На корпусі написано 2Е. Але я порівнював з фото в інеті такого ж карб. - чимось вони мені несхожі, або на мому чогось невистачає. Підкажіть чи то всетаки 2Е, а якщо чогось не вистачає, то чого і де? ***********************************************************************************
А нижче з ліва від тої пластмаски, на 2 фото, чорна заглушка, так от там ще має бути датчик, правда не знаю точно до чого, бо в мене він не підключений, але в неті і в інструкціях вичитав, що то термодатчик, який має включати вентилятор, як перегрівається карб. Якось так.
В мене він був підключений, але відірвався контакт і ніяк не доходять руки припаяти. І ще питання, а для чого ота зелена куля на 1 фото і шо до неї мало йти, а то висить без діла...???
Ой там вроді вакуум з карба мав би бути підключений, але то по ходу не надто важливий елемент, в мене наприклад того немає.
Все, що було придумано німецькими інженерами і поставлено під капотом, все повинно там бути і працювати, бо від того в тій, чи іншій мірі щось залежить. Ось так я хочу сказати. Але є деякі елементи, або окремі агрегати, без яких авто буде нормально працювати, в мене наприклад немає того зеленого бачка і ще бачив багато автомобілів, на яких його також немає, можна сказати, що на одиницях він є, тобто той бачок (принаймні рідко де я його бачив). Я не знаю для чого він точно призначений, бо ще не шукав тої інфи, але авто в мене без нього працює норм, одне тільки ще додам, як закінчу роботи по більш важливіших агрегатах, то дійде черга і до бачка і до інших деталей, які мали б бути з заводу, але їх немає..., бо збираюсь все відновити і встановити на місце, раз воно там було, значить не на марне. Те саме можна сказати наприклад про привід заслонки терморегулятора і гофру, яка має бути підведена до крила, чи в багатьох так є? Я наприклад не бачив. І що не працює машина без цього? В мене немає ані гофри в крилі, ані гофри до подачі теплого повітря, і навіть сам терморегулятор не був підключений, а також не має деяких вакуумних трубок з корпуса фільтру і не підключений датчик на карбі (вищеописаний)... бо якийсь колгоспник то все повикидав( Моя позиція- авто може працювати і без того, але все, що було придумано, все повинно бути на своїх місцях.
Всякі такі мелочовкі на роботу двигуна може і не впливають, а от на розхід пального точно. Там сто грам, там триста і потім люди жаліються що великий розхід і не можуть зрозуміти чому. Тому треба той весь колхоз від попередніх власників устраняти і робити так як книжка пише тим більше в неті на форумах є купу інфи по тих карбах. Гофри в крило сам не маю, вона впливає на чистоту повітря яке подається на карб, частіше приходиться фільтр міняти, а от гофру на подачу теплого повітря по рекомендації карбюраторщика поставив зразу, в зимовий період це впливає на роботу карба відповідно на розхід. Груша ця в мене підключена до системи вакуумних трубок карба і коли я на робочому двигуні відєдную трубку від тої груші змінюється робота двигуна, і на що вона впливає сам незнаю бо не мав з тим проблеми тому не шукав відповідей , но думаю що десь в неті така інфа полюбому є.
Так і я про те ж))) Колгосп треба усувати. Розхід, нестабільна робота двигуна, це все причини відсутності деяких елементів, без яких авто "буде їздити", як кажуть рагулі-автомайстри, які самі то викидають, а потім довго шукають причину перерозходів там всяких і поганої роботи двигла і міняють по черзі все, що мож замінити з того, що ще залишилось, вводячи в оману необізнаних автовласників і тягнучи з них одну суму за іншою.
Походив-попитав по цінам карб, вони мене чесно вразили... причому настільки, що краще вже нову машину купити ніж той карб. Але добрі люди казали, що можна поставити від жигуля і B3. Від жигуля ставити недуже охота, бо то жигуль. А хто підкаже як від B3, чи він дійсно підходить і шо то за модель карб???
Привіт всім!!! На рахунок карб з ВАЗа, я вже четвертий рік на ньому катаюсь, простіше в налаштуванні та обслузі. Правда переставляти треба вміти, переробити кріплення ну так далі... підходить від вісімки або дев"ятки об"емом 1,5