Порившись в форумі ненайшов такої теми.А суть питання в чому?Jetta 1987р.мотор 1.8 бензин.Сталась "халепа"пробило прокладку головки після її заміни і заодно кілець.вкладишів(моторист сказав шо все остальне просто ГУД).Але не все так просто після проїзду 100км було замічено масло в циліндрах (через свічку,бо свічку закидало)Дальше ще цікавіше приїхавши знов до моториста(правда до другого)знявши головку і побачили що всі циліндри в маслі(грам так по 25 в кожному)після огляду головки моторист сказав що головка нормальна.....Може хтось з таким стикався???????????????моторист і сам незнає як так могло статися.Наперед всім вдячний.
просто перший моторист тебе Лаханув. нічого не міняв - а бабло здер. Їдь до нього і візьми "вспомогатєльноє вєщєство" у вигляді гвоздодьора
Якісь лєві кольца поставив Можливо там вже давно стояли кольца "1-го ремонту" а він поставив звичайні
Думаю прокладка. Треба було вирахувати де пробита прокладка на масляних каналах чи водяних. Така кількість масла через кільця пройти не могла, навіть якщо маслозбійні погані то компресійні зібють... подивись чи прокладка від твого двигуна...часом тулять подібні, а добре не дивляться на співпадіння дірок з каналами, або якщо між кільцями і стінкою сірник вставити можна .....ну то нема на то ради
Всім доброго вчора!За поради дакую!Вже сьогодні можу відписати за "свої"проблеми.Після вскриття і Досконалого "погляду" на все що знаходиться в моторі я разом з мотористом пришли до висновку що прокладка точно та що треба і кольця ті що книжка пише.Після ще детальнішого огляду головки було замічене в деяких направляючих незначний люфт або шат(як правиль точно написати неможу)Деякі люди виразили своюдумку на все це а думка полягає в тому що Після встанвлення кілець на непроточині гільзи "можливе" пропуск масла враховуючи те що кіьця непритерлися.Одним словом на завтра обіцяє завести а там і буде видно.За Ваші можливі причини щераз ДЯКУЮ!!!!!!
А як компресія..? Гільзи не можливо не проточити. в непроточені не можливо вставити поршневу групу. Сирі гільзи мають розмір з запасом спеціально для проточки під розмір. Хіба що тобі навтикали туди всякої б/у фігні.
25 грам мастила це багато, і попасти через кільця до того ж не згоріти при працюючому двигуні, та не викинутися при такті випуску!? Вам не здається що справа не в кільцях? В мене навіть в убитих двигунах на попередніх авто перед капіталкою такого ніколи не було. Чесно кажучи таке враження що дійсно або прокладка не та, або в головці взагалі нема маслозйомних ковпачків на клапанах, мастило під тиском заливається в циліндри!!!
Привіт.Машинку завели і все стало ГУД.А причина була в направляючих і сальніках клапанів.Так що Jetta знову на наших авто просторах.Всім дакую!!!!!!!!!!11:dance: