шоб не створювати нову тему, пишу тут. Підскачіть будь ласка де у Львові можна грамотно провірити двигун, одним словом роботоспособність машини. дякую.
Мінімум в два місця тре буде їхати шоби механіку перевірити тре буде знайти моториста, а шоби вприск то до карбюраторщика або інжекторщика. По моєму тут на форумі сто разів проскакували координати і тих і тих пошукай може ?
дякую но відповіді ти так і не дав, попрошу не писати порад з гуглом, пошуком користуватись вмію, мене цікавить ваша порада а не пошук.
Моторист Ігор 80974916365, по відгуках - дуже добре! Біля Автовокзалу на Стрийській. Інжектор я діагностував у Олега, заді готелю Гетьман на В.Великого біля ДАІ спитаєш на базарчику, там підкажуть. Але PN здається карб, а того я не знаю.
Есть неплохой маторист,работает в кооперативе "Ласточка" 11ряд 22 гараж,звать Андрей!!!Он мне и компресию померял и компресию масло (если я правельно написал) есть куча приборов для этого всего!!!!!
хоббі в мене, а по темі хочу точно знати, всіх спитай зроби по свому, а ти якщо не хочеш помагати то не треба, вже одну мою тему засрали. П.С. Карбюраторщик є і моторист, цікавить провірити машину ше в якійсь майстерні шоб порівняти результат.
Дякую це '+'! Адрес не знаю, як їхати на Солонку зразу за Автовокзалом є поворот. А взагалі можеш подзвонити і все уточнити.
Непогане в тебе хоббі,шукати карбюраторщиків і мотористів (паходу вони губляться). А потім найти ше майстерню і порівняти результат. пи.си. стан невскритого мотора тобі ніхто не оцінить. Маскимум це поміряти компресію і тиск масла. А це можна зробити за допомогою манометра і компресометра, які можна купити на авторинку за Гетьманом, попавши аж в 200-250 грн, або знайти на любому сервісі, особливого навику для користування тими девайсами не вимагається. І не шукати роками майстерні.
Може то вже ВР6 діагностується? Антоха, а що там перевіряти, якщо хаває масла до 1л, дешевше доливати, якщо більше розбираєш і дивишся по ходу роботи що міняти.Компресію можеш і сам перевірити, купи собі компресометр, викручуєш свічку і міряєш, проще не буває.Правда що ти очікуєш від того заміру? Стосовно карба- хз, ну поміняй прокладку, жикльори калібрувати точно ніхто не візметься з твоїм калхозом. Загалом твій мотор треба було робити ще років 5 тому, готуй касу, або шукай ВР6
но-но.. викрутити треба всі свічки, а то ще до біди викрутить одну, заведеться і получить компресометром (якщо просто його вставить і рукою притисне) між очі ))) крім того там треба зняти повітряний фільтр, і нажати педаль акселератора до упору. і аж потім міряти.
Antoxa, купи собі карб нормальний і розслабся.. як казав мені майстер який робив мені на такому моторі треба було їздити поки не стане накрайняк подивитись до голови..