можливий варiaнт затяжки рiзьбових зеднань з моментом такий: якщо 10 Нм-1.0 кгс м тобто наприклад щоб затянути болт з зусилям 10Нм берем трубу, прут,вороток довжиною 1метр i тягнем з зусиллям 1кг пiд прямим кутом 'прикладене зусля: берем вагу така нарзтяг ,нею тягнем вороток до одого килограма по4учаем момен зат.бол 10Нм
Супер, так і буду робити! Зекономлю 600 грн на динамометричному ключі. Автору респект і уважуха! Беріть приклад!
Кеп нам допоможе))) берете ключ довжиною метр, вагу базарну))) Прив"язуєте до краю труби і тягнете шоб було 1кг на вазі))) Ахахха))) Тіки нафіга це все...
Хлопаки ви даром налетіли на чоловка.....)))) ех щоб тільки потішитися..))))) Може він навіть не знає що таке курнути..... Так як одна знайома принесла файну рослину в горщику поставила на вікно, а потім взнала що то конопля..)))))))) По суті хлопака почав правильно роздумувати і представляти собі яке зусилля треба приложити щоб не скрутити гайки. Якщо на всі гайки використовувати динамометр то час зборки виросте в два рази. Зверніть увагу що довжини всіхі ключів збільшуються пропорційно росту діаметру гайки. Виробники ключів роблять довжину(ричаг зусилля) ключа під середньо статистичну силу руки людини. І якщо хтось має забагато сили(і знає про це) то повинен крутити слабше. Динамометр іде тільки на центральні закрутки.... типу шпильки ГБЦ болт колінвала і т.д.
Я би не недооцінював потреби динамометра. Кожна шрубка і кожна гайка в машині має свій чіткий момент докрутки. Більше того, я часто доходжу до висновку, що більшість поломок після наших горе-майстрів виникає саме від неправильного докручування (як правило, перекручування). І вилазить воно не завжди відразу, часом це покручена різьба, часом це скривлені площини, часом перетиснені ущільнювачі, як наслідок шуми, перекоси, протікання рідин, швидший знос ітд. Чому відкапіталений двигун їздить завжди менше? На мою думку, тому, що з динамометром у ньому закручують тільки 10% з'єднань. Чому у нашого друга Травела відлетіло колесо? Думаю, тому, що на 100% шиномонтажів не знають моментів докрутки коліс. Чому течуть патрубки? Тому що перекручують хомути. Чому течуть помпи? Чому калатає обшивка після ремонту? Чому капає мастило? Чому зношується підвіска? Далі продовжуйте самі. Щоправда гризе сумнів - дешевше купити китайський динамометр чи ключ+вагу+ланцюг...
опiр матерiлiв ознакомтесь принцип дii динамометричного ключа та почетайте по форумах як за допомогою чого i проводять метрологичну поверку ключа (ваги ). можна взяти 0.5м довжину плеча та тянути в 2 раз сильнише.кому гобарити велики. або в политех там е така кафедра I такi ключi на такому принципi
динамометричний ключ ключ мае мати сертификат якости. дату виготовлення. параметри. поверки дату. инструкцию. серийний номер. отк .втк. точность. итд . такi варианти ключiв бачив тiльки вiтчизняного виробництва
або вараiнт такиий коли вiдкручуем болт, гайку ставим на нiй мiтку рахуем кiлькiсть обертiв та закручуем в такому же порядку до мiки
Це при умові що ти викрутив болт а потім передумав і одразу вкрутив його назад, при заміні прокладки чи встановленні нової запчастини(більша чи менша товщина чи плотність матеріала) то такий варіант не діє. Головною проблемою являється саме прикладання сили в 1кг за допомогою руки. Ти ніколи не визначиш цей кілограм без динамометра. Тому найкращий варіант це купити той ключ а потім здавати його в аренду за 50грн в сутки.
Чому ж. силу лугко контролювати по ПРУЖИННІЙ руучній вазі такій якою цьотки на базарі важать __________________[/quote]
Всі ваги мають похибку, а особливо ці пружинні... Там покибка може складати +/- 10%. Добре якщо в мінус. Мо краще купити точну пружинну вагу і її здавати в оренду по 50грн, як додаток до сія чуда новаторскої мислі і техніки