Доброго дня всем. Стал вопрос о переходе с АККП на МКП двигатель РФ 1.6 Поиск по форуму нечего не дал. Вопрос вот в чем: что надо для перехода с АККП на МКП, может кто сталкивался и дополнит список запчастей которые надо. 1. МКП коробка 2. Кулиса в сборе. 3. Блок педалей под вакуум соответствующему диаметру 4. трос ЗЧепления. 5. стартер. 6. Жестяной пыльник между двигателем и КПП. 7. Кронштейн двигателя передний. 8. Маховик. 9. Сцепление в сборе. 10. трос газа. 11. трос спидометра. 12. Кронштейн двигателя задний правый. 13. Кронштейн двигателя задний левый. Если есть что лишние подскажите чтоб вычеркнул. Чуть не забыл Машина Гольф 2 1990г. 1.6 РФ Зарание спасибо.
на стару опору не підійшов, щоб не купляти нову опору довелося старий кронштейн трохи порізати і підварити. потрібно ті, що зі сторони керма тримають коробку ще міняв кінцевик і трохи переробляв проводку для вогнів заднього ходу. Стартер краще брати безвтулочний, щоб потім не було проблем зі втулкою в коробці. Всі гумові,та пластмасові частини куліси КПП потрібно поміняти на нові. Мало не забув! там трохи рейка рульова не підійшла ( опорний кронштейн куліси кріпиться до шпильок рейки) в мене тих шпильок не було, прийшлося за допомогою сварки та болгарки з металевого уголка робити платформу. Як міняв коробку то поміняв за одно і сальнік колінвала задній ( про всяк випадок). На коробці сальники не міняв, про що пожалів через місяць, коли потік один.
Спасибо всем за дополнение. \Sasa/ трос газа у автомата идет к коробке а потом на карбуратор, я так понял что он под замену. тойсть левая, а правый кронштейн остается мой, я правильно понял
подивись ще чи підійдуть полуосі бо вони можуть бути до автомату коротші ніж до механіки, я як покоцав колись полуось то прийшлось заказувати нову з бундеса бо автомата коротша десь на 1 см від механіки