Допоможіть розібратись із шрусом

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем ора, 12 чер 2012.

  1. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    Колеги така ситуація, коли придбав кадік лівий шрус скрекотав і був замінений, брав новий за 300 грн, при установці майстер ходовик на піввісь надів старе штопорне кільце на запитання чому? відповів шо воно рідне і краще нового. З того часу я проїздив 3000 км, і при повороті спочатку вліво через пару днів і вправо чути характерний скрекіт особливо коли рушаєш взад з вивернутим кермом. Питання
    1.чи може бути варіант шо вже шрус своє відїздив (ніразу не буксував з повністю вивернутим кермом стараюсь не рушати)
    2.чи може із за старого штопорного кільця зміститись піввісь.
    як пересвідчитись в чому справа?
     
  2. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    из за старого кольца, точно такого быть не может, а вот какой ты фирмы ШРУС поставил? от этого много зависит...
    если при вывернутых колёсах слышен хруст, то однозначно менять наружный ШРУС, только внимательно послушай какой именно (левый/правый)...
     
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    на 1). може бути, що шрус своє від'їздив, а чому б і ні? Навіть при самій ідеальній їзді таке може бути. Про фірмовість того шрусу я не думаю, що ти впевнений, все залежить від сплаву металу, якщо він м'який то результат маєш.
    на 2). Кольцо тут ні до чого це 99,9%.

    Від себе додам. В мене хрустіли шруси на з вивернутим рульом коли трогаєшся з місця так, що серце кровю обливалось, бо проїздив на них півтора року, і звісно це удар по карману. Оглянув авто самостійно, купив нової смазки і нові пильники, познімав на стоянці під пивко зовнішні шруси, розібрав по окремих шаріках, повимивав уайт-спірітом. Після того, як зібрав - гарно змазав і ПОМІНЯВ МІСЦЯМИ З ПРАВОЇ СТОРОНИ НА ЛІВУ. Тепер не хрустять, якщо заднім ходом трогатись з вивернутими колесами, то при спокійному маневрі немає хрусту (але це ДО ПОРИ ЧАСУ), якби були сильно розбиті, то хруст був би присутній.
    Можливо в тебе були сильно розбиті (зношені вперед), і якщо заміну майстер робив без твої присутності, то можливо він виконав операцію описану мною, а нову гранатку прикарманив собі. В наш час нічому не дивуюсь!
    А ще може бути, що пильники не мінялись.
    А якщо нові пильники ставив типу УНІВЕРСАЛЬНІ, чи з так називаємими УНІВЕРСАЛЬНИМИ хомутами, котрі не тримають, а пропускають пісок (звісно якщо авто експлуатувалось по пересіченій місцевості та щей в дощову погоду), то набралось грязі і хрустить.
    Або ж самої змазки дав ЗАМАЛО (як в комплекті), чи ЗАБАГАТО, що почало випирати.
    КОРОЧЧЕ ЗАЇДЬ НА ЯМУ ТА ОГЛЯНЬ САМ, ТАМ СКЛАДНОГО НІЧОГО НЕМАЄ І ПОЩУПАЙ ХОЧА Б ПИЛЬНИКИ РУКАМИ.
    Удачі!
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А це точно колесо не затирає об підкрильник? Можливо розвал/сходження не альо
     
  5. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    я точно не блондин, і звук від затирання об підкрильник іпотріскуваня шруса зовсім різні за природою.
     
  6. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    те що проблема в шрусі це 100% цікавило просто чи можливе зміщення півосі через старе штопорне кільце давати такийже ефект.
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Я думаю ні, якщо звісно ж шарову опору прикрутили у всіх місцях і дотягнули підшипник ступиці. А про те що шрус ідентичний розмірам по ідеї сумнівів не повинно бути, бо майстер міняв, хоча..??..

    Якби піввісь вискочила з (ну я припускаю) з внутрішнього шрусу, то авто б не їхало. З зовнішнього шрусу вискочити по всіх законах логіки чи фізики не можливе, якщо все прикручене, оскільки шліци в тому місці довгі.
     
  8. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    швидше ні ніж так. Бува ще таке, що нові шруси потріскують на крайніх положеннях але потім приробляються і нормально їздять. У мене таке було зі ШРУСом Spidan.
     
  9. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    в мене власне спідан і стоїть але спочатку не тріскотів проїхав 3000 км і почав скрекотати.
     
  10. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    я так зрозумів шо спішити не варто, поїздити ще трохи і подивитись шо з того вийде.
     
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Краще заїдь на яму чи підйомник та оглянь візуально, щоб було спокійніше на душі.
     
  12. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Ну раз тут тема за ШРУСи - то і я влізу зі свою проблемкою.
    Десь давненько почало скреготати при рушанні з вивернутими колесами, з часом скреготання вже було чути і при різкому рушанні прямо, а потім навіть якщо просто рухатися і динамічно швидкість набирати. Друг, який краще розбирається в автомобілях, спробував проїхатися і підказав, що проблема в лівому внутрішньому ШРУСі, правий вроді поки шо живий.
    Поїхав я на СТО - на якому сказали шо мабуть навпаки проблема в зовнішніх ШРУСах + на обох були порвані пильники - довірився і погодився на заміну обох зовнішніх ШРУСів з пильниками. На жаль нових внутрішніх ШРУСів в магазині не було - хоча я був готовий зразу замінити і їх - аби зняти проблему, тому замінив лише зовнішні + спробували поставити лівий б/у внутрішній ШРУС. Ситуація покращилася відсотків на 20-30% - при динамічному розгоні вже рідше чулося скреготання.
    Поїхав на СТО ше раз - замінили обидва внутрішніх ШРУСи. Виїхав - спробував на місці з вивернутим колесом різко рушати - здалося що скрегіт пропав. Поїхав до Львова і тут по дорозі відчуваю що ситуація помаленько вертається на круги своя - за кілометрів 10-15 відчуваю, що звуки абсолютно такі ж як до заміни внутрішніх ШРУСів.
    Питання, що саме потрібно замінити щоб пропало те скреготання?! Сумнівів що поставили не ту запчастину нема - СТО перевірене, але осад залишився, немала сума потрачена - а віз і нині там (
     
    Останнє редагування: 13 чер 2012
  13. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    В мене з тими шрусами біда... Застукав(незнаю чому у вас хрустять чи скрегочуть) лівий зовнішній, з метою економії, купив за 175 грн якусь фігню під назвою Friesen.Як кажуть: не пройшло і пів року (десь тисячу відкатав) почало знову легенько стукати. Ну, думаю, ще трохи покатаюся(правий також почав стукати) та заміню обидва. За тиждень стало страшно робити маневри, почало стукати не в крайньому, а десь ближче до середини, положенні керма. Навчений гірким досвідом купив пару Спідан, відвалив 700 грн. Та лихо, погано затягнув хомути, і вони через 4 тисячі зіскочили. Їздив так тиждень поки не побачив(раз в тиждень полюбому заглядую під машину). Зняв, промив (видимого зносу не було), заложив нову змазку. Через півтори тисячі знову лівий стукає...Зараз поставив Рувіль (222 грн) тільки для ГТІ (вони більші за розмірами і повинні витримувати більші навантаження, ціна така сама як у звичайних). Пробіг вже 3 тисячі лівий і 8+ правий.
     
  14. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    Вирішив поміняти шрус бо вже дістав звук, колеги порадьте який взяти і де поміняти??
    попередній був спідановський незнаю чи це так просто попало чи то вже пішла бадяга?
     
  15. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Контролюй майстра щоб добре змазав шрус, я робив таким чином: видавлював змазку в середину там де шліци а потім набивав на піввісь яка видавлювала змазку на ззовні через підшипники шруса, і обов"язково перевір якість фіксації пильників бо від них на 99% залежить термін життя ШРУСа. Навіть самий дешевий (головне не з сирого металу) шрус при виконанні описаних мною умов має працювати не менше 60тис. А порваний пильник зменшує термін роботи в рази!
     
  16. l4567

    l4567 Початківець

    Авто:
    Golf 2 (був....), Рено Трафик
    думаю кращеміняти самому, нічого складного там немає
     
  17. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    та сто процентів шо краще але з часом не альо і ключів всіх нема.
     
  18. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    колеги підкажіть де купити шрус, і чи хтось брав собі шруси LPR, різниця в ціні між спіданом та ЛПР 400 грн, а продавець говорить шо виробник італія?? шось не віриться хоча ціна спокуслива. І чи вартує шось RUVIL він теж значно дешевше спідана
     
  19. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Я недавно міняв, то брав у Юри Каматоза, а ставив мені знайомий майстер на станції.
     
  20. sangeet

    sangeet Новачок

    Авто:
    NONE
    hat the problem in CV Joints is 100% interested or just possible bias pivosi through old shtoporne ring give takyyzhe
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)