Доброго дня клубу шанувальників супер марки :grin: Сам віднедавна став "співвласником" Джетти і тому з цікавістю слідкую за форумом. Ніяк не можу оприділитись з вибором САБЖу. Так як машину купили з зимовою резиною порадьде де і як дешевше буде її "перевзути" на літо? І чи варто брати б/в? Готовий на все витратити до 200 у.о.
Відповідь: Диски і резина Вітаємо нового колегу! Як на мене, найкраще, коли літня гума купується з літніми дисками. Це не тільки здешевлює перехід між сезонами (рах_уй: зняти, розбортувати, вдягнути, збалансувати, прикрутити, перевірити тиск і це все помножити на 4 колеса), але і позбавляє потреби стояти в цілодобових чергах. Щодо гуми - раджу будь-що крім росави. Надто важка і дубова гума. Дуже поганий коефіцієнт контакту. Може стиратися нерівномірно (ймовірне створення швидкого дисбалансу та вискакування радіальних гуль). В мене Барум Бравуріс 195/60/Р14. Колеса добрі, єдиний мінуси - досить м'які (для багатьох це плюс).
Відповідь: Диски і резина Вітаю, VSerg!!! Повністю підтримую колегу. Так саме оптимально щой тобі раджу. Запасся дисками, бортанув їх, відбалансував і немаєш проблем. І можна самому міняти колеса, тиск перевірив і погнав. Роботи на пів години і гроші заощаджуєш. Щодо гуми моя порада в ніякому випадку б/у не купляти, оскільки не відомо скільки ще вона в тебе проїде. Причин багато - можливі гулі, криві корти, можливо навіть і пересохша резина, ти ж не знаєш хто і як і скільки на ній їздив і як вона зберігалася. А нове є нове. Нормальні колеса виходжують по 70-100 тис. км. Висновки роби сам, виходячи з можливостей. Я весною собі придбав 4 колеса Матадор Пріма 185/70/Р14 за 210 грн/шт. не блатні, але хороші. Не шкодую, бо ведуть себе чудово. На відміну від Барум боковина в них міцніша (Баруми мякі боки мають), що дозволяє безпечніше їздити по трамвайних коліях і тому подібному. На мокрій дорозі за рахунок рисунку протектора з повздовжніми ламелями, колесо не пливе, а розгортає воду. Бували й екстримальні гальмування, аж свистіло, резина не підвела. Крім того, й шум від них незначний.
Відповідь: Диски і резина Дякую за відповіді. Так буду брати нову резину. На ще щось треба звернути увагу при її виборі (наприклад виробник)? А що скажете на рахунок дисків. По оголошенню знайшов якогось "дядю" з Сокільників, продає б/в з Німеччини. Казав пів Львова на його дисках їздить :razz: Я вже хотів брати але все як не позвоню, то йому товар не привезли, або вже розібрали
Відповідь: Диски і резина http://www.euroshina.com.ua/ http://www.rezina.com.ua/ декілька сайтів по резині і дисках. При покупці коліс спитай про виробника, мої з Словакії. На них маркировка є. Щод дисків нічого такого сказати не можу, головне щоб твої по розміру та по посадочних місцях болтів були. І щоб не вбиті були, в хорошому стані. Після багаторазового рихтування в деяких метал вже мякий, тому такі диски довго не прослужать.
Відповідь: Диски і резина То ж треба - вчора написав про колеса, а ввечері прорізав на ямі свій Барум в 3-х місцях
Відповідь: Диски і резина Співчуваю :-( З нашими львівськими дорогами з кожним може таке статися - яма на ямі, колії криві з гострими краями і т. д. Не дороги, а бездоріжжя. Тому Баруми через їхню мягкість я відкинув зразу з вибору.
Відповідь: Диски і резина 2 Sergio То було в Києві Яма називається Татарка - це такий велики яр. Не перелетів, виявився заширокий До речі це єдине місце в Києві, де є бездоріжжя.
Відповідь: Диски і резина VSerg взяти б/у диски і гуму то хороший варіант як на мене Бо нові диски коштують далеко за 200 баксів. А нова гума витягне тобі теж більше 200 баків А так за 200-250 баків будеш мав і гуму і диски. Причому переважно гуми сезона на два хватає мінімум
Відповідь: Диски і резина Ну ти даєш! Я молюся щоб на новому комплекті з березня до вересня дотягнути! А ти б/в на кілька років розтягуєш
Відповідь: Диски і резина в Б/В переважно половина протектора вже стерта. тай гулі всякі там можуть полізти... фіг його зна. якшо вже на 200 баксів то тоді треба брати нові AMTEL і стальні диски до них. іто напевно не вкладешся. собі брав беушні титани за 200 баксів і нові італійські колеса marangoni vanto за 1150 грн комплект. разом 400 баксів. іто такий собі варіант.
Відповідь: Диски і резина Ага. Давай краще пробігом оперувати а не місяцями. Якщо я не помиляюсь то резина повинна відходити 50-60 тис. легко. Б/у колеса то як кіт в мішку. В мене якраз є 4 барумських кола на продаж R13 правда. Здається без жодних дефектів. Пройшли близько 10000.
Відповідь: Диски і резина Б/у колеса то як кіт в мішку. В мене якраз є 4 барумських кола на продаж R13 правда. Здається без жодних дефектів. Пройшли близько 10000.[/QUOTE] І за скільки? з дисками?
Відповідь: Диски і резина та я навіть не знаю скільки то можна взяти, пів ціни чи що але наразі вони ще в мене стоять.. але з дня на день куплю нові (причина не в резині, а в збільшені діаметру диска). Диски є, але не продаю.. лишаю на зиму.
Відповідь: Диски і резина Хе, хто таке сказав? Не варто б/у резину купляти. НЕВАРТО!!! (Хіба що в без вихідній ситуації). Нову гуму Р14 можна спокійно купити за 800-900 грн. Крім того, якщо треба Р13, то дешевше обійдеться. А диски можна купити й б/у за прийнятну ціну, тільки щоб хороші були. Звичайно якщо хочеться круті диски мати, то й кошти треба відповідні витратити. Людина просить поради під її можливості в 200 баків, то про які диски в 200-400 баків може бути розмова? Оптимально тут одне рішення - купити нову, нормальну і недорогу резину і б/у диски. Все це реально може обійтися в 1100 - 1200 грн. при правильній їзді нових коліс повинно вистачити на 70 тис. км. Якщо рвати з світлофора, гальмувати носом, і перелітати через Татарку, то за сезон убєш і нові. Вибач, не в образу.
Відповідь: Диски і резина Якби я гальмував носом, в мене би стерся ніс, а якби рвав зі світлофора мене би забрали в міліцю або в медвитверезник. :mrgreen: РS Не в образу, але мені здається, що якби ти трошки пожив в столиці, то в твому пості фраза "при правильній їзді" була би замінена на щось типу "при їзді пенсіонера-підсніжника" чи "при аварійній їзді"
Відповідь: Диски і резина Вчора їздив у Метро. по акції продаються NEXEN READSTONE SB-702 всього 150 грн. за шт. А сподобались Pirelli P400AQUA 82T, але ціна вже 240грн./шт. Всі 175/70/R13/ Чи варто брати перші? чи не поскупитись на другі? :?:
Відповідь: Диски і резина Якщо справа в ціні, то які купиш такі і будуть.. А взагалі варто почитати щось про ту резину в інеті