Колеги така ситуація, коли придбав кадік лівий шрус скрекотав і був замінений, брав новий за 300 грн, при установці майстер ходовик на піввісь надів старе штопорне кільце на запитання чому? відповів шо воно рідне і краще нового. З того часу я проїздив 3000 км, і при повороті спочатку вліво через пару днів і вправо чути характерний скрекіт особливо коли рушаєш взад з вивернутим кермом. Питання 1.чи може бути варіант шо вже шрус своє відїздив (ніразу не буксував з повністю вивернутим кермом стараюсь не рушати) 2.чи може із за старого штопорного кільця зміститись піввісь. як пересвідчитись в чому справа?
из за старого кольца, точно такого быть не может, а вот какой ты фирмы ШРУС поставил? от этого много зависит... если при вывернутых колёсах слышен хруст, то однозначно менять наружный ШРУС, только внимательно послушай какой именно (левый/правый)...
на 1). може бути, що шрус своє від'їздив, а чому б і ні? Навіть при самій ідеальній їзді таке може бути. Про фірмовість того шрусу я не думаю, що ти впевнений, все залежить від сплаву металу, якщо він м'який то результат маєш. на 2). Кольцо тут ні до чого це 99,9%. Від себе додам. В мене хрустіли шруси на з вивернутим рульом коли трогаєшся з місця так, що серце кровю обливалось, бо проїздив на них півтора року, і звісно це удар по карману. Оглянув авто самостійно, купив нової смазки і нові пильники, познімав на стоянці під пивко зовнішні шруси, розібрав по окремих шаріках, повимивав уайт-спірітом. Після того, як зібрав - гарно змазав і ПОМІНЯВ МІСЦЯМИ З ПРАВОЇ СТОРОНИ НА ЛІВУ. Тепер не хрустять, якщо заднім ходом трогатись з вивернутими колесами, то при спокійному маневрі немає хрусту (але це ДО ПОРИ ЧАСУ), якби були сильно розбиті, то хруст був би присутній. Можливо в тебе були сильно розбиті (зношені вперед), і якщо заміну майстер робив без твої присутності, то можливо він виконав операцію описану мною, а нову гранатку прикарманив собі. В наш час нічому не дивуюсь! А ще може бути, що пильники не мінялись. А якщо нові пильники ставив типу УНІВЕРСАЛЬНІ, чи з так називаємими УНІВЕРСАЛЬНИМИ хомутами, котрі не тримають, а пропускають пісок (звісно якщо авто експлуатувалось по пересіченій місцевості та щей в дощову погоду), то набралось грязі і хрустить. Або ж самої змазки дав ЗАМАЛО (як в комплекті), чи ЗАБАГАТО, що почало випирати. КОРОЧЧЕ ЗАЇДЬ НА ЯМУ ТА ОГЛЯНЬ САМ, ТАМ СКЛАДНОГО НІЧОГО НЕМАЄ І ПОЩУПАЙ ХОЧА Б ПИЛЬНИКИ РУКАМИ. Удачі!
я точно не блондин, і звук від затирання об підкрильник іпотріскуваня шруса зовсім різні за природою.
те що проблема в шрусі це 100% цікавило просто чи можливе зміщення півосі через старе штопорне кільце давати такийже ефект.
Я думаю ні, якщо звісно ж шарову опору прикрутили у всіх місцях і дотягнули підшипник ступиці. А про те що шрус ідентичний розмірам по ідеї сумнівів не повинно бути, бо майстер міняв, хоча..??.. Якби піввісь вискочила з (ну я припускаю) з внутрішнього шрусу, то авто б не їхало. З зовнішнього шрусу вискочити по всіх законах логіки чи фізики не можливе, якщо все прикручене, оскільки шліци в тому місці довгі.
швидше ні ніж так. Бува ще таке, що нові шруси потріскують на крайніх положеннях але потім приробляються і нормально їздять. У мене таке було зі ШРУСом Spidan.
Ну раз тут тема за ШРУСи - то і я влізу зі свою проблемкою. Десь давненько почало скреготати при рушанні з вивернутими колесами, з часом скреготання вже було чути і при різкому рушанні прямо, а потім навіть якщо просто рухатися і динамічно швидкість набирати. Друг, який краще розбирається в автомобілях, спробував проїхатися і підказав, що проблема в лівому внутрішньому ШРУСі, правий вроді поки шо живий. Поїхав я на СТО - на якому сказали шо мабуть навпаки проблема в зовнішніх ШРУСах + на обох були порвані пильники - довірився і погодився на заміну обох зовнішніх ШРУСів з пильниками. На жаль нових внутрішніх ШРУСів в магазині не було - хоча я був готовий зразу замінити і їх - аби зняти проблему, тому замінив лише зовнішні + спробували поставити лівий б/у внутрішній ШРУС. Ситуація покращилася відсотків на 20-30% - при динамічному розгоні вже рідше чулося скреготання. Поїхав на СТО ше раз - замінили обидва внутрішніх ШРУСи. Виїхав - спробував на місці з вивернутим колесом різко рушати - здалося що скрегіт пропав. Поїхав до Львова і тут по дорозі відчуваю що ситуація помаленько вертається на круги своя - за кілометрів 10-15 відчуваю, що звуки абсолютно такі ж як до заміни внутрішніх ШРУСів. Питання, що саме потрібно замінити щоб пропало те скреготання?! Сумнівів що поставили не ту запчастину нема - СТО перевірене, але осад залишився, немала сума потрачена - а віз і нині там (
В мене з тими шрусами біда... Застукав(незнаю чому у вас хрустять чи скрегочуть) лівий зовнішній, з метою економії, купив за 175 грн якусь фігню під назвою Friesen.Як кажуть: не пройшло і пів року (десь тисячу відкатав) почало знову легенько стукати. Ну, думаю, ще трохи покатаюся(правий також почав стукати) та заміню обидва. За тиждень стало страшно робити маневри, почало стукати не в крайньому, а десь ближче до середини, положенні керма. Навчений гірким досвідом купив пару Спідан, відвалив 700 грн. Та лихо, погано затягнув хомути, і вони через 4 тисячі зіскочили. Їздив так тиждень поки не побачив(раз в тиждень полюбому заглядую під машину). Зняв, промив (видимого зносу не було), заложив нову змазку. Через півтори тисячі знову лівий стукає...Зараз поставив Рувіль (222 грн) тільки для ГТІ (вони більші за розмірами і повинні витримувати більші навантаження, ціна така сама як у звичайних). Пробіг вже 3 тисячі лівий і 8+ правий.
Вирішив поміняти шрус бо вже дістав звук, колеги порадьте який взяти і де поміняти?? попередній був спідановський незнаю чи це так просто попало чи то вже пішла бадяга?
Контролюй майстра щоб добре змазав шрус, я робив таким чином: видавлював змазку в середину там де шліци а потім набивав на піввісь яка видавлювала змазку на ззовні через підшипники шруса, і обов"язково перевір якість фіксації пильників бо від них на 99% залежить термін життя ШРУСа. Навіть самий дешевий (головне не з сирого металу) шрус при виконанні описаних мною умов має працювати не менше 60тис. А порваний пильник зменшує термін роботи в рази!
колеги підкажіть де купити шрус, і чи хтось брав собі шруси LPR, різниця в ціні між спіданом та ЛПР 400 грн, а продавець говорить шо виробник італія?? шось не віриться хоча ціна спокуслива. І чи вартує шось RUVIL він теж значно дешевше спідана
hat the problem in CV Joints is 100% interested or just possible bias pivosi through old shtoporne ring give takyyzhe