Датчик охолоджувальної рідини

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем АндрійБ, 24 вер 2015.

  1. АндрійБ

    АндрійБ Новачок

    Авто:
    VW GOLF II, 1.8 GU, 1988
    Доброго вечора!
    Стрілка температури мотору на приборній панелі майже падає вправо при температурі мотору близько 90-100 градусів (при такому значенні мотор мав би уже кипіти). Хто знає, підкажіть як перевірити чи проблема в датчику температури охолоджувальної рідини, чи у приборній панелі.
    Автомобіль Golf 2, 1988 р., 1.8 GU, карбюратор 2e2.
     
  2. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    На тому фланці, чорному пластмасовому, що з блоку виходить, там три датчики, то пробуйте нижній чорний. Там схема проста - датчик- проводка- панель. Скоріш за все датчик. В мене при прогрітому двигуні стрілка падала в ліво, поміняв датчик, зняв і перевірив проводку, вже хотів міняти панель, зняв, а там виявляється коли я її ставив, то спішив і закрутив гайку на контакті. Банально)
    У Вашому випадку, думаю, що то датчик.

    Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. АндрійБ

    АндрійБ Новачок

    Авто:
    VW GOLF II, 1.8 GU, 1988
    Все почалось з того що у мене перестало працювати реле напруги на генераторі, після його заміни з'явилась проблема з показами температури і рівня топлива. Сьогодні пробував відключити генератор (зарядку на акумулятор), стрілки температури і рівня палива стають на свої місця. Почитавши в інтернеті думаю перевірити стабілізатор TCA700 на панелі приборів.
     
  4. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    почни з заміни даччика температури , бо я ним закінчив ;)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)