Прошу порадити дуже доброго маляра, такого, що фарбує машини як на заводі. Такого, що не запшикує вікна, пружини, панелі, вихлопні ітд. Такого, після якого не відлітає фарба, а ще виглядає як з заводу. Також він повинен бути відповідальним за все - від підготовки до підбору кольору і якості пофарбування. Якщо не бере за свою роботу відповідальності а лише шукає легкі гроші за халтуру - краще не радьте, він ї не заробить. Це не на якусь там мазду а на машину, яка в своїй комплектації їздить по країні не більше як в двох екземлярах. Мова йде про кохане scirocco. P.S. Потрібно пофарбувати один бік. Покищо фарба заводська. Якийсь [censored] київський [censored] продряпав ключем до металу переднє крило, двері та заднє крило. Машина зараз на санаторії в Олега М в Городку під Львовом.
Маю гарного майстра не халтурного, але ти так то все розписав, що аж страшно тобі його рекомендувати. Вдруг тобі не сподобається, то потім буду ще винуватий. Між інщим з Городка тобі якраз по дорозі до нього заїхати можна.Біля КПП того що під Львовом стояло (поворот на Оброшино). І ще одне, якщо буде хтось рекомендувати тих малярів що біля "Південного" в вуличці, як їхати по Виговського до кольца справа ,то краще з ними не звязуйся. Одні пиячки поки будуть розбирати то половину защіпок повідламують, а інші покрасять що вспучиться на 3 день. Є гіркий досвід.( Слава богу не мій). Ну а за решту не знаю.
Через місяців 4 у мене на одометрі очікується ювілейна цифра 300 000 планую на честь того віддати свою коруню на реставрацію і пофарбування кузова, скористаюся майстром, якого знайде Орест
В мене знайомі фарбами займаються вже багато років (мережа Автоколор), поцікавлюся, можливо когось порадять доброго.
Маю в Солонці партнера по покрасці...недешевий. Спеціалізація - відновлення машин після серйозних аварій... в основному не старших 5 років. На покраску черга. Машину залишаєш і забираєш.. все роблять самі.
Те саме можу сказати про сервіс Віктора в Зимній Воді. З ними співпрацює Перша Лізингова, Христина (БМВ) і т.д. Правда, сервіс не з дешевих (приміром, за фарбування спойлера хочуть 800грн, а інших малярках не більше 450грн.) проте дуже якісний. Коли ставив авто на малярку, не міг розрізнити, де вони робили, а де ні.
Трошки не по темі, але потрібна порада: вирішив підмарафетити кузов, є 2 варіанти: 1-ий, в селі, у вуйка Степана, але кажуть шо добре робить, але треба самому купляти фарбу для підмальовування, ціна питання 1000 грн+фарба. 2-ий, на Антикор сервісі роботи оцінили 1500 - 1800(з фарбою і вони самі підбирають), але ще треба уточнити за поріг, чи треба міняти, чи ні. Обсяг робіт: правий поріг, праве крило біля дверки(потрібно латку, бо здулось, давно зачеплене було), біля бризговика підварити, точечні недоліки по арках 3 шт, задня кришка(треба знімати скло).
Краще там де не треба нічого самому підбирати і докупляи. Бо вийде і довше і дорожче і спитати нема з кого. Тим більше що різниці в ціні я не дуже бачу між першим і 2 варіантами.( якщо врахувати що фарба 100 грам якісної буде коштувати 100-180 грн) в твому варіанті мінімум треба буде 300-400 грам.
Для прикладу в того майстра що я колись гольфа робив оця робота коштувала мому кривднику 125 баксів. То при тому що я залишив авто і через півтора дні мені передзвонили забрати. Жалко фотку я стер з телефону вже готової . Але в двух словах розкажу, я довго придивлявся і при світлі і без до того місця і навіть не вірив своїм очам що то можливо так зробити щоб не відрізнити. Навіть на тій чорній полосці ні сліду від дтп. При продажу два маляри роздивлялись моє авто і не замітили підкрашування. Так і ушла машка. до речі я і під обшивку в багажнику заглядав, там теж нічого видно не було ніяких вмятин.
Цікаво що то за машина що має задню кришку....як в баняку.... Але кришка є кришка... помалювати можна все)))))))) тоді напевно до вуйка Степана. Але якщо б хотів продавати і щоб ніхто не замітив що була мальована ... то до спеціаліста.
В профілі написано, варіантів інших не бачу! Роблю для себе, а "вуйка Степана" дійсно так називають. "Дурнів на світі мало, але вони розставлені так, що постійно на них натикаєшся." - це правда... дякую за пораду!!!
Власне про це і йдеться, я хочу почути впевнену рекомендацію. Бо мав випадки, коли давав машину майстрам за рекомендацією одноклубників, а потім дізнався, що ці майстри потрапили в ДТП, коли без мого відома на ній каталися. Порадили? То значить, що вын відповідає моїм вимогам і візьме 20-річне авто ? Якісь координати? не завжди маю нагоду оцінювати, крім того, наслідки поганого пофарбування вилазять не в перші дні, тому розумію, якщо це пропозиція дивитися на свіжопофарбовані авто (особливо, коли кажуть "та колір не той бо то ше сі буде полірувати) то вона мені не актуальна, сорі. Тому прошу про впевнену пропозицію. Найкращий варіант - загнали підготовлену машину - забрали зроблену машину. Без потреби "полірувати" "піддувати" та "чекати поки фарба набуде потрібного кольору". Тобто без розводів і з відповідальністю за брак.