Ігор можу запропонувати два варіанти.1.звичайний крутити 2110-приблизно 55-60гр.і 2.гідравлічний на 2т.-60-65гр.
Купив гідравлічний - дуууууууже тішуся. Якщо машина низька то 2тонний домкрат ок Якщо вища (як мій бувший гольф) то бажано 3 тонни - бо в 3тонного шток довший і буде піднімати вище інакше 2-тонного може не хватити Наприклад для мого поло 2тонного хватає а для гольфа ні бо передні колеса не міг від землі відірвати - висоти не хватало
є ше один нюанс - 3 тон може не влізти під машину, тяк як сам по собі він вищий від 2 тон, треба шукати 2 тон з двома штоками
А помоєму оригінальний краще гідравлічного... він має спеціальну канавку під порог. Гарно стоїть на землі. Не так вже і багато і важко там то крутити. а гідравліка буває відказує. Звісно зручно, але не практично. Хіба що якшо він тільки в гаражі стоїть і з собою возити не треба... імхо..
От якраз щоб пороги довго служили треба мінімум таким домкратом користуватися.... Для домажніх умов найкраще гідравлічний. Для машини - штатний....
2-тонний гарно влазить там де запаска. яка і гне той порог Гідравлічний завжди підставляю - ззаду - під подушку балки, спереді - на дніще, де йде лонжерон, тут спочатку і все добре.
Згідний на всі 100. В гаражі користуюсь гідравлічним: 5 сек і підняв 1 сек і опустив машину. А в багажнику рідний. Він там має стандартне кріплення для фіксації.
Купив вазівський з допомогою Каматоза за смішні гроші Вчора ним поміняв всі 4 колеса, тож розкажу про враження. Домкрат не зламався, єдине, шо його важко крутити і ще не дуже зручний. Запас висоти є. Про запас міцності говорити важко. Для польових умов, возити в багажнику, звичайно годиться, але для таких процедур, як у мене вчора, чи для гаражних ремонтів хотілося б чогось трохи більшого і зручнішого.