Почну з початку. Ремонтував я з Міксоновим коробку (вижимний диск). Перед зніманням коробки машина нормально заводилась. Можливі причини: - не крутить стартер - Пол перевірив, погоріли контакти - Зремонтовано. - всі запобіжники перевірені. - контактна група - Електрик перевірив - підгорів корпус штекеря поремонтовано. Сигналу на стартер дальше нема. - коли електрик включив на пряму з групи контактів на стартер, пішов білий димок з відси. Питання. Що там могло підгоріти/замктуни??? П.С. Сорі за дилетантський опис)) я ще тільки вчусь.
Перепрошую що відповідаю в темі для Кума В цьому місці (ззаду тої всьої канітєлі) проходить "+" від замка запалювання так: | | Фішка | | Стартер Якщо на фішці контакт поганий то великий опір буде плавити провод біля фішки і не буде сигналу на стартер. Лічно в мене цей дріт 5 см перед фішкою був переломаний і оплавився. Заміна дроту помогла. Удачі Соррі виправлюсь - це в мене на 1,3 та 1,4 там проходить дріт, а в тебе - не впевнений
Просто перед тим дзвонив до Кума, бо не міг розібратись. Обіцяв все детальніше описати. що таке "фішка" і де, і за скільки її можна купити??? Питання - щось не чув бензонасса при провертанні ключа) це теж може бути через це?
Фішка - ну це тіпа розєм як цей Він зєднує не кілька проводів, а один. Купляти її не треба - просто треба почистити і підігнути при потребі контакти в ній Мухи окремо - котлети окремо. Бензонасос тут нідочого.
Судячи по загальному стану і і контактноїгрупи і дротів маєш десь КЗ. То треба грамотного електрика з мультимером і все перещупати. Контактну групу обовязково треба іншу бо з тої що маєш каші не звариш. Кінці дротів теж треба міняти. Ізолента в тому місці довго не прослужить.При пуску стартера там ідуть великі токи. На шротах можна найти добру КГ з кусками дротів, які потім просто скрутиш в себе. Бензонасос теж з цієї КГ бере живлення так що напевне там собака зарита
Я вам скажу реальний огляд машини сила) Кум, як і обіцяв, знайшов час і приїхав подивитись що з моєю сиріткою стало. Та ще й приїхав не один, а з електриком) Звичайно, що проблема виявилась зовсім в іншому. 1. Стартер не крутив - неправильна маса (більше не піду до "гаражного" електрика) 2. Не працював бензонасос - чи через неправильно підєднану масу, чи через старість - відійшли контакти в релюшці... швидше через масу. Як висновок. Ніколи не довіряйте авто сумнівним майстрам (Хоча поки не попробуєш не дізнаєшся). І як буде безвихід (чи безвиїздь) рекомендую дуже просити Кума знайти час.
Електрика , як і вода іде шляхом де найменьший опір.. тобто найкоротшим. Якщо нема прямої маси між АКБ і стартером то електрика починає шукати інший шлях ...через коробку, може пройти через панель, компютер, праву чи ліву фару і ще бог знає через що. Так от коли пусковий струм в 150 ампер пройде через ваш компютер чи панель чи просто через тоненький дріт -- то ясно що він все попалить. Через те під капотом є мінімум 3-4 точки маси, які мусять бути напряму підключені до АКБ. З масою шутки погані - можна авто спалити.
Все правда... Тільки не розумію як струм Точно так само і на всіх решта приладах тому масса повинна бути і на кузові і на моторі відмінна. А коли знімали коробку то напевне массу від мотору відірвали... от вона й приходила на стартер непонятно якими путями.