Дизель 1,6 допоможіть !!!!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем top, 26 кві 2009.

  1. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Дизель 1,6 після капіталки,пройшов 900 км - погнало масло з щупа.
    Може хто стикався ?
     
  2. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    ти напевно поставив нові кільця і лишив старі поршні
    а х то тобі капіталив
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А що з вентиляцією картера? Перевіряли? Певно забита
    Коли відкрити маслозаливну кришку і поставити руку над нею - чути "бієніє" газів по руці?
    Яка компресія? Міряйте.
    Дим з вихлопу?
     
  4. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Поршні стояли на іншому двигуні пройшли приблизно 6 тис , вони були не потерті - рахую що нові.
    Кільця нові , вал шліфований блок без виробітки ( майже ), головка -все нове .
    Є тиск картерних газів з піддона ( на Т2 масло заливається прямо в піддон )
    з кришки з газами все ок - ( як карбюратор )
    А масло витискає через щуп .
     
  5. tanja

    tanja Active Member

    Авто:
    WV GOLF II 1,6Д
    Так-так, забита вентиляція картера...

    Або пробита прокладка головки блоку.
    Одне з двох точно !
     
  6. @ndriy

    @ndriy Active Member

    Авто:
    VW Т4
    Мав таке тоже! думав шо то з щупа витекло!!! а виявилось шо ремінь генератора протер ту трубку шо масло заливати! як їхав на Високий Замок масло потекло!!! Робив машину в Степана на личаківській!!!!
     
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    гляньте компресію
     
  8. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Прокладка ГБЦ тут ні до чого, хіба що в маслі є сліди охолодж. рідини, але на тиск масла то все одно не вплине.
    Вентиляція картера - так, редукційни клапан масл. насоса міг заклинити (треба поміряти манометром тиск масла на високих обертах, можливо він зависокий).
    Але якшо то сталось раптово і сильно виганяє масло - то подібно на прорив вихлопу в картер, і тому як вже писали компресію по-любому міряти. Може якесь з кілець тріснуло.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)