Відповідь: Допоможіть порадою,купую гольф 2, 1.6 диз 1987р Компрессія, гниття кузова... все решта наживне.
Відповідь: Допоможіть порадою,купую гольф 2, 1.6 диз 1987р зрозумів, дякую. можливо підкажете скільки коштує перевірити компресію і де це краще зробити?
Відповідь: Допоможіть порадою,купую гольф 2, 1.6 диз 1987р Тут є СТО "Техсервіс-плюс" Там ще подивись до різних. Є й відгуки. Я нажаль більше ніц порадити не можу бо вже давненько на СТО не їздив. Удачі. Додано через 44 секунди коштувати думаю буде в районі 40 грн (але це не точно)
Відповідь: Допоможіть порадою,купую гольф 2, 1.6 диз 1987р Купляєш на тому ж базарі компресометр, десь коло 80 грн свічковий ключ до 20 грн і міряєш компресію прямо на базарі чуть не на кожній машині, просто і заодно будеш мати перший прибор в свому арсеналі.
Відповідь: Допоможіть порадою,купую гольф 2, 1.6 диз 1987р І що саме ти ним радиш відкрутити на 1.6 дизеляці?????
Відповідь: Допоможіть порадою,купую гольф 2, 1.6 диз 1987р Цікаво, хто дасть на своїй машині відкртити форсунку і лізти туда зі своїм копресометром... Тим паче, що там є відповідні прокладки, які є одноразовими, і після відкручування форсунок їх треба ставити нові, і коштують вони не так вже і дешево... З іншого боку компресію за допомогою різних присадок на 1-2 тисячі можна зробити таку, що мотор буде тіпа абсолютно новий... Ще там є така паршива штука як ТНВД, яка як правило при великих пробігах накривається скорше ніж мотор, і коштує.... Вопщім по моєму перевірити мотор на 100% малореально... Тест драйв - більш-менш вихід. Сідаєш і їдеш, якщо немає ривків чи подьоргувань то вже добре... Кузов - само собою... Є нагода - треба пройтися по дну - по ньому нормальні спеціалісти і визначають сильну/не сильну аварійність.. Ну, це все чим можу допомогти, гадаю є тут спеціалісти і покраще )) Успіхів
Відповідь: Допоможіть порадою,купую гольф 2, 1.6 диз 1987р Сам відкатав декілька тисяч(на моторі 1,6ТД),то наперід можу сказати - компресія не показник(вартує ще звернути увагу на тиск картерних газів(а на хороших станціях її міряють)),і таки дійсно,що в дизелі нема передсмертних агоній - тобто він помирає просто на рівній дорозі(симптомів не було жодних:заводився нормально,розхід - не повірите - 4,5л на сотню при 95-105км/ч. Ну і слід пам"ятати,що дизелі купували німаки,які дійсно багато їздили,так що байку,про те що "бабка їздила по неділях в костьол"-тре пропустити "мімо ушей"!
Привіт! коли машина прогріта і заведена відкрий ту пропку шо масло заливати якшо гази йдуть то компресія втікає через сапун якшо ні то мотор живий
Ти сам зрозумів шо ти написав? А тиск картерних газів треба міряти приладом, а не на око. І враховувати, що вентиляція картера може бути забитою. Тому в двигуні треба міряти компресію і дивитись, щоб не було різниці по циліндрах. Дивитись колір масла, поміряти тиск масла, слухати як працює двигун. Переміряти кузов по точках (від передніх стаканів навхрест до техн. отворів на телевізорі, від задніх стойок до кріплень пер. ричагів, подивитись шоб візуально морда рівна була, розвал сходження, якість пофарбування, стан днища, порогів, стан задніх стаканів і їх стиків до кузова і т.д.)
По двигуну:якщо туди не всипано/влито якоїсь гадості для компресії,то ту ж компресію можна меревірити без приладів - прогріти мотор до роб темп.,заглушити,через 20-30хв завезти!Якщо завелась з півоберту-все гуд,якщо довго стартер маслає - всьо!Запалення суміші там напряму залежить від компресії,на холодну - камеру нагріває свіча накала,тому і заводиться добре,а от коли мотор прогрітий - свічки відключенні,тому і тривалість заведення залежить від компресії! Ну і ще дивлячись чи якийсь кулібін(типу мене) не включив свічки на постійно(відєднаний датчик температури дв.для свіч.) пи.си.дешева хімія (для компресії)рятує на дуже короткий строк,і досить часто продавці самі від того ще більше влітають,а от дорожча і якісніша дозволить новоспеченому власнику потішитись дизельком ще місяць-другий,але воно обовязково потім вилазить боком!
Markell а колір масла на дизелі 98% процентів випадках чорний то не бендзинова шо там світлий майже як олія
Markell неспорю з тобою шо то всьо треба робити по приборах! але я то написав шоб та людина знала чи вартує гроші тратити на майстра шоб то міряв бо якшо гази йдуть то компресія не є ні 26-27 а 20-22 знаю по собі бо тато має 3 буса і то LTстарі а якшо така мала компресія то машина в мороз незаведеться
Вибачайте,що вмішуюсь,але в наших двигунах(далеко не нових)масло міняє колір на протязі декілька тис.(в диз, _ швидше),а якщо воно світле як олія після 5ТИ тис,знаця воно не виконує своїх функцій і не миє двигунця!