Гідрокомпенсатори не регулюються. Якщо виробітка повна то міняються. Можна промити перевірити і назад поставити.Справа в тому що оригінальних ГК INA F 46516 56 зараз в продажі майже нема і ціна на них кусається. Є INA, але це майже все замінники, якщо не підробка. Їх вистарчає на 10-15тис. якщо зразу не застукають. Дуже рідко можна попасти но нормальні ГК. Через що практикую ставити відреставровані оригінальні.
Вибачте за офф-топ, а як і де їх реставрують kуmе? Після реставрації вони ще протримаються трохи? І яка ціна?
Є вироблена технологія з заміною клапанків і пружин. Їздять довше ніж деякі нові з магазину. вартість в районі 40 грн.
як на мене - нормальна ціна (я розумію, шо 40грн/1шт) а де таку процедуру можна зробити, якшо не секрет??
Якщо можна дайте номер тел Я б до вас під'їхав Ви б послухали роботу головки двигуна і тоді й домовились?
взагалі-то по звуку роботи головки відчувається досить гучне "клацання" а при їзді на 4 передачі на шв 60 км при прискоренні чути стук клапанів може Я помиляюсь бо рніше коли їздив на вазі 6 щось схоже було (по звуку) відрегулював клапана і все ок
Якщо можна дайте номер тел Я б до вас під'їхав Ви б послухали роботу головки двигуна і тоді й домовились?