датчик регулирующий холостые обороты

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем british, 12 лип 2007.

  1. british

    british Початківець

    Авто:
    VW Golf III 1.4 1996
    Всем большой привет!!!
    Проблема следующего характера: обороты на холостом 0.850 тыс. и вибрация двигателя. Смотрел спец сказал блок барахлит. Посоветуйте, что может быть?
     
  2. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: датчик регулирующий холостые обороты

    а подушка двигуна ціла?
    А блок чого саме барахлить сказав майстер? :shock:
    В мене присутня вібрація на холостих коли включаю все електрообладнання, але то вже інша тема.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. NCRPI

    NCRPI Місцевий

    Авто:
    продано....
    Клубна карта:
    000014
    Відповідь: датчик регулирующий холостые обороты

    Аналогічна ситуація і в мене, просто збільшується навантаження на генератор от ним і ковбасить!
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: датчик регулирующий холостые обороты

    в 2х річному Б5 попробував це все саме, не має такої проблеми, мабуть проводка або генератор не дає достатньо струму.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. british

    british Початківець

    Авто:
    VW Golf III 1.4 1996
    Відповідь: датчик регулирующий холостые обороты

    подушка целая.
    еще когда на холостых крутиш рулём гуляют обороты.
    мастер сказал вроде, датчик регулеровки холостого хода.
    спасибо за ответы.:grin:
     
  6. roma_lviv

    roma_lviv Active Member

    Авто:
    VW Passat 1.8 1995 B4
    Клубна карта:
    000493
    Відповідь: датчик регулирующий холостые обороты

    В мене такаж проблеба виникала, але все заключалось в бензонасосі який знаходиться в бензобаці. Він в мене реставрований. Був на діагностиці в Бош сервісі і сказали мені, що мій бензонасос повинен давати 1,2 бар, а дає 0,7 бар, закривали обратку, але нічого не змінилось, йде недостача бензини, падають обороти і починає трусити машиною. А якщо включав кондиціонер машинка моя просто глохла. Новий бензонасос в магазині коштує від 790 до 1110 грн. Реставрували мені за 350 грн. дали гарантію на рік, але я її десь посіяв. Зараз на Кривчицях знайшов коператипвний вироб.Чехії і Німетчини за 300грн. скоро буду міняти, бо літо, а кондиціонер не включиш.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: датчик регулирующий холостые обороты

    99% шо заміна бензонасосу нічого не дасть. Для моновприску, Діджифанту і Сімосу тиск особливого значення не має. Має значення, яку кількість бензину налиє насос за певний проміжок часу. Якшо б насос наливав замало, на ХХ ти б цього не відчув, проблема проявилась би під нагрузкою при додаванні газу, або при спробі "крутанути" двіжок з ХХ. Машина б тупила (з ХХ) або смикалась (під нагрузкою при додаванні газу). Крім цього, я ше не чув про насос, який має видавати 1.2 Бар (а не барелі), мінімум має бути 2.5 Бар.
    А описана автором проблема може полягати у ДПДЗ (неправильній роботі/настройці), КСХХ, проблемах з лямбдою, неврахованих підсосах повітря, забитому адсорбері і т.д. і т.п. А оскільки автор не написав ні букв двигуна, ні який в нього вприск, то більше нічим йому помогти не можливо. Треба хоча б знати, чи моновприск, чи повний. Вже про це 100 разів нагадував:twisted: :twisted: :twisted:
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Відповідь: датчик регулирующий холостые обороты

    Двигун моновпріиск чи розподілений?
    Якщо моно то за ХХ відповідає регуляторхолостого ходу - він стойть на передній стінці дросельной заслонки - чорна така коробочка.

    Але просто підвищені на 50об - то не його провина, в таких рамках ХХ регулюється ЕБУ через корекцію кута випередження запалювання.
    ЕБУ може підтримувати ХХ навіть при знятому регуляторі.

    По-перше перевір всі вакуумні системи на підсоси повітря, перевір лямбду, адсорбер

    Просадження обертів при ввімкненні електричного навнатаження - то є нормально для двигунів малих об'ємів, особливо якщо генератор Valeo.
    У мене на Валео ХХ просаджувалися у такт музиці, хоча напругу він давав.
    Поставив Bosch - стало краще.
    Але протягом 1-2 секнуд ХХ має стабілізуватися, яке б навантаження не ввімкнули.

    Просадження ХХ від обертання керма - теж нормально - зростає навантаження на двигун, а ЕБУ не встигає зкоректувати ХХ.

    А порівнювати G3 та B5 не зовсім коректно - адже технологій зовсім інші.
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)