2 = Для кондиционирования воздуха 3 = Для многофункционального индикатора Пункт 3 зрозумілий - в приборку. А от що за кондиціонування повітря і нащо воно (пункт 2) ??? Хто знає ?
Так от як би я знав куди він іде то не питав би нащо). А щоб перевірити не охота все розбирати. Він ховається в стокові термозахисти. Я щось не можу зрозуміти що він робить в кондюку. Але якщо так і кондюк знятий його треба заглушити. В мене просто при газі в полік появляється специфічний писк і пропадає після 3000 оборотів, підсосу не знайшов, але є підозра на погану прокладку випускного коллектора. Тому і виясняю що за патрубок)
я в себе знімав панель. в салон йде одна трубка. оскільки мене кондиціонер відсутній, та трубка йде напряму до щитка приладів, без всяких розгалужень. щоб перевірити чи то не звітам сифонить, витягни шланг з калектора, а отвір заглуши і почуєш чи пропаде писк.
Тобто іде в салон.... Значить іде або на приборку або на управління кондюком... Скинь на трійнику і провір ротом чи продувається як продувається то заглуши. Якщо не продувається то шукай в салоні куди він іде...)))