У зв'язку зі страшенним сіпанням машини, особливо на малих обертах та 1, 2-ій передачах було замінено ДПДЗ (датчик положення дроссельної заслонки, в народі "потенціометр"), а точніше нижня частина всього вузла вприску. Так от, зліва на вприску (двигун у мене поздовжньо) є така чорна коробочка, електромагнітний клапан. І в ньому три штуцерки: 1) нижній - на вакуум розподільника, 2) верхній передній - не знаю куди, в мене він відкритий, так і має бути??, 3) верхній задній - у вприск, тобто за розрідженням. Тепер саме інтересне, у моновприскові для трубочки від штуцера № 3 отвору не виявлено. (Поряд є трохи більший для адсорбера) Тобто він є, але глухий. Мені що, тепер свердлити його там?? Получається, що цей вищезгаданий електромагнітний клапан без розрідження. Власне питання: принцип його роботи і на що він впливає? І ще одне, при холодному запускові шось завеликі оберти і ну дууже вже довго збавляє їх. Заведеш вдруге - норма. Воно може бути звязано з тим клапаном? Бо моя думка така: вприск був з робочої машини, і відповідно зазор РХХ я не регулював. Ухх, намудрував)) P.S. Mono-Jetronic, 1.8