Діагностика дизельного двигуна

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем XFox, 19 жов 2011.

  1. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Всім вітання! З придбанням іншої автівки, знову стандартні проблеми...
    Проїхав 8-9 тисяч, долив десь літру масла. Їзда 100-120 буває 130-160
    Двигун AWX 1.9 TDI 130 hp.
    Нарікань крім розходу масла нема, так от цікавить, як би то перевірити, бо думаю на сальники, і кіко коштує заміна сальників клапанів, думаю з направляючими, треба знімати головку чи ні, які карочі ньюанси?
    І хто з одноклубників таке робить?
     
  2. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    а може то масло таке??ге?
     
  3. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Motul 8100-xcess 5W40 перевірене )
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ми робимо таке...
    Але це замолодий двигун щоб сальнічки пішли. За звичай заводські тримають дуже добре і довго. Компресію міряв. Такий розхід, якщо сильно не тиснув трохи більше норми.
     
  5. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    попробуй 5W30,
     
  6. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    От компресію я б поміряв... Дай тел. пліз задзвоню
     
  7. Felixbest

    Felixbest Новачок

    Авто:
    Никакая
    Привет! Есть тема на счет увеличения мощности двигателя, более подробная информация на сайте http://www.power-box.ru
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)