Всім вітання! З придбанням іншої автівки, знову стандартні проблеми... Проїхав 8-9 тисяч, долив десь літру масла. Їзда 100-120 буває 130-160 Двигун AWX 1.9 TDI 130 hp. Нарікань крім розходу масла нема, так от цікавить, як би то перевірити, бо думаю на сальники, і кіко коштує заміна сальників клапанів, думаю з направляючими, треба знімати головку чи ні, які карочі ньюанси? І хто з одноклубників таке робить?
Ми робимо таке... Але це замолодий двигун щоб сальнічки пішли. За звичай заводські тримають дуже добре і довго. Компресію міряв. Такий розхід, якщо сильно не тиснув трохи більше норми.
Привет! Есть тема на счет увеличения мощности двигателя, более подробная информация на сайте http://www.power-box.ru