ДОПОМОЖІТЬ!!!Не можу злити охолоджувальну рідину

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем quatroreal, 6 лис 2012.

  1. quatroreal

    quatroreal Початківець

    Авто:
    Volkswagen B5
    Клубна карта:
    000093
    Проблема в тому що не можу злити всієї охолоджувальної рідини,зливається тільки 5.5 л. а всюди пише 7.0 л. Пробував різні варіанти і нагрівав і термостат знімав, і патрубки знімав, нічого не допомагає (вже була думка, що в мене економ авто)))

    Автомобіль Passat B5 1997,1.6і AHL
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Перевір конфігурацію радіаторів.
    У мене в радіаторі лишається 1 літр чи півтора(не памятаю вже), а все із-за того, що вихід на нижній патрубок не є найнижчою точкою. У цьому випадку лише видувати примусово.
     
  3. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    та не парся, а промий сисему раз-два дистильованою водою, а тоді доливай тосолу
     
  4. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Дійсно в радіаторі пічки залишається рідина і щоб злити потрібно продути або зняти радіатор, + в блоці теж якісь пів літри залишається. З якою ціллю проводиться заміна рідини? просто планова то непарся і заливай свіжу, якщо в рідині з"явилася "кака" то незабудь промити як радіатори так і блок звичайною водою з під крана під тиском (дистильованої піде літрів 50-100:)). Радіатори для промивки бажано зняти, особливо пічки бо вся "кака" внизу а горловини (подача, обратка) вгорі. Успіху!
     
  5. quatroreal

    quatroreal Початківець

    Авто:
    Volkswagen B5
    Клубна карта:
    000093
    Рідину міняю бо там було залито щось не відоме, купив як в інструкції пише концентрат G12, тому хочу злити всю рідину.
     
  6. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Промий і заливай розбавлений концентрат G12.
    Інакше треба перевертати автомобіль на дах!:D:D:D
     
  7. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    При заміні стикнувся з такою самою проблемою, дійсно всю рідину злити не получиться, частина залишається в радіаторі пічки, трохи в блоці. Тим перейматися не варто, якщо є можливість то бажано промити під тиском як радіатор так і блок двигуна як вже писав dima1405. Так як всю рідину злити не получиться то потрібно врахувати це коли будеш розбавляти концентрат. Якщо є тестер то варто заміряти температуру замерзання/кипіння і бути спокійним. Успіхів !
     
  8. quatroreal

    quatroreal Початківець

    Авто:
    Volkswagen B5
    Клубна карта:
    000093
    Дякую всім за поради.Буду пробувати.
     
  9. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    візьмем допустим охолоджувач тосол , мінімум то 4 максим то 9 , так в чому проблема , ще якщо повний бачок , попробуй завезти і понажимати на трубочки , по яких тосол тече , тобто в ручну підкачати , якщо він нікуди не дінеться тосол мається наувазі , то значить не весь попередній тосол злив.
     
    Останнє редагування: 9 лис 2012
  10. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    quatroreal хоче злити старий невідомої якості і стану щоб не псувати новий оригінальний концентрат, так би мовити виключити ложку дьогтю з бочки меду:). Тобто йому не потрібно встановлення "цифри" літражу об"єма системи охолодження, а потрібно злити всю "погану жижу" щоб залити свіженьку і найближчі декілька років бути впевненим в свіжій рідині.
     
  11. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    Вибачаюсь, що вставляю свої п'ять копійок. Цікаво а чим виміряти температуру замерзання???
     
  12. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    ну то хай розбавляє концетрат 50 на 50 він має властивість розбавлення з водою , то може той старий розведе так шоб він не шкодив , якщо він залив 5 літрів вже готової оходжувальної рідини , то тут як то кажеться після бою кулаками не машуть , єдиний варянт все злити зняти пічку і радіатор і все вичистити , я наприклад як зимою патрубок міняв, бо тріснув то після того як 2 рази його зламав , подумав , що якщо вже чистити , то чистити до кінця , зняв радіатор занів в душ і зробив йому чистку , після 20 промивок водою то мається на увазі набрав води в радіатор, входи і виходи закрив і потрусив ним то, звітам після 20 таких промивок , ще лилася іржа ,після 30 водичка була чиста тому , єдиний варянт на мою думку , це хочаб раз на 30-40 тис таке робити не помішає , і за ради бога не лийте в ті бачки невідомо що , в мене після переходу на концентрат , вже 2.5 р як все ідеальне , рідина має колір , навіть натяку на іржу нема
     
    Останнє редагування: 9 лис 2012
  13. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Тему тре з початку читати!
    Тому оптимально: залити звичайну воду, прокрутити її, злити, і продути радіатори, видуваючи все що там залишилось, не переборщити з тиском щоб не пошкодити радіатори і зєднання.
     
  14. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    але тоді залишеться вода , моя рекомендація , якщо вже збираєшся виливати , той концетрат , що залив то зніми , радіатор і помий його водою , пічку теж можеш промити , якщо знімеш , а тоді коли воно буде чистеньке , заливай новий концентрат , але я думаю , що , тих дві літри тосолу чи шо там було просто розбавивилося , і воно тепер ніякої загрози не становить
     
  15. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Становить якщо рідини на різній основі! Тосол і антифриз мають різні хімічні склади, різні основи (етиленгліколь, метиленгліколь чи ще якісь) і при змішуванні двох рідин може бути хім реакція яка в кращому випадку сутт"єво знизить поріг замерзання-кипіння, а в гіршому почне "гризти" метал двигуна і плавити пластик чи гуму. А промивши водою (саме нею розбавляєм концентрат) ми зменшимо залишки старої рідини до 0,0...1%, що зменшить негативний вплив на систему ох.
    Той хто розпочинав свою автолюбительську історію з москвичів запорожців ті пам"ятають що були гальмівні рідини на різних основах і при їх змішуванні вони слоїлися (ніби змішати олію та воду), деякі мутніли і випадали в осад, деякі пінилися при змішуванні. Тому хлопці не давайте порад типу"та пофіг, доливай і що буде те буде". Нікого конкретного не маю на увазі:)
     
  16. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    в ваг групі тільки рідину червоного кольор (G12) не бажано змішувати із класичним антифризом(тосол - це всього навсього наш аналог того слова), а от останню актуальну G12+ (бузкова) можна змішувати практично зі всім. саме таку собі і заливав, але 2 рази промив дистильованою водою на всякий випадок
     
  17. hobyt15

    hobyt15 Початківець

    Авто:
    Seat Altea, 1,6 MPI
    Питання на засипку - як промити систему охолодження проточною водою? Які патрубки потрібно відєднувати?
     
  18. quatroreal

    quatroreal Початківець

    Авто:
    Volkswagen B5
    Клубна карта:
    000093
    Все...справу зроблено.Промив систему простою водою 4 рази ще три рази дистильованою...залив 3.5 л G12 і долив до рівня дистильовану воду.
    Ще раз дякую всім за поради і пропозиції.
     
  19. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Заливаєш з верху - витікає знизу, тобто дивишся який партубок стоїть вище в нього й заливаєш. Бажано промивати окремо "металеві агрегати" (блок з головкою окремо від основного радіатора та радіатора пічки).
     
  20. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    я так розумію , ти радіатор не знімав шоб його помити , надіюсь розумів , що робиш , оскілкьи після тосолу , як правило весь радіатор покритий іржою в середині
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)