Всім доброго дня ! В мене ситуація повний п...ь машина почала дивно поводитися. Ситуація така, цілий день я за кермом все нормально вечері приїжаю на офіс все внормі потім через години дві-три сідаю за кермо проїжаю метрів 200-400 і машина починає дьоргатися а потім глохне, нажимаю на газ щоб не заглохла а машина не реагує через хвелин 10-15 заводитися і їде ніби нічого не було! Хто знає в чому пречино підкажіть будь-ласка ! Машина VW Vento 1.8 mono 1993р.
В принципі нормальний. можливий варіант що барахлить датчик температури в режимі середніх температур, бо за 2-3год машина не остигає до кінця і при заводці заливає свічки, або недодає бензину і перестає їхати.але двигун вже попрацював і змінив температуру і при новій заводці іде нормально.... але це як версія... З часом цей хомут дасть себе чути більш активно і тоді легше буде визначити поломку
Попробую поміняти датчик температури, але ця проблема в мене вже трохи довго! І з переміним успіхом, то є то немає.
Ну міняти діло не хитре.... це я як версію запропонував... варто точніше продіагностувати авто і сам датчик... тут на форумі ьуло описано як провірити ДТОЖ пошукай.
Коли двигун гарячий і не заводиться, глянь на панель приборів під час крутіння стартером - лампочки продовжують світитися чи гаснуть всі? В мене була ідентична штука, коли починав на гарячу крутити ключем, то в момент як стартер починав крутитися всі діагностичні лампочки згасали, і стартер крутив без результату. Причина поломки була в блоці заводської сигналізації, там трохи вона підгоріла і при гарячій температурі контакт втрачався.
в мене в п"ятницю було щось схоже....... проїхав 200 км, тут бац і машина заглохла(( пробував заводити, незавелась.... завелась десь з 5-9 разу.... і поїхала! потім заглушив, постояла, пробував завести, невийшло, знову з 5-9 разу...і так пару раз, тепер вроді все норма!)
Сьогодні повний капец! Підчас їзди почала дьоргатися і падати обороти заглохла довго незавадилася потім заводилася і глохла під час того дав гаску і розкрутив її до 6 тис на пару сикунд а потім пройшло! Заїхав в центр і там здохла повністю нічого не помагало потім взяли на трос трохи протянули і чудо завелася! закралася думка чи могло це бути від бензонасоса коли в баку мало бензини його засоряє і він клине! Хто що порадить?
не їздити на порожньому баці!!)))))) і взагалі то рекомендують, щоб в баці ЗАВЖДИ було мінімум 10 літрів!
На пустому баці не їздити то точно. По-перше насос охолоджується тією ж бензиною в баці, а по-друге може хапнути повітря і тоді все... Треба брати манометр і поміряти тиск насоса. Може вн вже й здох.
" Хвороба" прогресує навіть скоріше як я думав..... Якась проблема у вприску.... на насос в мотроніку не подібне... там простенький малопотужний насос. мотронік працює і при 0.9 бар тиску
А насос може і менше давати, або взагалі не давати місцями. ТАку проблему відкидати гріх. Я якраз більше сумніваюся в несправності вприску.
По- перше на пустому баці не їжджу на пустому в ньому завжди до 7 літрів! По-друге сьогодні поїхав в Жидачів туда доїхав нормально а там саме весело перестав працювати стартер сталкача ефекту мало бо зразу дуситься через пару гадин завелася і згоре пополам заїхав в Ходорів! Там і став мертво добрі хлопці затянули до майстрів шаманів розібрали стартер побачили що хана бендексу поміняли його поставили, машина всерівно не завадилася розібрали ще раз побачили що зуби редуктора взагалі стерло і шестерьонки прокручуються але магазин вже закрили (чесно кажучи був приємно здивований щов м.Ходорові є такі запчастини) поставили назад і один з чудо майструв сказав чарівну фразу давай замкнемо релюшку бензонасоса і завели ми їм подякувалиі потихеньку поїхали до Львова не глушачи машини доїхав! Завтра везу до майстра щоб поміняв редуктор стартера і буду шукати релюшку. надіюся що причина в цьому!