Діагностика "повільні коди"

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем barabashka86, 4 гру 2014.

  1. barabashka86

    barabashka86 Active Member

    Авто:
    VW B3 ABS 1.8
    Можливо хтось може допомогти в діагностиці "повільними кодами".
    ABS 1.8 моно-мотронік.
    "Моно-Мотроник MA1.2.1 (35 ног).
    Номера 0 261 200 xxx, где xxx равен 251, 252, 253, 254, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 271, 272, 273, 274, 277, 278, 703, 704, 705, 706, 745, 746, 748, 749. Имеет блинк-диагностику, однако проводка от ножки 33 (лампа диагностики) КАК ПРАВИЛО в машине отсутствует. Были исключения на машинах ранних выпусков. "

    На 33 ножці не було провода, я його поставив і підключив по схемі
    • [​IMG]

    де + і - взяв від аккумулятора а 33 ногу на L-line.
    Далі робив так:

    1. прогреваем двигатель, затем глушим автомобиль;
    2. снимаем кожух рычага КПП, находим там 2 разъёма: чёрный и коричневый;
    3. к верхнему контакту чёрного разъёма подключаем плюс светодиода (длинная ножка);
    4. к нижнему контакту коричневого разъёма подключаем минус светодиода (короткая ножка);
    5. к нижнему контакту чёрного разъёма подключаем кусочек провода (второй конец никуда пока не подключаем);
    6. включаем зажигание, светодиод загорается, это значит, что всё подключено правильно;
    7. запускаем двигатель, светодиод тухнет;
    8. на 3-5 секунд соединяем не подключенный конец провода с ножкой-минусом светодиода, затем разъединяем;
    9. светодиод загорается на 2-3 секунды ("пилот-сигнал", означающий, что считывание ошибок началось);
    10. затем светодиод начинает передавать код ошибки: сигналы идут по 4 группы, в каждой из которых может быть от 1 до 4 вспышек; эти группы разделяются секундной паузой, затем опять следует "пилот-сигнал"; далее код той же ошибки повторяется автоматически;
    11. чтобы перейти к считыванию следующей ошибки, нужно опять замкнуть провод на минус светодиода;
    12. считывание надо проводить до тех пор, пока не появится код 0-0-0-0 или 4-4-4-4, что будет говорить об окончании диагностики;
    13. глушим двигатель."

    Но в мене нічого не виходить, лампочка просто горить і нічого не моргає. Може хтось цим займався і в нього все вийшло, порадьте як запустити діагностику.
     
    Останнє редагування: 10 гру 2014
  2. barabashka86

    barabashka86 Active Member

    Авто:
    VW B3 ABS 1.8
    Невже тут про таке ніхто не чув і не пробував робити?
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Просто це абсолютно не потрібна штука))) Я колись теж таким страдав. Дурниця, шось моргало - нічо не ясно шо і як...
    На мономотроніку все абсолютно лікується за допомогою тестера.
    Які проблеми в тебе?
     
  4. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    невже ніхто не чув українське слово "повільні"?
     
  5. barabashka86

    barabashka86 Active Member

    Авто:
    VW B3 ABS 1.8
    "повільні коди" - ніколи б не зрозумів що це за штука.
    Помогти є чим?
    як це нічого не зрозуміло??
    рахуєш блимання лампочки, потім читаєш це:
    "Вот коды ошибок ЭБУ "Mono-Jetronic":
    1-1-1-1 Электронный блок управления;
    2-1-2-1 Выключатель дроссельной заслонки;
    2-1-2-2 Датчик частоты вращения коленвала;
    2-2-1-2 Датчик положения дроссельной заслонки;
    2-3-1-2 Термодатчик охлаждающей жидкости;
    2-3-2-2 Термодатчик воздушного потока;
    2-3-4-1 Предел регулирования по лямбда-зонду;
    2-3-4-2 Лямбда-зонд;
    2-3-4-3 Напряжение лямбда-зонда;
    4-4-4-4 Отсутствие ошибок в ЭБУ;
    0-0-0-0 Конец индикации кода ошибки."

    і чухаєш макітру, думаючи що в тебе. Штука потрібно, швидше можна знайти помилку ніж мультиметром всю машину обмірювати.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Абсолютно не потрібно, повір. В мономотроніку всього 4 датчика... Перевіряються всі тестером за 10хв.
    При тому можна навіть без тестера визначити шо саме грає мозок.
    Скажу так, блимати з К-L лінії воно ніяк не буде. Потрібно сідати на пряму на ножку ЕБУ. При тому шо не на всіх мотроніках навіть ножка для блінк-кодів є.
    Коротше, чесно, забий))) Воно того не варте. Мені воно шось блимало, але я так і не поняв шо саме і шо воно хотіло коли були проблеми в мене. І нічого не допомогло)
     
  7. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    ну то вже питання інтелекту людини.
    Або якшо ти не розумієш української мови, то пиши російською, це не заборонено на форумі. Нащо місити вінігрет зі слів? Потім люди приходять на форум і думають шо тут якісь ідіоти зібрались типу Вєрки Сердючки
     
  8. barabashka86

    barabashka86 Active Member

    Авто:
    VW B3 ABS 1.8
    Назву змінив, тепер допоможете???
    думаю українською володію ліпше за багатьох тут форумчан, но тема не про це.
     
  9. barabashka86

    barabashka86 Active Member

    Авто:
    VW B3 ABS 1.8
    ну якщо ти не розумієш що воно блимає, то це не означає що воно не потрібне.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ніхто тобі тут не допоможе. БО я про це колись взнавав і намагався зробити і ніхто не допоміг.
    Я ж тобі кажу через роз"єм не буде блимати. Шукай розпіновку ЕБУ по свому номеру, бо вони всі різні, і там під"єднюватись на ножку блінк діагностики.

    я думаю якщо б це було ефективно цим би користувалися. А ніхто таким методом не працює.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Може в тебе той вихід L-Line закорочений на масу, от і горить лямпочка постійно.
    Ти ліПше з тестером полазь спочатку, і проводку перевір...
     
  12. barabashka86

    barabashka86 Active Member

    Авто:
    VW B3 ABS 1.8
    як він може бути якщо я сам з 33 ноги тягнув провід і підключав по схемі.
    думаю тут інше.
    На рос.форумах багато хто цим користується но з моєю ситуацією не допомогли.
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Тоді проблема в ЕБУ. Або на фішці живлення + і - переплутані.
     
  14. barabashka86

    barabashka86 Active Member

    Авто:
    VW B3 ABS 1.8
    тоді б діод не світився :)
    як це дізнатися на 100%
     
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Логічно. А напруга там взагалі є? Може він в тебе просто світиться через якусь різницю потенціалів на фішках))) Хоча навряд...

    Підставити інше ЕБУ можливо)
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. barabashka86

    barabashka86 Active Member

    Авто:
    VW B3 ABS 1.8
    + з лінії і - з акума. от і світиться.
    можна,тільки де його взяти,щоб не купувати.
     
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Не знаю... З тим не допоможу... А ваг-комом машина читається?
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Діод має світитись і при діагностиці має моргати. Тут треба зрозуміти фізику процесу. На перших бортових компютерах не було операційної системи. Коли ти повертаеш ключ запалювання ти даєш старт програмі в постійному циклі поки не виключиш запалювання Через те і діагностика морганням. Пізніше коли діагностують ваг комом там уже була мінімальна операційка, яка управляла потоками байтів.
    Мінус треба брати з компютера а не АКБ. Справа в тому що всі виконавчі датчики управляються мінусом з компютера, а взявши з АКБ ти ліквідовуєш управляючу землю
     
  19. електрик

    електрик Active Member

    Авто:
    golf 2
    можна ссилку на той мануал цікаво було б почитати. Кум правий треба брати і +12 і - з контактів ЕБУ. Маса там може бути не з АКБ напряму а внутрішньосхемною.
     
  20. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    А чому ти вирішив, що у тебе 33 нога? Чому не 31,(22,23)? Колись теж цим займався - саме ліпше то написати яка проблема з машиною і потім проаналізувати що треба поміряти тестером чи осцилографом чи ще чимось бо часто буває що немає ніяких кодів або їх кілька або ті коди немають відношення до несправності...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)