Де знаходится датчик швидкості акпп 01М в Г4?

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем ROS, 15 тра 2013.

  1. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Доброго дня! Позавчора вечером замітив, що стрілка спідометра(іхав 90км/год) почала помаленько падати на нуль, зупинилась біля 40км/год, поскакала і впала на нуль.
    Пошуком гуглу інфи не знайшов.
    Вчора зняв повітряний фільтр і на акпп виявив багато датчиків, а який з них , незнаю!?
    Добре би було фото того датчика на фотці!:nyam2:
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    У мене був (якщо дивитися з історони піднятого капоту), зверху зліва. Електронний датчик виглядав я електричний коректор фари, звичайно якщо ти знаєш як такий виглядає, вставлений вертикально в коробку, тобто получалась така-собі буква Г ;)
     
  3. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    bass, дякую за інфу!
    Все таки хотів би глянути на фото, де приблуда на коробці!
     
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Де саме на коробці не знайшов.
    Але номер датчика 09А927321 (G68\G182\G265)
    Виглядає так
    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    [​IMG]
    ІМХО, проблема не в тому датчику, що вказав Razor, а в його нижній частині яка механічно в коробці сидить.
     
    Останнє редагування: 15 тра 2013
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Шось не зрозумів....
    Ти вважаєш, що цей датчик розбірний? і складається з механічної і електронної частин?
     
  7. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Думаю що так. І думаю, що принцип дії оснований на ефекті Холла, тобто мусить бути механічна частина з відповідним магнітом. Я ніколи його не розбирав, тому точно не скажу.
     
  8. електрик

    електрик Active Member

    Авто:
    golf 2
    треба дивитися осцилографом що датчик сам видає на вихід. бо може бути що проблема не в ньому а в КПП. датчик певно на ефекті холла базується. а може і на тому самому принципі що і датчик положення колінвалу
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Впевнений що ні.
    Якщо притримуватись тоєї думки, то виходить що можна розбирати/ремонтувати датчики к/валу, р/валу, АБС, і т..д.
    Всі вони основані на Холла, тут ти правий.
     
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Простіше спочатку Вагкомом глянути, а тоді вже....
     
  11. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Тільки нарив на другому форумі, мож кому ще знадобиться, вечерком перевірю:
    Исправлял уже неоднократно проблему с спидометром на Г4 и Борах. Там как правило переламывается сигнальный провод в месте входа трехпроводного жгута, который идет от датчика на КПП, в толстый жгут в районе АКБ. Там чисто дефект, допущенный при упаковки жгутов на заводе, а именно получается, что провода земли и питания припакованы нормально, а сигнальный с приличной натяжкой, поэтому он и переламывается со временем!
    Ще знайщов цікаве:http://golf4.ru/forum/index.php?/topic/19499-%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BE%D1%82%D1%87%D1%91%D1%82-%D0%B7%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B0-%D1%88%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8-%D1%81%D0%BF%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%B5/
     
  12. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ось таке нарив, тобто так як я і вважав = датчиш швидкості складається з двох частин.
     
  13. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Значить я не так тебе зрозумів.
    Але і ти ще не до кінця все зрозумів:
    - Датчик швидкості
    - шестерня спідометра
    - привід спідометра
    це все окремі механізми, нерозбірні.
     
  14. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    якщо не помиляюсь то G22 ставились тільки на механіку.
    [​IMG]

    В ROSа датчик інший.
     
    Останнє редагування: 15 тра 2013
  15. rvm

    rvm Місцевий

    Авто:
    vw В5
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так то датчик винуватий замість 90 показав 190)))))))
    Бас правий - до кожного датчика по принципу Холла має бути механічна частина яка крутиться і тоді датчик видає імпульси...Були АКПП де була "морковка"(датчик з механізмом в купі), а були де стояли окремо
     
  17. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Та то ясно Всім.
    Але сам датчик нерозбірний.
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я колись один розібрав...там оказалось може з 100 м( а може більше - не міряв) мідного дроту тоньшого за волосину і магнітик... Назад я його не зібрав)))))))))
     
  19. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Дякую за відгуки!
    Там датчик і "морковка", яка ще є щупом рівня мастила в редукторі, но де та "приблуда" стоїть на АКПП - незнаю. Сьогодні ще замітив, що час від часу глючить датчик палива, то показує то падає на нуль.
    П.С. Поки писав вродь нарив інфу, він має бути накритий чохлом, а я коли в себе шукав, то нащупував цей чохол. Тепер вродь вже знаю де він прикручений, після роботи буде попитка №2
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  20. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    На АКПП 01М немає морковки, а тим більше міряти рівень масла по ній, таке є на механіці. В цьому автоматі рівень РІДИНИ -АТF (automatic transmission fluid) (там не масло, і ця рідина є також в диференціалі, на відміну від інших коробок) міряється по пробці заміру рідини знизу коробки, якщо така є, бо може і не бути - залежить від букв коробки (відкручується знизу, прогрівається до 60 градусів і рідина повинна трішки прокапувати через цю пробку, якщо ні то доливати, поки не почне прокапувати).
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)