Підкажіть. В мене Пассат В-4 , 1,8 мі + ГБО. На газі їде ідеально а на бензині ні. Правда на холостих ніби робить(на бензині), різко нажимаєш на педаль газу давиться і може заглохнути. Може хтось знає доброго інжекторщика.На безині їде ужасно, нажмеш газ спочатку тупить, а потім починає їхати. Даш на нетралку на бензині може заглохнути.
В мене таке подібне було також на 1.8. Тупила при їзді і на холостих глохла. Виявилась прокладка між впускним колектором і корпусом інжектора ід неякісного бензину і старості потріскала і тягнула повітря. Можеш сам перевірити: заведи і порухай (попритискай) корпус "інжектора". Якщо є якась різниця то можливо вона. Мені робили на станції БОШ на Кульпарківській.
В мене такаж фигня.При переході з хол.ходу (коли натискаю на педаль газу) двигун давиться,машину дьоргає.Без нагрузки все нормально.Був на діагностиці все гарно.Поміняв свічки,бегунок,кришку трамбльора-тяга стала краще,їздить як торпеда.Тільки ця біда лишилась.Скаче,як козел.ГБО немаю.
На рахунок ГБО перевір клапан який повинен перекривати газ при переключенні на бензин. Можливо він не перекриває газ і авто працює на двох видах палива(перезбагачегна суміш).
Shpakistan поясни будь-ласка, як це "(коли натискаю на педаль газу) двигун давиться" і одночасно "тяга стала краще,їздить як торпеда" То тяга є чи машина давиться?
2 Sasa.В момент натискання,на секунду нібе двіжок заглох.Потім ривок і полетіли.При такому голольоді просто в кайф.Саме головне ,що ця біда виникає без переодіки.Як заманеться.Сьогодні цілий день їздив все було класно.Ввечері за 500 метрів до хати поскакали.Ледь доскакав.
2 Shpakistan Якщо проблема не постійна і незалежить не від чого то преба дивитись все! В першу чергу коли ця біда наступний раз виникне викрути свічки і подивись на них - мокрі/нагар/сухі і тд. Це скаже багато, бо на цей симптом причин вагон. Доречі карб/монік/інжектор - в підпис! 2 oko Ти в Кума був? Що знайшли?
2 Sasa Інжектор 2Е.Свічки навіть нові ставив.Старі були сухі і гарні.Компдіагностіка показала-всі прибори в нормі-польот нормальний.Коли була проблема заїхав на діагностіку.Майстер порадив поміняти бігунок(були вже тріщинки),кришку(нагар внутрішній) та ще дроти.Дроти ще неміняв,бо незнаю які вже ставити(третій комплект стоїть за 3 роки).Так от нічого не змінилось.Машина стала ще краще літати,але ривки всерівно появляються.Доречі після траси(скора їзда)ривки сильніше,а в місті меньше.Залежить від температури підкапотного простору.
2е - я так розумію це букви твого двигуна Якось то все страшно. Приділи увагу котушці, чи корпус цілий. Вечором коли темно відкрий капот і подивися чи не прошиває на масу з дротів/котушки. Прошивання іскри більше всього виражається в мокру погоду чи при їзді по калюжам. На рахунок викручування свічок - їх треба викрутити і подивитись саме в той час коли проблема зявилася. Якщо вони мокрі то швидше всбого десь іскра губиться або комп бензи переливає. Якщо сухесенькі то значить нестача горючого, треба промити топлівну, поміняти фільтра.
2 Sasa Свічки міняв як раз коли була проблема.Їхав(скакав) біля автомагазину,зупинився і поміняв.Старі були супер.Нові нічого не дали.А бензин якщо його нема,так і для любого режиму нема.А про катушку,це ідея.Сьогодні подивлюсь.Може там навіть фішка відходить,або контакт поганий.