Доброго дня!підскажіть що може бути ? при переключані передач дергается автомобиль двигун 1z vw passat b4 1 9 tdi.Особливо відчувается при переході з 2 на 3 . на холостих все добре і після 1500 обертів теж все добре на всіх передачах .Дякую
Замало інформації. Дергається чи трясется.... дергається коли плавнозчеплення відпускаєш чи різко, яке веде себе тахометр ...падає до нуля чи ні.... Попробуй на різних режимах і дай сюда ....може щось підкажем
дергається коли даю чуть газку і тахометр теж дергається ,дуже помітно коли перехожу з 2 на3 і з 3 на 4 з 4 на 5 нормально.Я думаю може форсунки треба чистити,бо перша форсунка чуть пускае .
Все одно мало інформації... щоб на відстані дати якусь пораду треба точніше формулювати симптоми. Перший признак забитості форсунок ...- нестабільний ХХ, погана заводка на горячо, тупизна при розгоні. Тобі треба опреділитись чи причина дьоргань то двигун... вприск... чи то КПП і зчеплення.
коли їду ноприклад погороду на 2 передачі чи на 3 і скидаю повністю газ потім додаю газу тоді наченае смикатися машина.Тупизна трохи е при розгоні,але заводиться при любій температурі дуже добре.
Точно.... щось я прозівав перший пост. Можливо турбіна запізно включається, або взагалі не включається. То треба на діагностику їхати і дивитися який тиск наддув створює і на яких обертах. Можливо датчик тиску в коллекторі накрився або бреше.
Підсос ні.... при турбіні підсоси не дуже відіграють роль... хіба після турбіни травлять тиск. Запалювання може бути, яле двигун тоді на всіх режимах барахлить. А в тебе судячи по всьому ппри переході на режим запуску турбіни вона не включається, а компютер думає що включилася і відбувається тормоз... потім контроллер переходить в аварійний режим без турбіни і машина їде але тупо.
Треба на компютерну діагностику. В режимі тестів виконавчих механізмів провірити величину тиску наддуву на різних оборотах... і все буде видно. Можеш просто розібрати турбіну і прочистити все....ніколи не помішає...може обратка забилась. Взагалі, якщо давно їздиш на турбіні то відчувається по двигуну коли вона включається.
Комп"ютерну діагностику проводив,сказали,що все добре!Але машина,як дьоргалася,так і дьоргається.ще таке замітив,коли їду на низьких передачах,клацає якесь релє.Коли їду,наприклад, на другій передачі,даю газ,приблизно десь тисячу сто обертів,включається релє,машина набирає добре швидкість і десь приблизно доходить до 1200-1300 обертів,щолкає релюшка,машина починає тупити.І потім даю більше газу,приблизно до 2000,машина починає їхати.Дякую!
Знайома ситуація... В мене також схоже було. Заїхав до майстра, який розбирається в паливній апаратурі. Відкрутив якусь штуку на насосі і закрутив нову. Після того машина ніби ожила - не дьоргається і враження ніби-то 20 лошадок добавилося!