Допомога при переході з АККП на МКП

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем zam, 24 тра 2012.

  1. zam

    zam Новачок

    Авто:
    VW golf mk2 1990
    Доброго дня всем.
    Стал вопрос о переходе с АККП на МКП двигатель РФ 1.6
    Поиск по форуму нечего не дал.
    Вопрос вот в чем: что надо для перехода с АККП на МКП, может кто сталкивался и дополнит список запчастей которые надо.

    1. МКП коробка
    2. Кулиса в сборе.
    3. Блок педалей под вакуум соответствующему диаметру
    4. трос ЗЧепления.
    5. стартер.
    6. Жестяной пыльник между двигателем и КПП.
    7. Кронштейн двигателя передний.
    8. Маховик.
    9. Сцепление в сборе.
    10. трос газа.
    11. трос спидометра.
    12. Кронштейн двигателя задний правый.
    13. Кронштейн двигателя задний левый.

    Если есть что лишние подскажите чтоб вычеркнул.
    Чуть не забыл Машина Гольф 2 1990г. 1.6 РФ
    Зарание спасибо.
     
  2. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    плюс педальний вузол.
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Читай уважніше!
    А это ещё зачем?
     
  4. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    на стару опору не підійшов, щоб не купляти нову опору довелося старий кронштейн трохи порізати і підварити.
    потрібно ті, що зі сторони керма тримають коробку[​IMG]
    ще міняв кінцевик і трохи переробляв проводку для вогнів заднього ходу.
    Стартер краще брати безвтулочний, щоб потім не було проблем зі втулкою в коробці.
    Всі гумові,та пластмасові частини куліси КПП потрібно поміняти на нові.
    Мало не забув! там трохи рейка рульова не підійшла ( опорний кронштейн куліси кріпиться до шпильок рейки) в мене тих шпильок не було, прийшлося за допомогою сварки та болгарки з металевого уголка робити платформу.
    Як міняв коробку то поміняв за одно і сальнік колінвала задній ( про всяк випадок). На коробці сальники не міняв, про що пожалів через місяць, коли потік один.
     
  5. zam

    zam Новачок

    Авто:
    VW golf mk2 1990
    Спасибо всем за дополнение.
    \Sasa/ трос газа у автомата идет к коробке а потом на карбуратор, я так понял что он под замену.
    тойсть левая, а правый кронштейн остается мой, я правильно понял
     
    Останнє редагування: 24 тра 2012
  6. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    Так. Правий я не міняв, там все однакове.
     
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Круть. Наконец-то я понял как поставить автомат на карбюраторную машину.
     
  8. mina JR

    mina JR Початківець

    Авто:
    VW Golf IV 1.6 8v
    подивись ще чи підійдуть полуосі бо вони можуть бути до автомату коротші ніж до механіки, я як покоцав колись полуось то прийшлось заказувати нову з бундеса бо автомата коротша десь на 1 см від механіки
     
  9. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Полуосі ті самі, я доречі коли ставив механіку то подушок не міняв
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)