Доброго вечора! Стрілка температури мотору на приборній панелі майже падає вправо при температурі мотору близько 90-100 градусів (при такому значенні мотор мав би уже кипіти). Хто знає, підкажіть як перевірити чи проблема в датчику температури охолоджувальної рідини, чи у приборній панелі. Автомобіль Golf 2, 1988 р., 1.8 GU, карбюратор 2e2.
На тому фланці, чорному пластмасовому, що з блоку виходить, там три датчики, то пробуйте нижній чорний. Там схема проста - датчик- проводка- панель. Скоріш за все датчик. В мене при прогрітому двигуні стрілка падала в ліво, поміняв датчик, зняв і перевірив проводку, вже хотів міняти панель, зняв, а там виявляється коли я її ставив, то спішив і закрутив гайку на контакті. Банально) У Вашому випадку, думаю, що то датчик. Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
Все почалось з того що у мене перестало працювати реле напруги на генераторі, після його заміни з'явилась проблема з показами температури і рівня топлива. Сьогодні пробував відключити генератор (зарядку на акумулятор), стрілки температури і рівня палива стають на свої місця. Почитавши в інтернеті думаю перевірити стабілізатор TCA700 на панелі приборів.