Хлопці, піскажіть будь-лавска, де у Львові можна якісно зробити діагностику гідропідсилювача і всієї ходової (на всякий випадок). Розгляну всі пропозиції. Симтоми маю слідуючі, попав на так званого лежачого поліцейського (при настанні тепла дві бетонні плити на дорозі чучуть зійшлися і піднялися. Після цього замітив неприемні вібрації при повороті керма вліво чи вправо (машина не їде - стоїть), а при їзді (10 км/год) і повороті керма чути якусь вібрацію по панелі і відачую удари в щепленні. До кого звернутися??? Підскажіть будь-ласка. І ще, що ви можете сказати про СТО на Ткацькій, 31 (біля Світоча).
А давно робилася геометрія коліс? Бо то не обов"язково буде гідра... І чи зазиралося до бачка з рідиною до гідропідсилювача?
Геометрія робилася минулого року, і в бачку все на містці. Вібрація появляеться лише при навантаженні. Тобто, коли машина стоїть заведена і я повертаю кермо.
Масло в гідраку якої свіжості. Гідрак трясе кермом коли не створює потрібного тиску в рейці. сам гідрак на пряму з ходовою не звязаний... з ходовою звязана рейка і то через наконечник ... тобто не жорстко...
1. При такому ударі рейку пошкодити важко, вона боїться бокових ударів 2. Перевір кріплення рейки на всяк випадок. 3. При навантаженні на гідрак йде навантаження на мотор, який деформує подушки мотора і якщо щось там послабилося буде вібрація. В мене болт передньої подушки вирвало на поліцаї. При натисканні на газ і відпусканні починало ручку передач рухати оскільки мотор піднімався і опускався. Перевір подушки. 4. При повороті колеса працюють підшипники стійок і при такому ударі вони взяли своє. Посади когось за руль і поклади руку на стійку, при повороті вона буде пригати легенько. 5. Ще одне місце куди пішов удар - кульова опора, але їй мабуть просто приходить кінець якщо шось. 6. Якщо крутиш на рулем на місці то специфіка щеплення гуми з дорогою робить ефект ривків а в страху очі великі і цього раніше не помічалося.