на майбутнє напиши чому ти хочеш то зробити,а потім чекай на поради.Невже тазівський карб круче п.с. є 2Е2
Люди вважають що поставивши тазівський у них зникнуть проблеми, та й "майстрів" ніби більше по солексах. З власного досвіду можу сказати лише одне що при працюючих системах 2Е2 ніякий новий солекс не зрівняється! Я раджу реставрувати свій рідний і матимеш відмінний карб і надійну роботу двигуна.
Теж не розумію, для чого шукати в "сраці" меду! Невже з таза кращий ніж з VAGа??? Зроби той що маєш і буде тобі щастя!!!
2e2 при тому ж самому принципі дії набагато складніший жигулівського. постійні проблеми холодного пуску і прогріву в жигулях просто і надійно рішає ручний підсос. Ціна нового каплю більша ніж беушного пірбурга. Запчастин більше і дешевше. Пірбурги конечно мають свої однзначні бонуси але їх треба восстановити до гарного стану спочатку. Деколи на то не хватає знань і нервів
але і в тому і тому успішно забиваються і засираються жилери. крім того новий карб як запчастина рідко коли починає працювати нормально після установки.... завжди щось не так. 2Е2 переторити в жигулівський дуже просто... тре тільки сісти і подивитись де заглушити, а де тягу причіпити.... фантазії для самоделкіних непочатий край.
В мене Солекс... спочатку мав проблеми... довелось навчитись його прочищати і налаштовувати... тепер проблем немає... подобається, що можна самому керувати прогрівом за допомогою підсосу + простіший + дешевний + більше контролю над роботою двигуна...
поставив солікс робота двигуна відміна, розпилювач в карбіку дає пеху при обгоні, прогрівати двигун вранці легше, без проблем з обертами, економно, більше місця навколо карбіка (хоча його нафік непотрібно) з попереднім наїздився по майстрам не було нормального донора, після майстра (хорошого, якого порадили)(в карбіку позаглушували і спростили що можна) при прогріванні жерло бенз, оберти ніякі, на трасі дьоргала все рівно жерла бєнзу наразі я задоволений (ця срака напевне якись вулик де меду багато) крім цього солікс не рашин а француз = франко-німецька дружба