Після виключення запалювання детонує двигун (golf3 1,8 mi). Запалювання перевіряв; комп’ютер показує помилку: обрив на лямбда-зонді. Можливо хтось може підказати в чому причина?
якшо є помилка обрив на лямбдазонді, то так воно і є. треба вирішити цю проблему, дитонація може пропаде.
Через обрив лз може бути перезбагачена суміш, в купі з запізнім запалюванням може давати ефект детонації після вимкнення двигуна. Почни з ЛЗ і опиши детально, що по-твоєму детонація, і чи проявляється вона при їзді (на низьких обертах під нагрузкою, на високких обертах під нагрузкою).
Детонує двигун лише після вимкнення запалювання і коли гарячий. Під час їзди на потужності двигуна це не відбивається, на різних оборотах детонації нема. Помилка ЛЗ вже видалена, був поганий контакт на клемі.
Як варіант - слаба компресія і сильний нагар в камері згорання можуть приводити до детонації (догорання пального без іскри). Деяку ясність внесе фото свічки запалювання або хоча б опис як виглядає, колір, нагар і т.д.
після виключення запалювання сервопривід дросельної заслонки повинен її повністю закрити. якшо заслонка не закриється, то гарячий двигун після виключення ше буде трохи допрацьовувати. перевір , також, чи не перетягнутий трос газу.
В мене Volkswagen Passat B3 1989 1,8 газ\бензин. На газу глушу мотор і дуже детонує. Підскажіть що може бути.