Де можна поміняти сальнік колінвала??? Хелп.

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем Topol, 27 вер 2008.

  1. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Друзі, зі своїм стабільним сервісом розірвав звязки - після того як хлопці почали звонити знайомим щоб ті пояснили їм як зубчатий ремінь по мітках поставити... Довіряти таким свою машину більше не буду...

    Тому тепер я "беспрізорний"... Порадьте будь-ласка толковий сервіс або ж в даному випадку майстра який зможе замінити сальнік колінвала, роботи там вроді на годинку, але сам я точно не вправлюся...

    Наперед вдячний.
     
  2. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    Відповідь: Де можна поміняти сальнік колінвала??? Хелп.

    Сальник колінвала можеш сам поміняти... Там нічого складного нема, тільки треба буде ремінь знімати... або виставити по мітках і ролик натяжний послабити.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    Відповідь: Де можна поміняти сальнік колінвала??? Хелп.

    все правильно основне правильно виставити ремінь
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Де можна поміняти сальнік колінвала??? Хелп.

    Так і зроблю, принаймі спробую, дякую!
     
  5. Хат

    Хат Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60
    Відповідь: Де можна поміняти сальнік колінвала??? Хелп.

    явщо той, що зліва-міняти так:
    зняв повітряний фільтр
    відкрутив гайку на 13 з натяжного амортизатора ремня та зняв його
    заштопорив зі сторони коробки маховик зубилом
    відпустив натяжний ролик ГРМ
    піддомкратив машину
    відкрутив колесо
    відкрутив (здається 6....чи 4....) болти шківа на колінвалі
    відкрутив гайку шестерні колінвала
    акуратно зняв шестерню
    викруткою плоскою акуратно дістав сальник
    акуратно впресував новий
    надів шестерню
    закрутив болт, (бажано з трубою)
    надів ремінь по зубцях рівно та обережно
    натягнув натяжний ролик.....
    ну і далі по тексту........
    пів години роботи зайняло в мене останнім разом.8-0

    на розподільчомі валу ще бистріше. Але бажано виставити запалювання зразу.про всяк випадок...
    зняв коробку фільтра
    застопориб зубилом маховик
    викрутив торцьовий болт шестерні розпод. вала
    послабив натяжний ролик
    обережно зняв шестерню(не загубивши шпонку)
    видовбав сальник
    запресував новий
    надів шпонку та шестерню
    надів ремінь
    (в моєму випадку витягрув зубило с маховика та поставив розподільчий вал на зуб вперед)
    закрутив усе
    далі по тексту....
    здається нічого не забув.......
     
    • Подобається Подобається x 3

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)