Дякую. Лямбда підключена була майже на другий день. Зонд робочий. Кут запалення виставлений, СО в межах норми, цебто 1. А свічки чомусь чорні, не знаю чому.
СО в межах норми і чорні свічки - несумісні поняття. Як СО міряли, на ХХ чи на підвищених обертах також? На прогрітому двигуні треба міряти шо лямбда показує, на ХХ і при нагрузці. Має бути 0,1 - 0,9 В (мінятись в цих межах раз в півсекунди), тоді норм.
І на ХХ і на підвищених в межах 1, цебто внормі Все саме так! Справа в тому, що той майстер, що мені міряв, не хоче братись за К-джетронік, а до Андрія на "китайську стіну" не горю бажанням їхати. В чому ще може бути трабл?
Який розхід? Робота двигуна в цілому (заведення на холодно, прогрівочні оберти, ХХ, динаміка)? Свічки треба дивитись після поїздки по трасі або по місту без пробок і простоїв на ХХ, на прогрітому моторі. Як тобі їх перевіряли? Чорні з бархатистим нальотом, включно з ізолятором, чи чорні з білим на електродах і чистим ізолятором? Який СН? Свічки для твого типу двигуна? Трабл може бути багато в чому, треба знати суть трабла.
При дуже акуратній їзді то на трасі не менше 7,5-8л., при динамічній всі 10-11 без проблем, але холодна їхати не хоче - глохне малуваті - в межах 900-1000 при прогрітому двигуни - нормальна, але оцінити важко бо АКПП дивився в після різних обставин - завжди чорні саме так! Не знаю, забув майстрові сказати, щоб перевірив Так. Правда недавно поставив 4-х "контактні" БОШ, котрі по каталогу теж до JH
Чорні свічі - то ллє багато бензину. Перевіряй СО, настроюй якість бензосуміщі. Перевір запалення. Прогрівочні замалі. Повинні бути не менше 1200-1400. Може не працює регулятор тиску?
Попробуй для початку шестигранником проти годинникової стрілки зменшити кількість бєнзи в суміші. Регулювання болтом в дірці між дозатором і напорним диском на корпусі розходоміру. Крути по пів-оберта (і пробуй їздити) і запам*ятай як було, шоб потім вернути назад в разі чого. Подивись чи при прогазовці на прогрітому двигуні немає чорного диму. Перевір чи тактовий клапан лямбди стрекоче при вкл. запалювання. А по-правильному треба дивитись манометром управляючий тиск (різницю між верхньою і нижньою камерами) на прогрітій машині, потім на холодній (якшо на гарячій правильний) і його зміну по ходу прогріву. За це відповідає регулятор тиску, який прикручений до мотора над вентиляцією картера, до нього два бензопроводи підходять. Його можна зняти і промити карбклінером добряче, і задню сторону з термодатчиком почистити. НЕ РОЗБИРАТИ! Крім цього: включи бензонасос на пряму (перемичкою), відкрути бензопроводи з дозатора і прослідкуй, шоб в каналах дозатора бенз. не піднімався, а при натисканні на плунжер (піднятті напорного диска) зразу починав рівномірно підніматись, при відпусканні - шоб рівень бенз. не піднімався. Якшо так і є, тоді прикрути назад бензопроводи, акуратно дістань форсунки, підстав тазік/піддон (обрізану каністру, бензостійку), і піднімаючи напорний диск акуратно плоскогубцями за центральний болт, при включеному напряму БН, дивись шоб форсунки однаково конусом розпилювали бєнзу на всіх режимах. Потім підставивши під форсунки однакові ємності (мензурки мірні, на крайняк рюмки) прослідкуй, шоб вони на всіх режимах (положення ХХ - мала нагрузка - середня - верхнє положення диску) за однакову кількість часу наливали однаково бєнзи. При опусканні напорного диска з форсунок не має права капати бєнз (1-2 каплі в півгодини допускаються!) Дозатор також промий карбклінером, відкрутивши з нього всі трубки. Нічого не загуби і не поломай, особливо ущільнюючі гумки на форсунках/дозаторі, шайби алюмінієві з бензопроводів, форсунки виймай на ТЕПЛОМУ моторі акуратно але сильно тягнучи на себе, дивись шоб ковпачки/гумки не попадали в камери згорання. Удачі.
Нема Власне на нього грішу, але не знав, що його можна промити. Правда маю запасний б/у. Все решта попробую зробити після промивкирегулятора тиску, бо власне маю підозри що із-за нього не хоче холодна машина їхати Дякую. Тобі "+"
Попробуй підстав інший, неїзда на холодно точно через нього. Його можна підрегулювати шайбами (підбираючи товщину - регулюючи суміш), але я особисто цього ше не робив і для цього обов*язково треба манометр з перехідниками. Регулятор з часом має здатність міняти тиск через послаблення пружини, і живий найти тяжко.
В мене на зеленому Сірку стояв регулятор явно не від Scirocco, хтось ще до мене міняв і все було гут.
Вони відрізняються залежно від типів моторів, на 16 ве і 8 ве різні, бувають з підігрівмо і вакуумним керуванням, а бувають самі прості. І на гольф-скірокко вони однакові, якшо мотори однакові.