає регулятор тиску, який прикручений до мотора над вентиляцією картера, до нього два бензопроводи підходять. Його можна зняти і промити карбклінером добряче, і задню сторону з термодатчиком почистити. НЕ РОЗБИРАТИ!
    Крім цього: включи бензонасос на пряму (перемичкою), відкрути бензопроводи з дозатора і прослідкуй, шоб в каналах дозатора бенз. не піднімався, а при натисканні на плунжер (піднятті напорного диска) зразу починав рівномірно підніматись, при відпусканні - шоб рівень бенз. не піднімався. Якшо так і є, тоді прикрути назад бензопроводи, акуратно дістань форсунки, підстав тазік/піддон (обрізану каністру, бензостійку), і піднімаючи напорний диск акуратно плоскогубцями за центральний болт, при включеному напряму БН, дивись шоб форсунки однаково конусом розпилювали бєнзу на всіх режимах. Потім підставивши під форсунки однакові ємності (мензурки мірні, на крайняк рюмки) прослідкуй, шоб вони на всіх режимах (положення ХХ - мала нагрузка - середня - верхнє положення диску) за однакову кількість часу наливали однаково бєнзи.
    При опусканні напорного диска з форсунок не має права капати бєнз (1-2 каплі в півгодини допускаються!)
    Дозатор також промий карбклінером, відкрутивши з нього всі трубки. Нічого не загуби і не поломай, особливо ущільнюючі гумки на форсунках/дозаторі, шайби алюмінієві з бензопроводів, форсунки виймай на ТЕПЛОМУ моторі акуратно але сильно тягнучи на себе, дивись шоб ковпачки/гумки не попадали в камери згорання.
    Удачі.
     
    Останнє редагування: 6 лют 2009
    • Подобається Подобається x 6
  9. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Нема


    Власне на нього грішу, але не знав, що його можна промити. Правда маю запасний б/у.

    Все решта попробую зробити після промивкирегулятора тиску, бо власне маю підозри що із-за нього не хоче холодна машина їхати



    Дякую. Тобі "+"
     
  10. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Попробуй підстав інший, неїзда на холодно точно через нього. Його можна підрегулювати шайбами (підбираючи товщину - регулюючи суміш), але я особисто цього ше не робив і для цього обов*язково треба манометр з перехідниками.
    Регулятор з часом має здатність міняти тиск через послаблення пружини, і живий найти тяжко.
     
  11. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    В мене на зеленому Сірку стояв регулятор явно не від Scirocco, хтось ще до мене міняв і все було гут.
     
  12. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Гарно Маркель все описав. Той весь цикл робіт мені проводить інжекторщик. Цінник біля 400 грн.
     
  13. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Вони відрізняються залежно від типів моторів, на 16 ве і 8 ве різні, бувають з підігрівмо і вакуумним керуванням, а бувають самі прості. І на гольф-скірокко вони однакові, якшо мотори однакові.
     
  14. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Менi казали що з Audi
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)