Дикий люфт перемикача передач

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем goro, 13 лип 2011.

  1. goro

    goro Початківець

    Авто:
    VW Golf II 1.8k 1991
    Допоможіть плорадою. Появився дуже сильний поздовжній люфт ручки перемикання передач. Передачі раніше "вискакували" на нейтралку, тепер треба їх буквально витягувати. Подивився на механізм перемикання під капотом - розлетілась вщент зубчата кулька на Т-подібному валу. По каталогу це 191 711 173. Чи складно цю штуку самому поміняти без наявності ями чи йти "здаватись" майстрам? :dntknw:
     
  2. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    якщо е рівні руки ат яма - нескладно
     
  3. goro

    goro Початківець

    Авто:
    VW Golf II 1.8k 1991
    Сьогодні зробив...
    Мельдую короткий звіт, може кому знадобиться.

    Робота трохи геморойна, але цілком можна зробити. Дуже поміг звіт http://www.golflab.spb.ru/index.php?pid=111&lang=ru. Геморой полягає в тому, що без зняття центрального кронштейну під капотом, через який проходить вал перемикача передач цю детальку (коромисло з кулькою) не поміняєш. А вал, який кріпиться до кронштейна хомутом, з-під капота від'єднати нереально. Тому треба знімати кронштейн разом з валом і коробкою салонної куліси. А щоб ту усю трахомудію вийняти треба лізти в яму:
    1) Зннімаєм люмінієвий теплозахист вихлопної труби (зразу запасайтесь зубчатими защіпками, в мене з шести половина погнили, прийшлось колхозити з чого Бог послав).
    2) Відкручуємо 4 болти на 13, які кріплять коробку до дна. Коробка з ручкою вивалюється вниз, а от щоб її вийняти -
    3) Роз'єднуєм посередині саму трубу. Болти як правило ржаві і не відкручуються, можливо прийдеться різати болгаркою, тому запасіться новими хомутами). Я розєднував не під коробкою, а між заднім і середнім баняками - там хомут ще не заржавів, бо недавно міняв баняк. Зняв гумки, відвів трубу вправо і вниз десь на 10-12 см і підвязав дротом. Спочатку пробував просунути коробку мимо труби, тільки знявши її з гумок - не вийшло.
    4) З-під капота відєднуємо дві тяги від кронштейна - одна пластмасова (обережно підважуємо викруткою защіпку, щоб не зламати). Друга металева на шплінті.
    5) Відкручую три болти на 13, якими кріпиться кронштейн до рульової рейки. Два з ями, один з капоту (треба головку з довгою ручкою).
    6) Все відєднано, проиступаєм до самої гіморойної операції - витягуєм це хазяйство вниз. На це я потратив 40 хв. Витягується туго, треба весь час крутити у всі боки, лізе в дикий притик. Треба пильнувати, щоб не зачепити пильник рульової колонки. Прийшлось підключити ломик і молоток і буквально вибивати. Фу... Витягнув. Сів, перекурюю і думу думаю, чого це фашисти так немудро зробили... І тут осіняє - треба було піддомкратити одну сторону, тоді б більша дірка була!
    Эх, Семен Семеныч... (с). :russian_ru:

    Ну, дальше що кому треба зробити. Якщо треба кульку в ручці перемикання міняти - то робимо, я не робив там все більш-менш... Я поміняв коромисло, все просто - знизу зняти шплінт, зверху гайку. Заодно дві втулочки можна поміняти. Тепер, по научному, треба відєднати хомут на валу, щоб стягнути кронштейн і поміняти дві гумові втулки. Але треба добре помітити положення хомута на валу, щоб потім так само поставити, бо будуть проблеми з вибором передач. Я не хотів проблем і не мав втулок.

    7) ставимо все на місце в зворотньому порядку... Тепер все йде набагато веселіше.

    Смикаємо ручку - поздовжній люфт мінімальний, передачі включаються правильно.
    Зате тепер на тому фоні дістає поперечний люфт. Ну нічого, там вже простіше, все можна зробити з під капоту. :yes:

    Отже: яма, як виявилось- відносно рівні руки, 5 годин з перекурами (на другий раз за 2 би справився) - і ручка не халейбається бо салону... :yahoo:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)