dj2-заміна карбюратора

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Igorra, 1 бер 2011.

  1. Igorra

    Igorra Новачок

    Авто:
    Volkswagen Jetta 1.6, 84'
    хочу замінити карбюратор Р2Е на 8-ий (від ваз) мотор 1,6 бензин газ які будуть поради
     
  2. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    на майбутнє напиши чому ти хочеш то зробити,а потім чекай на поради.Невже тазівський карб круче
    п.с. є 2Е2
     
    Останнє редагування: 1 бер 2011
  3. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Люди вважають що поставивши тазівський у них зникнуть проблеми, та й "майстрів" ніби більше по солексах.
    З власного досвіду можу сказати лише одне що при працюючих системах 2Е2 ніякий новий солекс не зрівняється! Я раджу реставрувати свій рідний і матимеш відмінний карб і надійну роботу двигуна.
     
  4. Senia

    Senia Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.8 GX 87" була
    Fiat Doblo 1.3 MJTD 05"
    Теж не розумію, для чого шукати в "сраці" меду! Невже з таза кращий ніж з VAGа???
    Зроби той що маєш і буде тобі щастя!!!
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    2e2 при тому ж самому принципі дії набагато складніший жигулівського.
    постійні проблеми холодного пуску і прогріву в жигулях просто і надійно рішає ручний підсос. Ціна нового каплю більша ніж беушного пірбурга. Запчастин більше і дешевше.
    Пірбурги конечно мають свої однзначні бонуси але їх треба восстановити до гарного стану спочатку. Деколи на то не хватає знань і нервів ;)
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    але і в тому і тому успішно забиваються і засираються жилери. крім того новий карб як запчастина рідко коли починає працювати нормально після установки.... завжди щось не так. 2Е2 переторити в жигулівський дуже просто... тре тільки сісти і подивитись де заглушити, а де тягу причіпити.... фантазії для самоделкіних непочатий край.
     
  7. Reflection

    Reflection Новачок

    Авто:
    Golf II, 1.6 карб., '89-був, зараз Ланос база 2006р
    В мене Солекс... спочатку мав проблеми... довелось навчитись його прочищати і налаштовувати... тепер проблем немає... подобається, що можна самому керувати прогрівом за допомогою підсосу + простіший + дешевний + більше контролю над роботою двигуна...
     
  8. Igorra

    Igorra Новачок

    Авто:
    Volkswagen Jetta 1.6, 84'
    поставив солікс робота двигуна відміна, розпилювач в карбіку дає пеху при обгоні, прогрівати двигун вранці легше, без проблем з обертами, економно, більше місця навколо карбіка (хоча його нафік непотрібно)
    з попереднім наїздився по майстрам не було нормального донора, після майстра (хорошого, якого порадили)(в карбіку позаглушували і спростили що можна) при прогріванні жерло бенз, оберти ніякі, на трасі дьоргала все рівно жерла бєнзу
    наразі я задоволений (ця срака напевне якись вулик де меду багато)
    крім цього солікс не рашин а француз = франко-німецька дружба
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)