Хто займається художнім розписом, підкажіть де у Львові можна купити різні "прибамбаси" до аерографії. Мета покупки просто підмалювати авто в деяких місцях, походив по магазинах автофарби, хотів купити фарбу в балоні, ідентичного кольору не знайшов, можна взяти в банці на підборі, але треба пульверизатор і обклеїти всю машину, порадили купити аерограф, там розпил менший. Аерограф знайшов, але як підключити його до балона з тиском? Бачив неті на московському сайті маленькі балони за розміром як приміром дезодорант, але де його взяти?
використовується редуктор і фільтр обовязково, щоби конденсат не попадав, навіть на звичайний пульверизатор. А тиск кажить біля 4 бар(для пульверизатора)
Сам аерограф купити не проблема, і компресор маю на 6-8 атмосфер з редукторами і фільтром, бувають ще маленькі ( як балон дезодоранта), його шукаю . На тому сайті крім самого аерографа аксесуарів не побачив. Проблема в сполучені аерограф-компресор. Пульверизатор має з"єднання як на вулканізації, защолкуєш і вперед до шедеврів, а з аерографа іде тоненька трубка, яка в кінці має метал насадку з різьбою.Може є якісь перехідники? Приміром цікавить таке
а нашо тобі той балон, якшо ти маєш компресор? а шоб сполучити аерограф і компресор, то можна напевно підібрати якісь трубочки + хомути...
McAr, як будеш то робити, чи не міг би мене покликати? Я хотів би глянути і на самі девайси , а також на техніку підготовки до пофарбування і пофарбування. Обіцяю не заважати, можу і пива з чіпсами принести Просто мене то теж чекає, хочу досвіду трошки хапнути
McAr, як наб*єш руку - скажеш мені. є клієнт. хоче на своїй Мазді на капоті якійсь японський матюк написати
Якось не дуже зручно бігати кругом машини підмальовуючи сколи і тримаючи 25л ресівер з компресором, а так закачав того маленького балона і псикаєш, зменшився тиск , підєднав до ресівера, закачав і знову до роботи. Можна і зробити, але поки шукаю ,щоб не калхозити.Казали на базарах, що є у Львові магазин по девайсах по аерографіїю. Уточню, компресор тільки качає, тиск повітря тримає ресівер, чим більше компресор закачає повітря в ресівер, тим і тиск більший, щодо величини ресівера- то чим більший ,тим тиск там стабільніший, але оскільки для аерографа хватає 0.5-1 атм, то малого балона на підмальовку малоби хватити. Начитався техніки аерографії, може дійсто занятись художнім розписом
Я не планую робити аерографію, просто хочу "ювелірно" підмалювати пару сколів по кузову. І я не професійний автомаляр, якщо когось цікавить як підмалювати незначний дефект кузова і є бажання то зробити самому, то можу підїхати і порадити як краще і чим краще. Стосовно вибору аерографа, то за ціна-якість беріть вітчизняно-руский-" Міол", знайшов його на автобазарі(Зелена), ціна 320-340 грн, є ще китай за 100грн. Магазин який продає аерографи( основна їх спеціалізація то моделізм) Адрес: ул. Дорошенка 60 Львов 79000 Украина http://a-z-models.com.ua/ Про львівську аерографію- http://tuning.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=5&t=4458&st=0&sk=t&sd=a&start=225 http://www.dumcart.com.ua/tuning.html Думаю авта з ссилок знайомі. Хто хоче спробувати сам то http://www.exstudio.ru/?id=40 І що треба http://www.exstudio.ru/?id=114 В мому випадку зіткнівся з проблемою, що металічні включення в фарбі металік можуть не "пройти" через сопло аерографа ( діам 0,3 мм), поки в подальшому пошуку, закинув питання на ЛТК, може там щось порадять.
McAr, багато чого залежить від фарби, якою пофарбоване авто. Якщо нітро- то велика вірогідність що , фарба відлущиться без лаку. Акрил залишиться.