А що з вентиляцією картера? Перевіряли? Певно забита Коли відкрити маслозаливну кришку і поставити руку над нею - чути "бієніє" газів по руці? Яка компресія? Міряйте. Дим з вихлопу?
Привіт Поршні стояли на іншому двигуні пройшли приблизно 6 тис , вони були не потерті - рахую що нові. Кільця нові , вал шліфований блок без виробітки ( майже ), головка -все нове . Є тиск картерних газів з піддона ( на Т2 масло заливається прямо в піддон ) з кришки з газами все ок - ( як карбюратор ) А масло витискає через щуп .
Мав таке тоже! думав шо то з щупа витекло!!! а виявилось шо ремінь генератора протер ту трубку шо масло заливати! як їхав на Високий Замок масло потекло!!! Робив машину в Степана на личаківській!!!!
Прокладка ГБЦ тут ні до чого, хіба що в маслі є сліди охолодж. рідини, але на тиск масла то все одно не вплине. Вентиляція картера - так, редукційни клапан масл. насоса міг заклинити (треба поміряти манометром тиск масла на високих обертах, можливо він зависокий). Але якшо то сталось раптово і сильно виганяє масло - то подібно на прорив вихлопу в картер, і тому як вже писали компресію по-любому міряти. Може якесь з кілець тріснуло.