Коли двигун прогрівся до 80 г. то якщо його заглушити а потім завести то машина не реагує на педаль газу протягом 5-10 сек. і в сканері пише ENGINE STATUS OFF - комп думає що Двигун незаведений.Але двигун працює 500-530 Об./хв. а після 5-10 сек стає все нормально і машина працює супер.Деколи заводиться нормально а деколи так.Сигнал від педалі доходить до компа.8-0 Хто може допомогти щось підказати?
Відповідь: CRDI-Аномалія Думаю, треба уточнити марку машини, а то тяжко зрозуміти чому на ВАЗ 21013 енджін офф!:-D
Відповідь: CRDI-Аномалія Десь я читав, що в деяких турбованих двигунах буває опція захисту від прогазовки на горячому двигуні після простою для спрощення життя турбіни, тобто мотор чекає доки в турбу заллється холодне масло з блока чи радіатора а тоді дозволяє її крутити по-дорослому. Логіка у тім, що при простої з заглушеним мотором відбуваєтьсяя ефект передачі тепла з випускного колектора та корпуса турбіни в масло і не зважаючи на те, що мотор стигне, масло в певних точках може нагріватися ще кілька хвилин після вимкнення двигуна і відповідно розріджуватися, що не дуже позитивно впливатиме на змазку турби після повторного заведення.
Відповідь: CRDI-Аномалія Бо мозги думають шо енджін в статусі турбо-таймера, тіпа працює для охолодження турби і має виключитись при падінні температури, кароче це глюк системи полюбому. Треба їхати на діагностику до офіціалів, а взагалі це поширена несправність для тракторів Бєларусь.