Декілька днів назад почалася проблемна робота гальм - при русі гальмую - перший раз працюють як завжди (нормально) , якщо відпустити педаль та відразу натиснути ще раз - педаль вгорі - тверда - не натискається і ефективнфсть гальмування ніяка , після цього проходить декілька хвилин руху і ситуація повторюється (перший раз нормально і тд) - в чому може бути справа ?
Спочатку подивись на рівень рідини та перевір чи немає ніде підтікання(супорта, барабани, головний циліндр), якщо все в порядку тоді попробуй прокачати гальма. Коли міняв гальмівні колодки?
Рідина на мінімумі , колодки ще присутні - один знайомий казав звернути увагу на трубку , що йде до вакуума , інший радив поміняти гальм рідину - нібито вона від холоду і старості втратила свої властивості
Перший знайомий правий, другий - ні. А взагалі то справа 90% в вакуумному баняку. Треба дивитись чи вакуум створюється а якщо ні то чому.
Я рахую що спочатку потрібно перевірити елементарне, а далі вже по ходу. У мене на Гольфі 2 головний циліндр глючив коли йому хотілось, тоб то їздив собі нормально, а інколи на гальма нажимаю а їх немає(після заміни 2 гол.циліндрів проблема вирішилась). Але до заміни головного я замінив рідину(воно непомішає), я недумаю що всі 1 раз в 2 роки міняють рідину(при тому що продається зараз дуже багато "туфти" ). Передивився всі трубки, циліндри(профілактика ніколи не помішає).
крім випадків, коли у людини полетіли гальма. Не личить рекомендувати тратити час на профілактику, коли в людини загроза для життя чи здоров'я. Альфас, слухай Сашу - шукай вакуумник, але перед тим перевір герметичність трубки до нього.
з недавного часу почала скрипіти гальма з однієї сторони. на вигляд усе впорядку. колодки накатали може десь 10 тисяч км і майже як нові. в чому може бути причина? також при початку руху гуде щось ніби з зажатими гальмами рушаєш.
в мене аналогічна ситуація. міняв уже колодки, гальмвіні диски, направляючі в скобах. не помогло. на черзі - переборка супорта.
Можливо заклинив циліндр.... попробуй розрухати, але його крутити треба а не тиснути. Спочатку почисть і змасти тормозною рідиною --------------------------- Диск не гріється...?
Купив вакуум+головний циліндр - поміняв , але в результаті нічого не змінилось . Загнав машину до майстра перебрати ходову , передній супорт(рем.комплект) та один задній циліндр - він повідомив ,що не працює вакуумний насос - я його розібрав - порвана мембрана - зараз шукаю мембрану до цього насоса (068 198 821 A , по Febi 05480) може хтось може привести . Б/у насос мін 350 грн , але виглядає ,що там виходить з ладу тільки мембрана . І ще продам робочі вакуумний підсилювач і ГГЦ .
Мембрана коштує 40 50 80 грн в залежності від виробника Оригінал ВАГа 460 грн Ціни з екзіста Доставка десь 7 грн Ти по магазинам попитай - вони під замовлення мали б привезти
Так і є. Сьогодні їду забирати за 45 грн у Богдана (на Пасічній т.0677720054) , Антон з Ткацької обіцяв за 35 але через тиждень
Ізжу на хороших колодках вже другий рік. Писк зліва був неймовірний як тільки їх поставили, особливо коли в пробках натискався то газ то тормоз. При тому, що скоби суппортів нові (старі вже були ніякі, б/у за 200 грн. викинув через рік, бо дуже гримали), диски нові. Якось притерлося зараз, але рідко та попискує собі, особливо коли на малій швидкості. На двох різних сервісах вивчали цю проблему і нічого не порадили - гальмівна система в нормі - така їх відповідь... Ніхто і не підказав тоді за те, що можуть колодки бути не від тої моделі. А це ж швидше всього і було причиною. Чи ні? Хто точно може сказати? До речі, зараз гальма ведуть себе дивно. Якось м'ягко педаль натискається, але не провалюється. Просто на початку м'ягко вроді. Я цього не замічав, поки знайомий не сказав, що має якось по іншому бути Термін рідини ще не настав. Може це вже вакуумний підсилювач хоче спати (машина 1992 р.)? Хто що знає, допоможе? І ще по темі хто має координати майстрів по встановленню/заміні датчиків АБС, бажано і координати, де можна купити датчики разом з дротами, краще нові. Наперед вдячний за інформацію. Чи це питання краще у вітку "електрика"?
Все залежить від деталей гальм системи (колодок, дисків, ГТЦ і т.д.) якщо в тебе система справна то вони такі є у твому випадку
Колись тему писку обсмоктували і дійшли до висновку: Пищати може по двох причинах. Перше - колодки такі (погані), друге - потрібно поміняти "антивизгові пружинки". Ті ж пружинки не дають колодкам барабанити в супорті.