Детонація двигуна

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем hnatyk, 13 тра 2009.

  1. hnatyk

    hnatyk Новачок

    Авто:
    VW Golf III
    Після виключення запалювання детонує двигун (golf3 1,8 mi). Запалювання перевіряв; комп’ютер показує помилку: обрив на лямбда-зонді. Можливо хтось може підказати в чому причина?
     
  2. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    якшо є помилка обрив на лямбдазонді, то так воно і є. треба вирішити цю проблему, дитонація може пропаде.
     
  3. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Через обрив лз може бути перезбагачена суміш, в купі з запізнім запалюванням може давати ефект детонації після вимкнення двигуна.
    Почни з ЛЗ і опиши детально, що по-твоєму детонація, і чи проявляється вона при їзді (на низьких обертах під нагрузкою, на високких обертах під нагрузкою).
     
  4. hnatyk

    hnatyk Новачок

    Авто:
    VW Golf III
    Детонує двигун лише після вимкнення запалювання і коли гарячий. Під час їзди на потужності двигуна це не відбивається, на різних оборотах детонації нема. Помилка ЛЗ вже видалена, був поганий контакт на клемі.
     
  5. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Як варіант - слаба компресія і сильний нагар в камері згорання можуть приводити до детонації (догорання пального без іскри).
    Деяку ясність внесе фото свічки запалювання або хоча б опис як виглядає, колір, нагар і т.д.
     
  6. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    після виключення запалювання сервопривід дросельної заслонки повинен її повністю закрити. якшо заслонка не закриється, то гарячий двигун після виключення ше буде трохи допрацьовувати. перевір , також, чи не перетягнутий трос газу.
     
  7. anjik

    anjik Початківець

    Авто:
    VW PASSAT B3
    В мене Volkswagen Passat B3 1989 1,8 газ\бензин. На газу глушу мотор і дуже детонує. Підскажіть що може бути.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)