десь приблизно тиждень-два тому замітив, що коли прогазувуєш на місці з вихлопної йде чорний дим. Після чого на асфальті залишається чорна пляма нагару.Ніколи з таким не стикався тому може хтось поділиться досвідом в кого таке бувало. Двигун 1,3 карб 2е3. Карб чмстив аерозолем цим що в балончику не помогло. масло не бере. Що ще може бути?
Іде збагачення суміші... напевно і розхід виріс. Типова причина - машина працює в режимі підсоса.Тобто після нагріву не відключається збагачення суміші.... от і шукай причину. Друга типова поломка забились повітряні жиклери...
1 причина не проходить тому що машина при прогріві скидує обороти. 2 причина можлила але де шукати ті повітряні жикльори в 2е3? Майстра по карбах в Калуші нормального нема. Мушу робити сам тому й прошу вказівок і порад.
Привіт Пов фільтр - міняється не на тис а від забруднення. Пов жикльори на карбах піебург - не міняються ( вони запресовані ) Найперше глянь подушку під карбом ( на рахунок тріщин або перекосів ) потім глянь прокладку економайзера далі мембрану прискорювального насоса передивитись всі шланги подивись чи добрі вакуумники Скачай мануал і перебери карб. Але найперш знайди рем комплект карба.
Чи реально продути, або пробити повітряні жиклери незнімаючи кришку карбюратора? Бо якщо я сам розберу карб то потім його не зберу, ще й настройки позбиваються. Або якщо й зніму кришку то настройки зібються чи ні, як Ви думаєте?
Ні... треба знімати кришку. Як знімеш кришку то нічого не зіб'ється. Пошукай тут на форумі я давав ссилки на добрі сайти де все розписано як 2є2 привести до порядку... щось в себе тих адрес не найшов... а тут десь в темах про карбюратори мають бути.
Вчора сам став ввечері зняв кришку карба, всі жикльори продув всі дирки і отвори, почистив аерозолем.Поставив, завів працює добре прогазував добряче, Знову чорний дим. Прогрів машину те саме. Що ше може бути -грішу на пов. фільтр.Але при знятому фільтрі тоже димить. Незнаю..... А взагаліто може бути проблема в системі запалювання??
треба регулювати карб тиждень назад таке саме було зробив повну промивку карба налаштування на стенді тепер все добре їде файно
Звичайно Подивись чи не пробита мембрана на коректорі запалювання. Це такий грибок який стоїть на трамблері і до нього підходить вакуумна трубка. Так от береш цю трубку в зуби і втягуєш повітря. Якщо чуєш що пропускає то коректор під заміну.
[=Sasa;113542]трубquoteку в зуби[/quote] Втягнув не пропускає... Чи може бути причина в трамбльорі, а то старий уже контакти закисають і чуть уже зношені? Ще хочу заміряти розхід, якщо великий то тоді вже у Франківськ карб на регуліровку....
було таке 2 дні тому то всьо бензин принаймі в мене пройшло а ще якась хрень з заправками коли заправляв на АНП то всьо було гуд дядько з Алекса сказав шоб на ГФС і ВОГ так і зробив почав там заправлятись почав чорний дим йти , ну але почав знов на АНП заправляти то тав йти чорний дим
Пиши уважніше,а то мало хто зрозуміє про що йде мова...(ну але почав знов на АНП заправляти то тав йти чорний дим)
блін я просто на ноуті деколи на мишку натиская я мав наувазі шо почав на анп заправляти і чорного диму більше не було