Допоможіть плорадою. Появився дуже сильний поздовжній люфт ручки перемикання передач. Передачі раніше "вискакували" на нейтралку, тепер треба їх буквально витягувати. Подивився на механізм перемикання під капотом - розлетілась вщент зубчата кулька на Т-подібному валу. По каталогу це 191 711 173. Чи складно цю штуку самому поміняти без наявності ями чи йти "здаватись" майстрам?
Сьогодні зробив... Мельдую короткий звіт, може кому знадобиться. Робота трохи геморойна, але цілком можна зробити. Дуже поміг звіт http://www.golflab.spb.ru/index.php?pid=111&lang=ru. Геморой полягає в тому, що без зняття центрального кронштейну під капотом, через який проходить вал перемикача передач цю детальку (коромисло з кулькою) не поміняєш. А вал, який кріпиться до кронштейна хомутом, з-під капота від'єднати нереально. Тому треба знімати кронштейн разом з валом і коробкою салонної куліси. А щоб ту усю трахомудію вийняти треба лізти в яму: 1) Зннімаєм люмінієвий теплозахист вихлопної труби (зразу запасайтесь зубчатими защіпками, в мене з шести половина погнили, прийшлось колхозити з чого Бог послав). 2) Відкручуємо 4 болти на 13, які кріплять коробку до дна. Коробка з ручкою вивалюється вниз, а от щоб її вийняти - 3) Роз'єднуєм посередині саму трубу. Болти як правило ржаві і не відкручуються, можливо прийдеться різати болгаркою, тому запасіться новими хомутами). Я розєднував не під коробкою, а між заднім і середнім баняками - там хомут ще не заржавів, бо недавно міняв баняк. Зняв гумки, відвів трубу вправо і вниз десь на 10-12 см і підвязав дротом. Спочатку пробував просунути коробку мимо труби, тільки знявши її з гумок - не вийшло. 4) З-під капота відєднуємо дві тяги від кронштейна - одна пластмасова (обережно підважуємо викруткою защіпку, щоб не зламати). Друга металева на шплінті. 5) Відкручую три болти на 13, якими кріпиться кронштейн до рульової рейки. Два з ями, один з капоту (треба головку з довгою ручкою). 6) Все відєднано, проиступаєм до самої гіморойної операції - витягуєм це хазяйство вниз. На це я потратив 40 хв. Витягується туго, треба весь час крутити у всі боки, лізе в дикий притик. Треба пильнувати, щоб не зачепити пильник рульової колонки. Прийшлось підключити ломик і молоток і буквально вибивати. Фу... Витягнув. Сів, перекурюю і думу думаю, чого це фашисти так немудро зробили... І тут осіняє - треба було піддомкратити одну сторону, тоді б більша дірка була! Эх, Семен Семеныч... (с). Ну, дальше що кому треба зробити. Якщо треба кульку в ручці перемикання міняти - то робимо, я не робив там все більш-менш... Я поміняв коромисло, все просто - знизу зняти шплінт, зверху гайку. Заодно дві втулочки можна поміняти. Тепер, по научному, треба відєднати хомут на валу, щоб стягнути кронштейн і поміняти дві гумові втулки. Але треба добре помітити положення хомута на валу, щоб потім так само поставити, бо будуть проблеми з вибором передач. Я не хотів проблем і не мав втулок. 7) ставимо все на місце в зворотньому порядку... Тепер все йде набагато веселіше. Смикаємо ручку - поздовжній люфт мінімальний, передачі включаються правильно. Зате тепер на тому фоні дістає поперечний люфт. Ну нічого, там вже простіше, все можна зробити з під капоту. Отже: яма, як виявилось- відносно рівні руки, 5 годин з перекурами (на другий раз за 2 би справився) - і ручка не халейбається бо салону...