Проблеми з пічкою Passat B3 - погано дує у всіх положеннях! Однак вентилятор працює справно і воздух досить гарячий, при цьому під пічкою висить один трос - як я зрозумів від блоку управління, коли за нього посмикав рухається регулятор перемикання положень обертів (самий лівий). Порившись на форумах я так і не знайшов фото чи схему будови блоку управління заслонками самої пічки. При цьому, прощупавши пічку я зрозумів, що при значних обертах воздух просто видувається у місці з'єднання пічки з воздуховодом - значить не відкривається заслонка, або поломані защолки на з'єднанні. На дворі зима і не хочеться передчасно розбирати і вивчати методом научного тику. Може є у когось будова цих блоків управління з тросами, скиньте будьласка на імейл passatovodb3@mail.ru чи сюди. P.S. Біля пічки зі сторони лівих дверей знайшов регулятор без ручки, але не можу зрозуміти для чого він використовується. Підкажіть?
Я також ніде не міг найти ніякої схеми. Попробуй знімай бороду і всю центральну частину над нею, і довися шо там не так, може троси позлітали десь, може не з"єднані воздуховоди. Бо в мене зараз також дує всюди а на скло не дує, через шо проблеми з їздою в зимовий період... Мабудь десь троси перекрутилися коли міняв радіатор. Тут тіки розбирати і дивитися.
Дякую, що вікликався.Читав твій фотозвіт про заміну радіатора пічки - супер! Але в ньому ти також нічого не згадав про троси. Підскажи, між корпусом самої пічки і воздуховодом від вентилятора стоїть якась прокладка чи тільки защолки - скільки їх?
Я сьогодні трішки роздивився фронт роботи на вихідні і дещо помітив, що трос, який просто бовтається під пічкою дійсно йде від регулятору обертів і приводиться в дію тільки при повертанні регулятору обертів нижче позначки 1 і далі десь на чверть оберту, але так і не зрозумів для чого він, для якої заслонки, підскажіть може хтось стикався? І ще така особливість, у всіх, хто виставляв свої фотозвіти, двигун пічки вентилятором направлений догори, а у мене направлений вперед за напрямком автомобіля, чому так? Може це такий різновид пічки із-за кондиціонеру? Чи відрізняється її будова від звичайних пічок?
Там якась дурнувата система, я вже так і не пригадаю... Ну від вентилятора іде цільний воздуховод аж до радіатора пічки і він не зйомний. Потім має зніматися сам блок де строїть радіатор, але ти його не знімиш не знімаючи торпеди, і якшо знявши бороду ти не добрешся до тих защолок, там їх помоєму 4. А потім від того блоку з радіатором пічки виходить 2 воздуховора наліво і направо. Вони просто запихаються один в одний. а про троси нічо не згадував бо не було потреби їх згадувати.
Трос той шо іде до регулятору обертів спрацьовує нижче 1. Він просто перекриває заслонку, шоб взагалі не було ніякого піддуву повітря. Якщо, ти вивернеш регулятор аж на самий 0 - то засалонка просто вікриється і буде видуватися повітря зі швидкість прямопропорційною до швидкості руху автомобіля. А як з кондиціонерами не знаю.. не думаю що мали б бути сильні змуни в конструкції. Бо це просто як начинка. Теоретично я ж на свою конструкцію пічки можу поставити оригінальний кондиціонер...
цей трос закриває/відкриває заслонку, яка знаходиться у патрубку, що йде біля пасажира з правої сторони. Дуже часто в тому місці ламається пружина. і досить хоч раз регулятор повернути на позначку ) і нижче - то потім при повертанні на 1,2,3,4 - ефект потоку повітря нульовий. оскільки заслонка то закрита((( ні. ця заслонка взагалі перекриває подачу повітря. її добре руати коли перед тобою колгоспне чудо коптить і об*їхати нема можливості
Так, але між положенням 0 і 1. В положенні 0 просто іде забір повітря з вулиці в залежності від швидкості руху авто. В положенні 1 - перша швидкість вентилятора. Між цими положеннями по всьому діапазону просто перекрита заслонка.
В мене між повітряним фільтром пічки та вентилятором стоїть заслонка, яка зовсім перекриває потік повітря ззовні і йде забір повітря з салону, така собі рециркуляція, і вона приводиться в дію електричним клапаном (кнопка біля кондиціонеру у вигляді кругової стрілки). Ви хочете сказати, що там є ще одна заслонка, яка повністю перекриває потік повітря від вентилятора, окрім головної - гарячий/холодний, до пічки? Якщо так, то напевно в мене вона закрита і потік тікає всіма можливими дирами, а то вентилятор працює справно, а повітря не дме! Де саме вона стоїть, перед з'єднанням з головним корпусом чи після? Є ще одна особливість - при перемиканні повітря на "холодне" потік повітря трішки кращий ніж при "гарячому", але все ж таки зовсім трішки дме! Які версії?
В мене теж таке спостерігається, але в мене не дує зааз на скло, замість скла дує в ноги, всі решта режимів добре працюють. А от коли при обдуві на скло воно дує ледве ледве, а включк на холодне і краще трішки... Сам не знаю в чому проблема, але розбирати на таких морозах зовсім не хочу, вже так поїжжу, помучаюся=))
Вчора їздив на шрот, і тепер точно Вам можу сказати, що пічка з кондиціонером відрізняється від звичайної так як поперше - вона більша по розмірах в частині самого мотору, який також більший, немає заслонки від вентилятора до самої пічки, а вона електрична і стоїть перед двигуном як я описував вище. А щодо заслонок та самої конструкції відпишу після вихідних.
Нарешті відрив фото пічки з кондиціонером: http://keep4u.ru/full/ce1b897e72928160b83aaaaab65ce941.html. А ще хтось казав, що її можна легко переставити замість звичайної, щось я не впевнений, там же два радіатори ще й додатковий отвір під шланги від радіатора кондиціонеру.
о да... жостко... Але поставити замість звчайної точно можна, не робили ж німці різні кзови і торпеди під пічку з кондюком і без, робили стандарно, просто розміження різне...
Вчора нарешті дійшли руки до річки. Розібрав бороду та Airbag, обдивився свій екземпляр і дійшов висновку, що заслонки, пічка та сам вентилятор працюють ідеально, АЛЕ до мене там побували люди.....: частина пічки де стоїть вентилятор та радіатор кондиціонеру такий як потрібно - великий, а сам блок пічки простого зразку - тобто від пічки без кондиціонеру - а він трішки менший, і ці частини не стикуються в місці з'єднання (защібками). Тому, ремонтники замази даний стик технічним пластиліном, а він від часу, температури та наших ідеальних доріг засох, потріскався, та відкрив вільний вихід повітря з пічки ще до проходження радіатора. При такій ситуації все холодне повітря ззовні вентилятором просто заганялось під торпеду, а від цього і всі наступні наслідки: конденсат, холодрига та шум від пічки. Не маючи під руками необхідного блоку пічки, проводячи роботи в чужому гаражі та й не бажаючи зимою панель знімати, я вирішив оновити замазку в стику і відкласти вирішення даної проблеми до тепліших часів. Тепер в салоні ташкент!!!! Попробую як буде гріти при сильних морозах і відпишусь.