протікає в масло тоді коли мінусова температура,кільця на форсунках міняли ,помагає не надовго.Це роблять у Львові ?.І скльки вартує якщо гбц знята.
Якщо масло смерить солярою то протікає завжди. Просто на холоді тяжче заводиться, не спалюється і заганяє в піддон більше. У більшості випадків таке стається при неправильній посадці і регулюванню форсунок при заміні кілець. роблять у Львові. Середня ціна трохи більше як б/у ГБЦ... треба дивитись саму ГБЦ
в самій гбц де стоїть форсунка є виробітка.Там треба або наплавляти або гільзувати і проточувати .Де таке у Львові можна зробити?.
Блін ... хлопаки... такі штуки не просто проточуються. Це цілий комплекс починаючи з розборки кінчаючи регулюванням кулачків і монтажем. Там є купа операцій, фрезеровка, токарка, пресовка, знову фрезеровка сверлування. Якщо знос дуже то можлива заварка алюмінієм і потім знову фрезеровка. В кожному конкретному випадку треба приймати рішення дивлячись на степінь виробітки. Посадочні втулки мені точить токар в солонці по моїх розмірах. Потім по тих втулках фрезеровщик фрезерує посадку . Потім це в іншому місці пресується... Там не все так просто, бо якраз у місці найбільшої виробітки найменьше місця для втулення. І саме головне - ця виробітка у 80% від неправильної установки форсунок при заміні кілець
Якщо, я не помиляюсь то в нас на форумі @wvB2 може теоретично підказати, щодо реставрації. А так, то питай на Курмановича, або дизель-сервіс в Бартатові.