В сусіда сильно димить Т4 і ніби трохи забагато бере соляри Поліз до впускного колектора і застав там таку картину. Нагар на стінках 4-5 мм. Треба знімати і чистити. Питання - можна зняти колектор прямо на машині, не знімаючи голови чи малою кров"ю не обійдеться і треба скручувати голову?
можливо я не правий поправте якщо шось але ніколи не бачив запалення в дизелі посуті тут швидше вприск просто збився лиє забагато соляри тому і кіптява ще може бути коли летить датчик повіря
так нема. його так деколи називають. Правильніше звичайно кут вприску. По темі - не знаю. Але факт що почистити треба спочатку а потім вже регулювати. А фото конечно ппц.
снять можно но скорее всего придется снять 2 колектора (турбина не пустит к некоторым болтам да и место там не сильно удобное для чистки бери (хадо анти карбон) или мицубиси шума для чистки егр у официалов. и сразу глуши егр это от него вся эта гадость
Кажуть не тре голову звертати сорс http://www.drive2.ru/cars/volkswagen/multivan/multivan_t4/shamm/journal/4062246863888675413/#post
Не знаю чи даш раду. На цьому двигуні щось робити без матюків практично неможливо. Можна пробувати знімати без зйому ГБЦ, але треба мати доступ знизу + довгі перехідники + кардан. Якщо якийсь болт, або гайка пустять грані то без зйому ГБЦ не обійдешся(на турбіні вони перепалені і щось одне завжди не відкручується). ГБЦ поставити назад, виставити ГРМ і відрегулювати кут вприску без компютера не вийде. То напевне ACV, а там вприск виставляється тільки компютером. Ту хрень що ти бачив не відмити нічим тільки шкрабати. попробуй для початку знати дросельну і її почистити - сильно помагає.
В дизельному двигуні теж є запалювання, тобто точка поршня в циліндрі, коли запалюється суміш. Регулюється кутом вприску суміші та тиском. Його побачити складно, бо воно відбувається за металевими стінками двигуна.
ті гайки якими прикручаний колектор до голови відкрутяться, вони виготовляються зі спеціального сплаву, до тогож з не дуже великим моментом затягнуті. Інша проблема в доступі. І ще питання по суті, це часом не випускний колектор, чого на впускному так багато нагару, він же повинен бути чистим як у кота?
в подібній ситуації знімаві заливав колектор оцтом,а металевими бляшками закривав дирки,потім добу постояло і тряпочкою і викруткою все знялось до блиску
Всім дякую за не байдужість,стусовно проблеми даю відповідь,колектор справді впускний нагар зявився через турбіну (масло) і клапак повернення відпрацьованих газів,двигун ACV,колектор зняти можна для цього потрібний набір головок і шестиграники.1 зняти клапан рециркуляцій відпрацьованих газів разом з патрупками і патрубок подачі повітря. Турбіну і випускний колектор незнімати.Як каже КУМ за допомогою рук,зеркальця(для того чоб роздивитись що вікручуеш) і такой мами можна зняти колектор за 1год.Мити його раджу на мийці 40гр.(я мив бензином і після цього пойхав на мийку) якщо є питання відповім.