Допоможіть порадою,купую гольф 2, 1.6 диз 1987р

Тема у розділі 'Автофорум', створена користувачем SOAD, 7 вер 2007.

  1. SOAD

    SOAD Початківець

    Авто:
    VW Golf II CL 1.6 1987
    на що тре звернути увагу
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Допоможіть порадою,купую гольф 2, 1.6 диз 1987р

    Компрессія, гниття кузова... все решта наживне.
     
  3. SOAD

    SOAD Початківець

    Авто:
    VW Golf II CL 1.6 1987
    Відповідь: Допоможіть порадою,купую гольф 2, 1.6 диз 1987р

    зрозумів, дякую. можливо підкажете скільки коштує перевірити компресію і де це краще зробити?
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Допоможіть порадою,купую гольф 2, 1.6 диз 1987р

    Тут є СТО "Техсервіс-плюс"
    Там ще подивись до різних. Є й відгуки. Я нажаль більше ніц порадити не можу бо вже давненько на СТО не їздив. Удачі.

    Додано через 44 секунди
    коштувати думаю буде в районі 40 грн (але це не точно)
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Допоможіть порадою,купую гольф 2, 1.6 диз 1987р

    Купляєш на тому ж базарі компресометр, десь коло 80 грн свічковий ключ до 20 грн і міряєш компресію прямо на базарі чуть не на кожній машині, просто і заодно будеш мати перший прибор в свому арсеналі.
     
  6. NCRPI

    NCRPI Місцевий

    Авто:
    продано....
    Клубна карта:
    000014
    Відповідь: Допоможіть порадою,купую гольф 2, 1.6 диз 1987р

    І що саме ти ним радиш відкрутити на 1.6 дизеляці?????
     
  7. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    Відповідь: Допоможіть порадою,купую гольф 2, 1.6 диз 1987р

    Цікаво, хто дасть на своїй машині відкртити форсунку і лізти туда зі своїм копресометром... Тим паче, що там є відповідні прокладки, які є одноразовими, і після відкручування форсунок їх треба ставити нові, і коштують вони не так вже і дешево...
    З іншого боку компресію за допомогою різних присадок на 1-2 тисячі можна зробити таку, що мотор буде тіпа абсолютно новий...
    Ще там є така паршива штука як ТНВД, яка як правило при великих пробігах накривається скорше ніж мотор, і коштує....
    Вопщім по моєму перевірити мотор на 100% малореально...
    Тест драйв - більш-менш вихід. Сідаєш і їдеш, якщо немає ривків чи подьоргувань то вже добре... Кузов - само собою... Є нагода - треба пройтися по дну - по ньому нормальні спеціалісти і визначають сильну/не сильну аварійність..
    Ну, це все чим можу допомогти, гадаю є тут спеціалісти і покраще ))
    Успіхів
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Допоможіть порадою,купую гольф 2, 1.6 диз 1987р

    сорі не звернув увагу що то дізель
     
  9. кaban

    кaban Новачок

    Авто:
    vw golf 2 1.6 d 1991
    Відповідь: Допоможіть порадою,купую гольф 2, 1.6 диз 1987р

    треба мотор до гольфа 2 1.6 дизель
     
  10. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: Допоможіть порадою,купую гольф 2, 1.6 диз 1987р

    Сам відкатав декілька тисяч(на моторі 1,6ТД),то наперід можу сказати - компресія не показник(вартує ще звернути увагу на тиск картерних газів(а на хороших станціях її міряють)),і таки дійсно,що в дизелі нема передсмертних агоній - тобто він помирає просто на рівній дорозі(симптомів не було жодних:заводився нормально,розхід - не повірите - 4,5л на сотню при 95-105км/ч.
    Ну і слід пам"ятати,що дизелі купували німаки,які дійсно багато їздили,так що байку,про те що "бабка їздила по неділях в костьол"-тре пропустити "мімо ушей"!
     
  11. @ndriy

    @ndriy Active Member

    Авто:
    VW Т4
    Привіт! коли машина прогріта і заведена відкрий ту пропку шо масло заливати якшо гази йдуть то компресія втікає через сапун якшо ні то мотор живий
     
  12. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Ти сам зрозумів шо ти написав?
    А тиск картерних газів треба міряти приладом, а не на око. І враховувати, що вентиляція картера може бути забитою. Тому в двигуні треба міряти компресію і дивитись, щоб не було різниці по циліндрах. Дивитись колір масла, поміряти тиск масла, слухати як працює двигун.
    Переміряти кузов по точках (від передніх стаканів навхрест до техн. отворів на телевізорі, від задніх стойок до кріплень пер. ричагів, подивитись шоб візуально морда рівна була, розвал сходження, якість пофарбування, стан днища, порогів, стан задніх стаканів і їх стиків до кузова і т.д.)
     
  13. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    По двигуну:якщо туди не всипано/влито якоїсь гадості для компресії,то ту ж компресію можна меревірити без приладів - прогріти мотор до роб темп.,заглушити,через 20-30хв завезти!Якщо завелась з півоберту-все гуд,якщо довго стартер маслає - всьо!Запалення суміші там напряму залежить від компресії,на холодну - камеру нагріває свіча накала,тому і заводиться добре,а от коли мотор прогрітий - свічки відключенні,тому і тривалість заведення залежить від компресії!
    Ну і ще дивлячись чи якийсь кулібін(типу мене) не включив свічки на постійно(відєднаний датчик температури дв.для свіч.)
    пи.си.дешева хімія (для компресії)рятує на дуже короткий строк,і досить часто продавці самі від того ще більше влітають,а от дорожча і якісніша дозволить новоспеченому власнику потішитись дизельком ще місяць-другий,але воно обовязково потім вилазить боком!
     
  14. @ndriy

    @ndriy Active Member

    Авто:
    VW Т4
    Markell а колір масла на дизелі 98% процентів випадках чорний то не бендзинова шо там світлий майже як олія
     
  15. @ndriy

    @ndriy Active Member

    Авто:
    VW Т4
    Markell неспорю з тобою шо то всьо треба робити по приборах! але я то написав шоб та людина знала чи вартує гроші тратити на майстра шоб то міряв бо якшо гази йдуть то компресія не є ні 26-27 а 20-22 знаю по собі бо тато має 3 буса і то LTстарі
    а якшо така мала компресія то машина в мороз незаведеться
     
  16. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Вибачайте,що вмішуюсь,але в наших двигунах(далеко не нових)масло міняє колір на протязі декілька тис.(в диз, _ швидше),а якщо воно світле як олія після 5ТИ тис,знаця воно не виконує своїх функцій і не миє двигунця!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)