Демонтаж і чистка впускного колектора на Т4 2.5 TDI

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем MARTINI, 4 лют 2013.

  1. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    В сусіда сильно димить Т4 і ніби трохи забагато бере соляри

    Поліз до впускного колектора і застав там таку картину.

    [​IMG]

    Нагар на стінках 4-5 мм. Треба знімати і чистити.

    Питання - можна зняти колектор прямо на машині, не знімаючи голови чи малою кров"ю не обійдеться і треба скручувати голову?
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Тут треба почати зі зміни кута запалювання, толку з чистки буде мало так як завалить копоттю знову.
     
  3. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    можливо я не правий поправте якщо шось

    але ніколи не бачив запалення в дизелі

    посуті тут швидше вприск просто збився лиє забагато соляри тому і кіптява

    ще може бути коли летить датчик повіря
     
    Останнє редагування: 4 лют 2013
  4. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Був би дуже вдячний за відповідь на запитання - як зняти колектор?
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    так нема. його так деколи називають. Правильніше звичайно кут вприску.
    По темі - не знаю. Але факт що почистити треба спочатку а потім вже регулювати. А фото конечно ппц.
     
  6. krilov

    krilov Active Member

    Авто:
    scirocco 86 2.0 16v

    снять можно но скорее всего придется снять 2 колектора (турбина не пустит к некоторым болтам да и место там не сильно удобное

    для чистки бери (хадо анти карбон) или мицубиси шума для чистки егр у официалов.

    и сразу глуши егр это от него вся эта гадость
     
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Кажуть не тре голову звертати
    сорс
    http://www.drive2.ru/cars/volkswagen/multivan/multivan_t4/shamm/journal/4062246863888675413/#post
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не знаю чи даш раду. На цьому двигуні щось робити без матюків практично неможливо. Можна пробувати знімати без зйому ГБЦ, але треба мати доступ знизу + довгі перехідники + кардан. Якщо якийсь болт, або гайка пустять грані то без зйому ГБЦ не обійдешся(на турбіні вони перепалені і щось одне завжди не відкручується). ГБЦ поставити назад, виставити ГРМ і відрегулювати кут вприску без компютера не вийде. То напевне ACV, а там вприск виставляється тільки компютером. Ту хрень що ти бачив не відмити нічим тільки шкрабати. попробуй для початку знати дросельну і її почистити - сильно помагає.
     
    Останнє редагування: 5 лют 2013
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    В дизельному двигуні теж є запалювання, тобто точка поршня в циліндрі, коли запалюється суміш. Регулюється кутом вприску суміші та тиском. Його побачити складно, бо воно відбувається за металевими стінками двигуна.
     
  10. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    ті гайки якими прикручаний колектор до голови відкрутяться, вони виготовляються зі спеціального сплаву, до тогож з не дуже великим моментом затягнуті. Інша проблема в доступі. І ще питання по суті, це часом не випускний колектор, чого на впускному так багато нагару, він же повинен бути чистим як у кота?
     
  11. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    система егр назад заради екології частину вихлопу завертає
     
  12. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    в подібній ситуації знімаві заливав колектор оцтом,а металевими бляшками закривав дирки,потім добу постояло і тряпочкою і викруткою все знялось до блиску
     
  13. transporter

    transporter Новачок

    Авто:
    T4 2,5 TDI, 2000
    Всім дякую за не байдужість,стусовно проблеми даю відповідь,колектор справді впускний нагар зявився через турбіну (масло) і клапак повернення відпрацьованих газів,двигун ACV,колектор зняти можна для цього потрібний набір головок і шестиграники.1 зняти клапан рециркуляцій відпрацьованих газів разом з патрупками і патрубок подачі повітря. Турбіну і випускний колектор незнімати.Як каже КУМ за допомогою рук,зеркальця(для того чоб роздивитись що вікручуеш) і такой мами можна зняти колектор за 1год.Мити його раджу на мийці 40гр.(я мив бензином і після цього пойхав на мийку) якщо є питання відповім.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)