Поміняв датчик АБС (задній), а лампочка світиться на щитку приборів (мені говорили, що вона буде світитися, а після розгону машини хоча до 20 км/год вона погасне). В чому тут може бути справа ?????
В зазорах між датчиком і вінцем з прорізями. Скоріше всього завеликий зазор. При умові якщо датчик АБС робочий.
Наскільки мені відомо, при заведенні авто блок АБС робить самодіагностику,загораєтьсялампочка АБС і за 1-2сек має погаснути. На швидкості до 5 км.год. АБС не активна але лампочка не світиться, можливо тобі при включеному АКБ зняли розем датчика тоді в комп загнали помилку, можеш зняти клему АКБ на ніч ,комп має обнулитися. Порада як виставляти датчик- вирізаємо з картону(приміром від пачки сигарет) круг діаметром як датчик, вставляємо той картонний круг в отвір для датчика і вставляємо сам датчик (на АУДІ він фіксується втулкою), товщина картону і буде зазором між датчиком і гребінкою, при провертанні гребінка зтре картон і залишиться рекомендований зазор.
Не зрозумів. Картон же різний буває, може бути пів міліметра, а може і пів сантиметра... який саме треба вставляти?
Ок, а можна описати, куда що вставляти. Я не зрозумів, що значить ну і відповідно через це нічого не зрозумів взагалі
Поміняв собі датчик (задній правий) лампочка продовжувала світитись. Проїхався не більше ніж 20 км\год загальмував, лампочка погасла. Скидувати помилку компом не прийшлось
Цапфа (корпус підшипника ступиці-по ЕТЦІ) має отвір для датчика, при демонтованому датчику туда і запихаєш картон і потім запихаєш датчик до упора (поки не впреться в ротор-гребінку) товщина тої картонки і є тим мінімальним зазором між датчиком і ротором. Гребінка ротора стре той картон і між датчиком і ротором зявиться необхідний зазор. Описати ще детальніше?
шось я ніц не поняв, нахіра там той картон ??? а якщо просто запхати датчик до упора, то що не поканає?
ну незнаю хлопці, я на пассаті міняв передній датчик, то його задалеко запхати в його гніздо мабуть не можливо. знизу він має спец. виступ для кріплення в отворі ступиці. я його запхав до упора цим виступом до ступиці і ніяких підгонок чи картону не було потрібно. або я щось не розумію, або в автора топіка інша будова датчика. задній датчик в пассаті зчитує інформацію з ротора не в торці, а як би нижньою своєю частиною. також не розумію, як можна запхати датчик так, щоб його зрізав ротор. думаю для якихось реальних відповідей потрібно бачити фото. а ще краще - зробити діагностику, повидаляти помилки і подивитися, що потім видасть помилку, якщо така ще буде мати місце. а потім фото і тоді можна щось думати.
Датчики АБС треба ставити оригінал б/у з шроту. головне щоб не поцарапані були. Вони не мають терміну придатності. Середня ціна 50 американських