Підкажіть будласка де можна пройти діагностику роботи моно інжектора Пасат В3, твигун 9 А, ( на перфецьког, і на стрийській був - нероблять )
Був на Кульпарківській на складах за лікарнею 95номер,тестували потім доробляли на Перфецького. Ще казали на гаражах є біля Гал.перехрестя Андрій але детально не знаю, до нього не попав.
Опиши проблему конкретно, попробую допомогти. Можеш їхати до Андрія на китайську стіну, але приготуйся до того, що він скаже міняти форсунки-свічки-дроти в сумі на баксів 300, і діагностика ні разу не дешева.
В мене була така сама автівка тільки 1991 р.в і американець. Одним словом по яких майстернях я тільки небув а зремонтувати вдавалось тільки в Андрія (Китайська стіна, р-н "Галицького перехрестя") тел: 80672541046 (давно не дзвонив!). Він приймає понеділок - пятниця (найкраще приїхати і ставити його перед фактом!). Є ще один непоганий майстер в м.Гродок - звати його Павло, але його потрібно переконати на таке авто (попробуй 80679259487). Пиши, якщо щось бо в мене з тою автівкою було багато клопоту!!!
Дякую за поради попробую зробити в Андрія ( китайська стіна ) Правильно в мене двигун 9А вприск KE-Motronic а в ньому вся проблема 1- двигун працює нерівномірно 2- деколи промадає тяга враження що двигун троїть, свічі дроди поміняв, перевірив працють шикарно 3 знайшов біля такзваного паука обрив провода , зєднав двигун взагалі незаводиться , при робочому двигуні підєднання цього провідка приводить до більш нерівномірної роботи двигуна
Опиши більш детально, після чого з*явилась проблема, яка суміш, колір свічок. Дріт біля "павука" - 2 варіанти, якшо він на фішку 3 контактну справа від дозатора по ходу машини - то потенціометр напорного диска, якщо зліва 2х контактний - то на ЕГРД. І то і інше серйозно впливає на роботу двигуна, потенціометр відповідає за ХХ, прискорення, а ЕГРД за суміш в цілому. Також треба перевірити, чи робоча лямбда, тестером на працюючому двигуні подивитись шоб напруга скакала від 0,1 до 0,9 В із зміною 2 рази на секунду. Якщо напруга впирається в 0 або в 1 і не міняється, то або дохла лямбда або сіміш забагата/забідна. Тоді потрібно шестигранником регулювати положення нап. диска (за годинниковою - збагачення, проти - збіднення) з підключеним тестером на лямбді і дивитись, чи є реакція. При правильно підключеному ЕГРТ (сіра коробочка збоку дозатора, 2 контакти) і норм. суміші тестер в режимі амперметра (між ЕГРТ і його фішкою) на прогрітому моторі має показувати (коливатись) в районі 0 мА, при додаванні газу має іти в + (між +1 і +10 мА), при скиданні газу різко в - (до -10 мА). Якщо постійно показує +10 мА - суміш збіднена, -10 мА - суміш збагачена. Якщо постійно показує 0 і не міняється - знач здохла лямбда або обрив дротів до неї. Поміряй і відпишись шо до чого. Перевір весь впуск на предмет підсосів, мотронік дуже чутливий до них. особлива увага: район ДЗ, обдув форсунок (гумовий шланг до впускн. колектора в районі генератора), всі вакуумні трубки. Також ущільнюючі гумки форсунок - там теж може смоктати повітря. І ше: на вході в дозатор стоїть болт з сіткою, якщо сітка забивається - буде тупити при прискоренні. Те ж стосується сітки на бензонасосі. Також раджу скачати літературу по КЕ Мотроніку з www.volkswagen.msk.ru, поки сам не розберешся в принципі роботи, ніхто тобі не допоможе. На цьому ж сайті є не одна тема про настройку КЕ. Якщо будуть якісь питання - допоможу.
Markell Дякую за пораду, обовязкоко все перевірю і відпишу, обрив знайшов втикнув , з ранку почала заводитись краще, залишились плаваючі обороти, і деколи при температурі більше 80-90 пропадає тяга , постараюсь перевірити лябдазон .
Прочитав що можна дану систему діагностувати за допомиго блік кодівhttp://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=13729&st=0 , але в авто біля ручки КПП має буди два розєми чорний, і сірий , блік коди можна зчитуваи задопомогою лампочки , або прибора я її підключити невідомо, і подруге в мене якісь мудак ( можлово попередній господар ) відріза фішки, лишилисЬ пять дротів , є +,і - , а решта невідомо, можливо хтось знає які кольори проводів, на л, І л лінії,
Тут тобі допоможе тільки електросхема по твому автомобілю, на тому ж сайті пошукай, точно є. І не розраховуй особливо на діагностику блінк-кодами, вона дуже узагальнені результати видає, то не панацея. Хоча відновимти її працездатність не буде зайвим. Наприклад, видасть тобі "несправність контролера датчика кисню" - а ти вже думай, чи то мозгів вприску, чи ЕГРД чи може самої лямбди. По любому потрібно комплексно діагностувати і настроювати всю систему. Повторю, обов*язково скачай мануал по мотроніку для 9а, там є на рос. мові, шоб тьи принаймні зрозумів як воно працює і шо як називається. Система досить складна, але її можна настроїти без супермодної апаратури самому. Почитай подібні теми, як будеш мати якісь конкретні питання - відповім. На рахунок запчастин по вприску як шось буде треба - звертайся, також спробую допомогти.
Був сьогодні в Андрія ( біля китайської стіни ) Андрій робив практично те все що написав Markell , прийшов до висновку що забитий інжектор .буде чистити !!!
Почистив, при заміні паливного фільтра знайшов трубку яка іде від насоса погнутою, стало краще, але ще є трішки плаваючих оборотів і деколи провали тяги думаю лябндазон вчасно неподає сигналу деколи, корочи каприна ця ситема вприску.
а я майже впевнеий, що проблема в потертих доріжках потенціометру напорного диска, справа по ходу машини від дозатора, фішка на 3 піни. Перевіряється тестером на предмет плавного росту напруги з підняттям НД, якщо є різкі скачки - знач доріжки потерті. В 0 положенні має бути 0,5 - 0,56 В, якщо не помиляюсь. Лямбда на роботу вприску хоч і впливає, але дуже опосередковано, і при прискоренні вона не дає різкої реакції.
Дякую за дописи, чистка коштувала 200,00 грн, хоч я недуже задоволений ( бо і фільтир палива, і краб були цисті ), мене цей двигун задовбав. сьогодні пропав холостий, нагрівся двигун все нормально поїхала, а деколи на гарячому неїде. відєднав датчик температури вроді все нормально поїхала, буду перевіряти все по можливості як розписано http://www.sergeynik.narod.ru/audi/inj/motr.htm хоч дещо немає чим заміряти., що з цього вийде напишу