Допоможіть розібратись з пічкою Passat B3!

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем Alexandrut, 28 січ 2010.

  1. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Проблеми з пічкою Passat B3 - погано дує у всіх положеннях! Однак вентилятор працює справно і воздух досить гарячий, при цьому під пічкою висить один трос - як я зрозумів від блоку управління, коли за нього посмикав рухається регулятор перемикання положень обертів (самий лівий). Порившись на форумах я так і не знайшов фото чи схему будови блоку управління заслонками самої пічки. При цьому, прощупавши пічку я зрозумів, що при значних обертах воздух просто видувається у місці з'єднання пічки з воздуховодом - значить не відкривається заслонка, або поломані защолки на з'єднанні. На дворі зима і не хочеться передчасно розбирати і вивчати методом научного тику. Може є у когось будова цих блоків управління з тросами, скиньте будьласка на імейл passatovodb3@mail.ru чи сюди.
    P.S. Біля пічки зі сторони лівих дверей знайшов регулятор без ручки, але не можу зрозуміти для чого він використовується. Підкажіть?
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я також ніде не міг найти ніякої схеми. Попробуй знімай бороду і всю центральну частину над нею, і довися шо там не так, може троси позлітали десь, може не з"єднані воздуховоди.
    Бо в мене зараз також дує всюди а на скло не дує, через шо проблеми з їздою в зимовий період... Мабудь десь троси перекрутилися коли міняв радіатор.
    Тут тіки розбирати і дивитися.
     
  3. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Дякую, що вікликався.Читав твій фотозвіт про заміну радіатора пічки - супер! Але в ньому ти також нічого не згадав про троси. Підскажи, між корпусом самої пічки і воздуховодом від вентилятора стоїть якась прокладка чи тільки защолки - скільки їх?
     
  4. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Я сьогодні трішки роздивився фронт роботи на вихідні і дещо помітив, що трос, який просто бовтається під пічкою дійсно йде від регулятору обертів і приводиться в дію тільки при повертанні регулятору обертів нижче позначки 1 і далі десь на чверть оберту, але так і не зрозумів для чого він, для якої заслонки, підскажіть може хтось стикався? І ще така особливість, у всіх, хто виставляв свої фотозвіти, двигун пічки вентилятором направлений догори, а у мене направлений вперед за напрямком автомобіля, чому так? Може це такий різновид пічки із-за кондиціонеру? Чи відрізняється її будова від звичайних пічок?
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Там якась дурнувата система, я вже так і не пригадаю...
    Ну від вентилятора іде цільний воздуховод аж до радіатора пічки і він не зйомний. Потім має зніматися сам блок де строїть радіатор, але ти його не знімиш не знімаючи торпеди, і якшо знявши бороду ти не добрешся до тих защолок, там їх помоєму 4.
    А потім від того блоку з радіатором пічки виходить 2 воздуховора наліво і направо. Вони просто запихаються один в одний.

    а про троси нічо не згадував бо не було потреби їх згадувати.
     
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Трос той шо іде до регулятору обертів спрацьовує нижче 1. Він просто перекриває заслонку, шоб взагалі не було ніякого піддуву повітря. Якщо, ти вивернеш регулятор аж на самий 0 - то засалонка просто вікриється і буде видуватися повітря зі швидкість прямопропорційною до швидкості руху автомобіля.

    А як з кондиціонерами не знаю.. не думаю що мали б бути сильні змуни в конструкції. Бо це просто як начинка. Теоретично я ж на свою конструкцію пічки можу поставити оригінальний кондиціонер...
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    цей трос закриває/відкриває заслонку, яка знаходиться у патрубку, що йде біля пасажира з правої сторони. Дуже часто в тому місці ламається пружина. і досить хоч раз регулятор повернути на позначку ) і нижче - то потім при повертанні на 1,2,3,4 - ефект потоку повітря нульовий. оскільки заслонка то закрита(((
    ні. ця заслонка взагалі перекриває подачу повітря. її добре руати коли перед тобою колгоспне чудо коптить і об*їхати нема можливості
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Так, але між положенням 0 і 1. В положенні 0 просто іде забір повітря з вулиці в залежності від швидкості руху авто. В положенні 1 - перша швидкість вентилятора.
    Між цими положеннями по всьому діапазону просто перекрита заслонка.
     
  9. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Якщо так - то вірно. я думав ви маєте на увазі взагалі викручену ручку пермикача в ліво до упору.
     
  10. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    В мене між повітряним фільтром пічки та вентилятором стоїть заслонка, яка зовсім перекриває потік повітря ззовні і йде забір повітря з салону, така собі рециркуляція, і вона приводиться в дію електричним клапаном (кнопка біля кондиціонеру у вигляді кругової стрілки).
    Ви хочете сказати, що там є ще одна заслонка, яка повністю перекриває потік повітря від вентилятора, окрім головної - гарячий/холодний, до пічки? Якщо так, то напевно в мене вона закрита і потік тікає всіма можливими дирами, а то вентилятор працює справно, а повітря не дме! Де саме вона стоїть, перед з'єднанням з головним корпусом чи після?
    Є ще одна особливість - при перемиканні повітря на "холодне" потік повітря трішки кращий ніж при "гарячому", але все ж таки зовсім трішки дме! Які версії?
     
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    В мене теж таке спостерігається, але в мене не дує зааз на скло, замість скла дує в ноги, всі решта режимів добре працюють. А от коли при обдуві на скло воно дує ледве ледве, а включк на холодне і краще трішки...
    Сам не знаю в чому проблема, але розбирати на таких морозах зовсім не хочу, вже так поїжжу, помучаюся=))
     
  12. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Вчора їздив на шрот, і тепер точно Вам можу сказати, що пічка з кондиціонером відрізняється від звичайної так як поперше - вона більша по розмірах в частині самого мотору, який також більший, немає заслонки від вентилятора до самої пічки, а вона електрична і стоїть перед двигуном як я описував вище. А щодо заслонок та самої конструкції відпишу після вихідних.
     
  13. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Нарешті відрив фото пічки з кондиціонером: http://keep4u.ru/full/ce1b897e72928160b83aaaaab65ce941.html.
    А ще хтось казав, що її можна легко переставити замість звичайної, щось я не впевнений, там же два радіатори ще й додатковий отвір під шланги від радіатора кондиціонеру.
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    о да... жостко... Але поставити замість звчайної точно можна, не робили ж німці різні кзови і торпеди під пічку з кондюком і без, робили стандарно, просто розміження різне...
     
  15. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Вчора нарешті дійшли руки до річки. Розібрав бороду та Airbag, обдивився свій екземпляр і дійшов висновку, що заслонки, пічка та сам вентилятор працюють ідеально, АЛЕ до мене там побували люди.....: частина пічки де стоїть вентилятор та радіатор кондиціонеру такий як потрібно - великий, а сам блок пічки простого зразку - тобто від пічки без кондиціонеру - а він трішки менший, і ці частини не стикуються в місці з'єднання (защібками). Тому, ремонтники замази даний стик технічним пластиліном, а він від часу, температури та наших ідеальних доріг засох, потріскався, та відкрив вільний вихід повітря з пічки ще до проходження радіатора. При такій ситуації все холодне повітря ззовні вентилятором просто заганялось під торпеду, а від цього і всі наступні наслідки: конденсат, холодрига та шум від пічки. Не маючи під руками необхідного блоку пічки, проводячи роботи в чужому гаражі та й не бажаючи зимою панель знімати, я вирішив оновити замазку в стику і відкласти вирішення даної проблеми до тепліших часів. Тепер в салоні ташкент!!!! Попробую як буде гріти при сильних морозах і відпишусь.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)