де можна пройти діагностику авто vw vento 1994р 2,0л 2е,річ в тому що я проходив діагностику на шкода авто но мені потім обяснили що в них нова база а компютері і що вона нічого непокаже,бо авто з 1994 рокуц,річ в тому що машина пе багато бензини і що робити незнаю ыі куда звернутись теж може в когось була подібна ситуація
Таке буває коли лямбда зонд накривається. треба спершу його перевірити. якщо простий на один дріт то буде легше зробити. треба помічника, вольтметр/мультиметр стрілочний і яму/підйомник. так зручніше буде. частково знімаєш з дроту що від нього йде ізоляцію. одним щупом вольт метра стаєш на масу авто(корпус). її можна попередньо зачистити для хорошого контакту щуп-маса. іншим торкаєшся оголеного дроту. при заведеному двигуні стрілка має скакати. напруга має змінюватися десь від 0 до приблизно 2В(або 1 як в якому зонді). Це добре видно при натискуванні на пелаль газу. Вольтаж буде різко рости і падати. Дріт при цьому відєднувати ні від чого не треба, лише частково зняти ізоляцію потім той дріт треба буде назад заізолювати надійно. Зонд на 4 дроти перевіряється аналогічно. там як не помиляюся то 1 дріт-опорна напруга(5 або менше вольт а може і не бути), вона не змінюється при роботі, ще один земля і +12, теж незмінні, на підігрів і один сигнальний який перевіряється як я написав.
http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=10723 Сюди їдь, якщо не хочеш сам колупатися. Тут точно допоможуть.
Вулиця Щирецька 22, 38 (067) 765-03-21 - робив у них діагностику два рази. Причину обидва рази вияснили правильно. До речі у моєму випадку причиною великого розходу теж був лямбда зонд.
1. Діагностика тестером. 2. 2E можна діагностувати компом. Якщо kym не зробить, тоді під'їдеш до мене подивлюсь.