Добрий день! підскажіть хто знає У мене після того як зігрівся двигун якщо включити пічку то сікунд 10 в салон валить якісь пар чи то дим, потім все стає на місці. якщо лишити вентилятор включеним на холод - то ніякого пару в салон не лізе - це при переключені з холодного на гараче. (в салоні тепло - це по поводу контраста) b3 1.8 моноінжектор 1991р
Ну пар і дим можна відрізнити... Нарахунок диму сумніваюся, бо при переключенні з хол. на гаряче ніяка електроніка не задіюється... А пара... Можливо збирається десь конденсат на радіаторі пічки. а можливо тосол десь підтікає з того ж радіатора пічки...
Ага, тоді радіатор під заміну... Якшо будеш міняти, то тобі сюда: http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=4260
перевір під торпедо чи там мокро? якщо мокро то радіатор пічки. В мене була така проблема, але міняв не знімаючи торпедо , просто почерзі розбирав знизу
Ну дивися, в мене потік радіатор пічки але мокро не було внизу... Якшо він тече десь знизу то весь тосол залишиться в системі пічки, як було в мене і нічого знизу непотече на коврики... Я теж думав знизу знімати всьо.... Але я зрозумів шо це нереально... Я незнаю... яхочу бачити на власні очі як це роблять не знімаючи торпеди... Там треба карячитися дуже... Я зараз знявши торпеду то всьо за 3-4 годинки зробити можу.
Вроді проблема зникла. Поміняв фільтр салона - бо він був зношений. Проіхав десь 100 км - в салоні тепленько, і ніякого дима чи пари нема. (Напевно буде видно коли потеплішає). Єдине що замітив - біля вентілятора, стіни змазані якимось грязним маслом.
о а можна про фільтр салона більш точно а то в мене там просто сіточка стоїть де я тільки не питався ніхто про інше до Б3 не чув
Фірма Filtron пропонує К1068(модель з корпусом - є і простий но я не знаю кодіровку) Я поставив собі австрійській оригінальний - він на 20 грн дороще - забув назву. Якщо так сильно цікавить можу завтра написати
в мене таке було, коли фільтр весь час мокрий був. Дякуючи КЛАСНИМ пацанам (зокрема Славіку, який найбільще вимазався на з"їзді біля моєї машини) встановили, що ДУЖЕ забиті стьоки під крилами. коли міняли крила - підвердили. а посєму і фільтр був мокрий. навіть вода при гальмуванні в салон затікала зі сторони пасажира прямо їм по ногах. тому морать тут - чистити стоки частіше.